E.T Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hei og hopp. Jeg står foran en breddetest (avkrysning) som omhandler alle de store filosofene og deltakere i den vitenskapelige revolusjon. Jeg har noen knagger men ikke stort mer. Finner det vanskelig å pløye gjennom det ultratunge stoffet for så å sitte igjen med konkrete svar. Noen som har en grei fremgangsmåte for å få med meg mest mulig viktig informasjon? Prøven er om en uke. På forhånd takk Erlend Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Heng opp lapper med stikkord overalt på hybelen din? Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du kjøper et repetisjonshefte som er på ca 80. Så leser du det. Jeg skal også ha flervalg eksamen i exphil. Det er en eksamen som du må lese til og vite hvilke filosofer som mener hva. Det kan være greit å skille mellom de forskjellige og lage grupperinger. I repetisjonsheftet er ting forklart så enkelt som overhode mulig. Men det er sikkert andre som kan komme med flere tips. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Ser ut som du nettopp beskrev den hellige gral. Hvor kan noe slikt skaffes? 1 Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Denne boka skal du ha. Den er lagd for UiO men tror ikke andre universiteter har andre filosofer i pensum akkurat. Du får kjøpt den på akademika. Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 De har forskjellig pensum. Jeg vet tilfeldig hvis om en høyskole som har ex.phil med det simpleste pensummet i verden. Du må kjøpe to bøker på 400 sider eller noe( som du ikke åpner en eneste gang. Også får du kjøpt et hefte i A5 størelse på 50 sider med kjempe skrift og store marger. Tar rundt 4 timer å lese. Vi fikk beskjed om at det eneste vi trengte å kunne var det hefte:P Ex.phil lå på denne skolen med en stryk prosent på 4% og et gjennom snitt på B. EASY. Etter at du har tatt det der så kan du bare registrer det på det universitet du går på slik som jeg gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå