k1mzor Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Foruten om Defcon og CeBIT, er det noen flere store datamesser som tar plass i 2010? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nei, si det. Men, hadde ikke denne tråden passet bedre under LAN-parties? Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 En datamesse, der forskjellige dupedingser innen teknologi og IT er på utvisning er vell ikke forsåvidt et "Local Area Network" Har vell ikke så mye å gjøre med Internett heller. Tenkte denne passet under "Ferie og Reise" da jeg og noen andre planlegger å reise på besøk til en eller annen stor messe. Men topicen må for all del flyttes dit den passer bedre. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Og så må jeg bare legge meg flat, forresten. Hjernen er sløv så sent på døgnet, merker jeg. Var helt overbevist om at det stod "dataparty" over alt her. Så feil kan man ta. Sorry, mac. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Hehe, det kan fort skje å lese feil ja. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er dette data eller reise? Hvis det er reise, så er Hannover tingen... :-) Men for de som ikke ønsker å reise så langt, kan jo håpe det blir; Consumer Electronic World 2010. Hvis du vil reise lengre kan jo International CES være et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå