sinnaelgen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 nå har jeg ( i kveld ) fått inn altibox. allerede nå er det et par ting jeg skulle ha diskuter med utvikleren bak. spørsmålet er hvordan man skal nå frem. siden system baser seg på fiberkabel og inneholder både Internett og tv så er jeg litt usikker på hvor det passer best å plassere dette innlegget. det er tv portalen som jeg ønsker å diskutere med dem er det lyse energi eller noen andre man da bør kontakte ? Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 nå har jeg ( i kveld ) fått inn altibox. allerede nå er det et par ting jeg skulle ha diskuter med utvikleren bak. spørsmålet er hvordan man skal nå frem. siden system baser seg på fiberkabel og inneholder både Internett og tv så er jeg litt usikker på hvor det passer best å plassere dette innlegget. det er tv portalen som jeg ønsker å diskutere med dem er det lyse energi eller noen andre man da bør kontakte ? Opprett en Facebookgruppe, selv synes jeg det er idiotisk at ikke både internett og TV går i samme kabel ut av sentralen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du kan vel starte her. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 nå har jeg aldri brukt facebook og er derfor usikekr på det . khaffner: linken ender bare hos de lokale leverandørene. de vil som oftest fraskrive seg det store ansvaret. på stående fot så er det 2 ting som virke lit idiotisk : - når man kommer til bake til hovedsiden ( med et lite videovindu) så kommer alltid kanal nr 1 frem her - det går ikke an å skifte tv kanaler i dette lille vinduet , men med radiokanaler fungerer det. hvorfor sånn forskjell ? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Prøvd å ringe kundeservice? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 - det går ikke an å skifte tv kanaler i dette lille vinduet , men med radiokanaler fungerer det. hvorfor sånn forskjell ? Med mindre dette er endret nylig så skal dette gå. Har Altibox på pendlerhybelen min, så får ikke testet nå, men er rimelig sikker på at jeg har kanalsurfet i dette vinduet mens jeg har lest RSSen på portalen. -KJ Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 det er i enkelt tilfeller ( avhengig hva man går inn på ) når man kommer tilbake at man ender på den første kanalen. hos mag her jeg ikke får til å skifte kanalen direkte i det lille videovinduet når portalen er fremme. for å få frem en av radiokanalen er den eneste måte å bruke det lille vindue , velge radio og bla deg frem . her fant jeg ikke ut om man kunne skrive inn kanal nummeret for radiokanalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå