hvor Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hei holdt på å koble opp noen høytalere, men da jeg skulle strekke den siste kabelen så TROR jeg de kom borti hverandre og så kom det et smell i bassen og etter det så virket de ikke lenger har sjekket at det ikke er høytalerne som sprengte eller noe,men de virker når jeg kobler ledningen direkte på høytaleren . det kommer liksom ikke strøm inn. akuratt som om knappen er ødelagd. (det er helt dødt) vær så snill å hjelp meg om dere kan er et stooort anlegg til pc. Endret 21. oktober 2009 av hvor Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Da lærte du at du ikke kobler anlegg når strømmen står på.. Høres nesten ut som en sikring som er gåen, hvis ikke det er sikringer så er det en komponent som er røket... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvilket anlegg er det snakk om? Lenke til kommentar
chrper Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei holdt på å koble opp noen høytalere, men da jeg skulle strekke den siste kabelen så TROR jeg de kom borti hverandre og så kom det et smell i bassen og etter det så virket de ikke lenger har sjekket at det ikke er høytalerne som sprengte eller noe,men de virker når jeg kobler ledningen direkte på høytaleren . det kommer liksom ikke strøm inn. akuratt som om knappen er ødelagd. (det er helt dødt) vær så snill å hjelp meg om dere kan er et stooort anlegg til pc. Er nok en sikring som har ryki et sted, Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 har sjekket at det ikke er høytalerne som sprengte eller noe,men de virker når jeg kobler ledningen direkte på høytaleren . Kva er alternativet til direkte inn? det kommer liksom ikke strøm inn. akuratt som om knappen er ødelagd. (det er helt dødt) vær så snill å hjelp meg om dere kan er et stooort anlegg til pc. Kva knapp? Kvar kjem ikkje straumen inn? Lenke til kommentar
hvor Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 det er creative s750. Og det er helt dødt som om den ikke får strøm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har du sjekket sikringen, slik som ble foreslått? Lenke til kommentar
hvor Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Har du sjekket sikringen, slik som ble foreslått? hvor finner jeg sikringen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Når ble det ulovlig å lese bruksanvisningene eller lete litt på nettet selv? Den sitter bak på subwooferen og må helt sikkert skrus ut. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Når ble det ulovlig å lese bruksanvisningene eller lete litt på nettet selv? Den sitter bak på subwooferen og må helt sikkert skrus ut. Jeg har skrudd av den plata bak så jeg kommer inn til alt det eletriske men fant ingen sikring, men en eletriker så på den og han sa at en transistor var brent. Er det ingen håp for subwooferen da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Da beklager jeg den noe skarpe tonen. Jeg tok det for gitt at det var en sikring på bakplaten. Hvis elektrikeren du kjenner har tid og vilje, kan han kanskje skaffe og montere en ny transistor? (Gitt at det kun er den som er ødelagt.) Hvis ikke blir det fort mye jobb. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Da beklager jeg den noe skarpe tonen. Jeg tok det for gitt at det var en sikring på bakplaten. Hvis elektrikeren du kjenner har tid og vilje, kan han kanskje skaffe og montere en ny transistor? (Gitt at det kun er den som er ødelagt.) Hvis ikke blir det fort mye jobb. får håpe han klarer og fikse det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå