schneidig Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Protein pulver smaker ikke noe særlig godt. Men tok litt sitron og et rått egg oppi. Hjelper det hvis jeg drikker det etter treninga på kvelden? Så hva kan jeg blande sammen av frukt/grønnsaker og lage smoothie av? Og hvor lenge kan det stå før virkningen av drikka blir borte? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du kan jo se i denne PDF-filen Dette bladet Så lenge du ikke skal ha kreatin i kan det stå en stund. Etter trening skal man jo ha protein og karbohydrat alike vel, så det skulle vel gå bra. Smaker ikke proteinet godt har du kjøpt feil merke da. Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Rå egg er bare kult i Rocky Og kan til og med være farlige. Sjekk linken. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg så ikke at du skrev rå egg, det er selfølgelig ikke bra noe vi har gått igjennom i egg-tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå