rettefeil Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har sett litt rundt men de fleste tråder er gamle, eller så svarer dem ikke på akkurat det jeg lurer på. Som i emnetittel så leter jeg etter den billigste Iphone 3gs 16gb man kan få per dags dato. Er vell Telenor men er usikker på hva slags abbonoment og det pris per måned opplegget. Er det fra siden til Telenor jeg skal bestille den?, og etter at jeg har betalt det per måned greiene, er det mulig og sette inn kontant kort?, har ikke noe annet simkort nå så må kjøpe meg det. Kan noen hjelpe meg å finne litt fram til de rette prisene og si hvor mye det blir alt i alt til jeg har "eier" den og kan sette hvem sim kort jeg vil i den(Eller om det lønner seg og beholde og bruke abonnomentet jeg kjøper med telefonen siden jeg ikke har noe nå). Lenke til kommentar
rettefeil Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Er dette sånn nogenlunde rikitg regnet? Regnestykke med iPhone 3GS 16GB: Pris ved handel: 2690,- 12x abo.: 12x129 = 1548,- Sum: 4238,- Men jeg må jo ha meg et simkort uansett, burde jeg bare beholde og bruke det superpluss abonnementet er det billig og bruke?, Har aldri hatt mobil før så jeg veit ikke hva jeg skal se etter. Vær så snill og svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå