danno_O Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei. Jeg er 21 år gammel og har aldri hatt spesielt mye kviser eller andre problemer med huden. De siste 5 dagene har jeg merka at jeg har hatt flere røde prikker enn noen gang før i ansiktet men det er ikke som vanlige kviser. de er mer som loppebitt eller "nupper". I dag har det utviklet seg noe jeg ikke vet hva er i panna mi. Det kjennes ikke ut som noen kvise men det er hardere og fetere enn resten av panna. Er det noen som vet hva dette kan være og skyldes? Får ikke sove av nysgjerrighet Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Takk for tipset. Fikk den flytta nå. Kanskje jeg utvikles til en enhjørning Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tørr du og ta en passer og stikke hull på den? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Tørr du og ta en passer og stikke hull på den? Nei, men jeg vet det ikke er noe verk eller liknende inni den. Det kommer bare "vann" og blod ut hvis jeg klemmer superhardt. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det er nok en kvise av et slag. "Vannet" tipper jeg er sårvæske, men jeg er ingen lege. Ikke klem mer på den er mitt tips. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 tror du har fått ei "mega-kvise" ei veninen av meg hadde det en gang drit morsomt.. hu var jo så flau.. men ja, tilbake til deg.. du bare venter.. til slutt komemr det sånn gul/hvitt gøsj på puppen vettø, som ei kvise.. da kan du klemme.. men du må klemme lenge å nøye.. å det kommer dritmye ut.. både jeg å hu spøy faktisk av den seansen.. det er dritekkelt tykkt hvitt tykkt gøsj som kommer ut.. blanna med blod og vann(sårveske). å samme prinsippet so mmed ei kvise.. du MÅ få ut alt. vist ikek kommer den bare på nytt.. enda hissigere.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Klør det eller er det vondt? Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har også hatt det først kommer det noe som ligner på vann ut så blod og til slutt kom det litt gult gørr ut endelig men jeg brukte 3-4 dager på å få fjerna den den var rett og slett for stor og for hard til å fjernes på 1 dag men den ble veldig rød når jeg hadde fjerna litt Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Update: Den har begynt å bli til et sår, og går nok snart over. Kjennes ikke ut som det er noe inni den, men det er sårt og jeg bruker selvfølgelig lue ^^ Skal legge ut et bilde til når hele er borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå