Gå til innhold

Nå sprenger asylsøkerne alle grenser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er da ikke annet å forvente fra folk som synes ekteskap mellom søskenbarn er OK.

 

 

Asylmottak for mindreårige.

 

 

 

o statsviter, hvor er din skadekontroll? bør jeg kanskje legges inn på psykiatrisk institusjon fordi at jeg postet dette bildet også?

 

Har ingen problemer med dette bildet. Jeg ser masse potensiell arbeidskraft når eldre bølgen skyller over landet om 5-10 år. Med den fødselsraten som det opereres her til lands kommer vi til å ha stort behov for mange av disse. Det hjelper ikke med masse penger på bok, og uttalige aldershjem, når vi mangler arbeidskraft. I tillegg kommer mange av de til å fylle opp arbeidsplasser som etniske nordmenn ikke vil ha. Det er blant annet vanskelig å få en nordmann til å vaske gulv nå for tiden. Blant disse er det også mange som oppfyller kravene for opphold, for mange av disse har Norge vært en redning fra døden, uverdig liv eller forfølgelse. De som får avslag på søknaden får vi returnere, de som oppfyller internasjonale og norske krav for opphold, de får bli. Verre er det ikke. Så får du fortsette å hate alle innvandrere. Håper i det minste at hate slår tilbake på deg, og du en dag befinner deg i akkurat den samme situasjon som dem. Bedre straff finnes ikke for sånne som deg.

Endret av statsviter
Lenke til kommentar

selvsagt, selvsagt, folk som ikke forstår språket eller kulturen skal verte opp våre eldre når eldrebølgen kommer, selvsagt.

 

Før denne løgnen så var det mangel på kvalifisert arbeidskraft som gjaldt, den kunne ikke forsvares lengere når finanskrisen kom.

 

Og for din kommentar om at Nordmenn på ett eller annet vis skal være hevet over lavtlønnede jobber så må jeg bare le.

 

Hva blir det neste fra deg Statsviter? at Norge stopper opp uten innvandringen?

 

De som får avslag på søknaden blir heller ikke returnert, det finnes ikke politisk vilje, bare hør på politiradioen, de stopper utlendinger som aldri før, flere har fått utvisning for lenge siden, men politiet har ingen retningslinjer å følge, de må bare la de gå løs.

 

All dette kaoset som oppstår rundt denne helt sinnsykt idiotiske og perverse politikken tjener kun den nye verdensordnings lakeier i dette landet.

 

Og du Statsviter er en av dem.

 

Tillat meg å se hva jeg ser på dette bildet.

 

Jeg ser en haug unge menn som absolutt ikke er mindreårige, jeg ser lykkejegere og potensielle voldtektsmenn som har fått vite hvilket utrolig naivt system vi har her i nord.

 

Dette ønsker du mere av skjønner jeg deg rett herr statsviter.

 

Det er da ikke annet å forvente fra folk som synes ekteskap mellom søskenbarn er OK.

 

 

Asylmottak for mindreårige.

 

 

 

o statsviter, hvor er din skadekontroll? bør jeg kanskje legges inn på psykiatrisk institusjon fordi at jeg postet dette bildet også?

Så får du fortsette å hate alle innvandrere. Håper i det minste at hate slår tilbake på deg, og du en dag befinner deg i akkurat den samme situasjon som dem. Bedre straff finnes ikke for sånne som deg.

 

Wow, så jeg hater alle innvandrere nå? fantastisk. Du håper det slår tilbake på meg (hva enn du mener med "det" er) og du ønsker meg innlagt på psykiatrisk fordi at jeg påpeker sannheten overfor deg.

 

Og hva slags situasjon er det disse befinner seg i som er såpass uverdig at du ønsker at det samme skal skje med meg?

 

Takk for at du blottlegger deg selv så til de grader

Endret av Robert
Flettet flere innlegg fra samme bruker.
Lenke til kommentar

Jeg er fult for å ta mot mennesker som trenger det.

 

Men.

 

Jeg synes norge er alt for åpen på hvem de tilater inn i landet. Om du har sprengt, drept og gjort ugang i andre land har ingen ting å si, velkommen til norge, skal det være bombe, kniv eller skytevåpen?

 

Vi er nødt til å bli mye mye strengere med vår politikk ovenfor invandring. Jeg mener det at de som er kriminelle invandrere eller ikke vil gjøre seg til kjenne skal bli blankt nektet, tupp i stussen og ut av landet. Ja det er en krass metode men hvorfor skal vi bruke flere millioner på disse folkene når man nekter dem som faktisk trenger det mest?

 

Eksempel her:

 

Ene siden sto det at Mulla "Piasavakost" Krekar ikke kunne sendes ut av landet fordi fordi fordi, ja, venter fremdeles med en reell grunn til dette.

På neste side sto det om en liten jente fra Sortland som skulle sendes tilbake til Russland. Dette til tross for at jenta var tilnærmet født i landet, snakket kun norsk, gikk på norsk skole og hadde fått seg mange venner.

 

Da UDI ble konfrontert med dette var svaret: Vi kan ikke gjøre noen unntak.

 

For noe forbanna bullshit. Unntakene kommer når feige politikkere blir truet til stillhet og lydighet av kriminelt pakk. Jern Erna f.eks, det må være den mest skjøre jern legeringa i norsk historie. Takk gud at vi ikke lager stålet vårt at noe slikt møll.

 

Jeg kan virke krass her men jeg er veldig lei av denne skeivdelinga i norsk asylpolitikk. Vi trenger ikke kaste penger bort på de kriminelle og de som kommer kun for å drive ugang. Send dem hodestups ut av landet. La oss ta oss av dem som faktisk og virkelig trenger det, for det er mange av dem.

Lenke til kommentar
Tillat meg å se hva jeg ser på dette bildet.

 

Jeg ser en haug unge menn som absolutt ikke er mindreårige, jeg ser lykkejegere og potensielle voldtektsmenn som har fått vite hvilket utrolig naivt system vi har her i nord.

Forklar meg gjerne hvordan du greie å trekke slike konklusjoner av akkurat det bildet. Hva er det med akkurat disse personene som sier at det er "potensielle voldtektsmenn" og "lykkejegere som er ute etter å utnytte systemet i Norge" ?

Lenke til kommentar
selvsagt, selvsagt, folk som ikke forstår språket eller kulturen skal verte opp våre eldre når eldrebølgen kommer, selvsagt.

 

Før denne løgnen så var det mangel på kvalifisert arbeidskraft som gjaldt, den kunne ikke forsvares lengere når finanskrisen kom.

 

Og jo da, under finanskrisen gikk arbeidsledigheten opp med HELE 1,5%, jeg gjentar hele 1,5%, og HELT opp til nesten 4%. Selvsagt ignorer du dette for det passer ikke din radikale ideologi, fordi det ikke må skrytes av noe i dette landet når man er radikal. Det å anerkjenne at dette landet har den laveste arbeidsledigheten for øyeblikket må ikke vites av folk med dine preferanser.

 

De som ikke forstår språket eller kulturen kommer til å forstå det når eldre bølgen kommer, slik som majoriteten av andre innvandrere har gjort i snart 40 år - siden innvadringen til Norge startet. Allerede på 70-tallet når den første bølgen av innvandrere kom til dette landet var det en masse folk med dine preferanser som ropte akkurat det samme som du gjør nå. De kom med konspirasjons teorier i bøtter og spann om at nordmenn kommer til å bli minoritet allerede før 80-tallet, og at islam kommer til å bli den største religion i Norge. 80-tallet kom, og 90-tallet, og ingen av disse profetier ble oppfylt. Hvem er det av oss to som lyver da?

 

Og for din kommentar om at Nordmenn på ett eller annet vis skal være hevet over lavtlønnede jobber så må jeg bare le.

 

Ja du ler for du har ingen rasjonelle argumenter igjen. Når en tulling ikke vet hva han skal si så ler han bare. Har du lyst å vaske gulv??? Jeg har ikke lyst å vaske gulv. Jeg vet av masse mennesker som aldri kunne tenke seg å vaske gulv, eller sitte i kassa på Rimi.

 

Hva blir det neste fra deg Statsviter? at Norge stopper opp uten innvandringen?

 

Norge stopper ikke opp uten innvandring, men Norge hadde fått store problemer ved å løse flere velferdsoppgaver hvis vi hadde fjernet alle innvandrere. Flere aldershjem hadde fått problemer, flere sykehus, du hadde fått problemer å få tak i en taxi, trikk, buss osv. Innser du ikke at du lyver kun til deg selv, og ikke til meg.

 

De som får avslag på søknaden blir heller ikke returnert, det finnes ikke politisk vilje, bare hør på politiradioen, de stopper utlendinger som aldri før, flere har fått utvisning for lenge siden, men politiet har ingen retningslinjer å følge, de må bare la de gå løs.

 

Regjeringen, som jeg faktisk ikke støtter, har nettopp iverksatt flere tiltak i forhold til disse problemer. Vi får vente og se om det får innvirkning. Det er heller ikke sånn at andre partier her i Norge har noen gode konstruktive løsninger på dette. Vi kan ikke stenge grensene fordi vi er forpliktet i forhold til internasjonale avtaler til å gi alle som kommer til Norge en rettferdig behandling av søknaden. Dette er realitet, og ikke en fantasi som du lever under.

 

All dette kaoset som oppstår rundt denne helt sinnsykt idiotiske og perverse politikken tjener kun den nye verdensordnings lakeier i dette landet.

 

Ho,ho….her lukter det konspirasjonstroll på langt hold. Da er det ikke rart du ikke har kontakt med virkeligheten.

 

Jeg ser en haug unge menn som absolutt ikke er mindreårige, jeg ser lykkejegere og potensielle voldtektsmenn som har fått vite hvilket utrolig naivt system vi har her i nord.

 

Du ser dette mens all statistikk viser at majoriteten av de med innvadrer bakgrunn er lydige borgere som bidrar til felleskassa og fyller opp arbeidskraften som vi mangler. Jeg gjentar, 965 av 1000 av de med innvadrer bakgrunn har aldri begått en kriminell handling. Majoriteten av de er i full jobb, og majoriteten av de er sekulære. Hva mer av bevis treng du??? Det er tydelig at slike tall spiller ingen rolle for deg, fordi du har bestemt deg for at ALLE innvandrere er søppel. Da spiller det heller ingen rolle hva statistikk, eller jeg, sier til deg, for du kommer ikke til å endre preferanser uansett om de hadde vært de mest lydige borgere i hele verden.

 

 

Og hva slags situasjon er det disse befinner seg i som er såpass uverdig at du ønsker at det samme skal skje med meg?

 

Majoriteten av de kommer fra land preget av fullstendig kaos, i form av krig og anarki, slik som Afghanistan, Somalia og Irak. I ett av disse landene er Norge bidragsyter for at det foregår krig og elendighet. Vi kan ikke dra x antall tusen kilometer, lage ei forferdelig suppa og forvente at ingen kommer til Norge som følge av dette. Mange av disse har ikke tak over hodet eller brød på bordet i landet de kommer fra. Mange av disse har levd under konstant press i form av bombing, illegal henretting, matmangel, mangel på vann, tortur osv. Jeg skulle så ønske å kunne teste hypotesen hvordan DU hadde reagert hvis rollene kunne byttes. Skulle gjerne sett og hørt hvordan DU hadde reagert når du har opplevd alt dette og du kommer til et land for å søke ly, og du blir møtt med rasistiske uttalelser og folk som ikke vil ha deg der.

Endret av statsviter
Lenke til kommentar

Om man hadde hatt en avstemning om folket ønsker mere innvandring så hadde det blitt noe slikt som 90% mot, 10% for.

 

Jeg antar at de 90% er radikale tullinger av noen rasister slik du forsøker å fremstille meg som her i denne tråden også?

 

Det er ikke vårt ansvar å redde verden, vi har ikke noe plikt til å ofre våre døtre og sønner på denne nye verdensordens alter.

 

Jeg skal si meg enig i at vi hadde fått velferdsproblemer hvis vi fjernet innvandrerne, først og fremst hadde vi fått ett ekstremt overskudd av ressurser som vi kunne brukt på nasjonal politikk.

 

Av å diskutere med deg så skjønner jeg hvilken retning dette landet tar, det er i ferd med å bli en totalitær stat hvor det eneste som kan aksepteres er det 100% poltisk korrekte.

 

Den eneste som ikke har kontakt med virkeligheten her Herr Statsviter er du, du som ønsker at folk som ikke har det "korrekte perspektiv" skal bli puttet i psykiatriske institusjoner, kun for å dekke over for de åpenbare løgner som har blitt foret det norske folk de siste tiår.

 

Har du betalt for å sitte her å drite deg ut?

 

Jeg skal vedde på at du anser det jeg her som en "hatefull ytring" og at du skulle ønske at jeg ble buret inne for å inneha slike meninger og ett slikt verdensperspektiv jeg har.

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar

Innvandrere bidrar til statskassen! helt sant, vi har kun måtte redefinere ordet innvandrer til å inkludere folk av nordisk herkomst for å dekke over det åpenbare.

 

Sannheten er den at med innvandring så blir det mere narko, mere voldtekter, mere vold, mere ran, mere overfall, kort og godt mere faenskap som gir storebror en grunn til å overvåke den norske befolkningen i større grad.

 

Stikk å ta svineinfluensavaksinen din du.

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar
Om man hadde hatt en avstemning om folket ønsker mere innvandring så hadde det blitt noe slikt som 90% mot, 10% for.

 

Vi har allerede hatt en slik avstemning ved valget i år, og de som ønsket mer innvandring vant den avstemningen. Det eneste partiet som ønsket fullstendig stopp av innvadringen er Frp, de fikk en oppslutning på 22,9%. Dvs. 73% av andre velgere stemte i mot dette, fordi alle andre partier var for at vi skal respektere internasjonale avtaler og asylinstituttet, og ta i mot flyktinger som hadde reelt grunnlagt for oppfold. Det de var uenig om var midlene man skal ta i bruk for å stoppe de som ikke hadde gyldig grunnlag for opphold til å komme til Norge.

 

Jeg var en av de første som ønsket at vi skal iverksette tiltak slik at vi begrenset strømmen av de som ikke hadde gyldig grunnlag for opphold, og dermed frigjøre plass for de som virkelig trenger hjelp. Men dette er vanskelig politisk dilemma, fordi det finnes ikke et fasit svar på hvordan stoppe de uten gyldig grunnlag for opphold til å nå Norge. Fordi når de først har nådd Norge så er vi pliktig i følge internasjonale avtaler å gi dem rettferdig behandling av søknaden. Unntaket er når de allerede har søkt asyl i andre land under Schengen.

 

Jeg antar at de 90% er radikale tullinger av noen rasister slik du forsøker å fremstille meg som her i denne tråden også?

 

Absolutt ikke. Jeg har ikke sagt at 90% av befolkningen er radikale tullinger, nå har du begynt med å lyve i forhold til hva jeg har sagt, kanskje ikke så uventet fra en som slipper for argumenter. Men at DU er en radikal tulling skal ikke jeg benekte.

 

Det er ikke vårt ansvar å redde verden, vi har ikke noe plikt til å ofre våre døtre og sønner på denne nye verdensordens alter.

 

Ingen har sagt at VI skal redde verden, men vi kan bidra med det vi kan for at verden kan bli bedre, fordi vi er i stand til det, og vi har resurser til det. Når vi kan dra x antall tusen kilometer og okkupere andre land slik som vi gjør i Afghanistan, det minste vi kan gjøre er å gi nettopp disse afghanere med gyldig grunnlag for opphold en sjanse, og med det betale tilbake en liten del av det vi gjør mot dem.

 

Jeg skal si meg enig i at vi hadde fått velferdsproblemer hvis vi fjernet innvandrerne, først og fremst hadde vi fått ett ekstremt overskudd av ressurser som vi kunne brukt på nasjonal politikk.

 

Akkurat, så lite gjennomtenkt er du at du ikke innser at mange av disse innvandrere betaler mer til kassa enn de koster dette samfunnet. Fjerner du alle innvandrere som betaler skatt så forsvinner en god del av de resurser som du ønsker å bruke på nasjonal politikk. At du i tillegg ikke nevner med ett ord at de som koster dette samfunnet mest er etniske nordmenn som lever på trygd, pensjonsutbetalinger og sosial hjelpen til mange av de. Ved å fjerne alle innvandrere hadde du faktisk godt i minus hvis du ser det i forhold hva de betaler til felleskassa. Men sånn er det når man er lite reflektert og ikke har peiling på hvordan samfunnet fungerer. Stakkar, jeg syns litt synd på deg nå.

 

Av å diskutere med deg så skjønner jeg hvilken retning dette landet tar, det er i ferd med å bli en totalitær stat hvor det eneste som kan aksepteres er det 100% poltisk korrekte.

 

Jeg er på ingen måte politisk korrekt fordi jeg i mange tilfeller står for verdier som faktisk strider med opinion. Siden jeg i utgangspunktet er liberal så er det de individuelle rettigheter som står i sentrum for mine standpunkt. Og da er det rettighet til liv som er det viktigste for meg, dermed er jeg villig å støtte tiltak som gir andre beskyttelse i tilfelle de trues på liv i andre land.

 

Den eneste som ikke har kontakt med virkeligheten her Herr Statsviter er du, du som ønsker at folk som ikke har det "korrekte perspektiv" skal bli puttet i psykiatriske institusjoner, kun for å dekke over for de åpenbare løgner som har blitt foret det norske folk de siste tiår.

 

Løgner som du serverer ja, og slik som mange med dine preferanser har servert oss i snart 40 år. Skal du ta den samme leksa nå som de har gjort i 40 år om den muslimske faren, de mørke menn og deres overtakelse av landet. Spar meg. Dette kan du selge til folk som skvett hver gang du sier ”bø” til dem.

 

Har du betalt for å sitte her å drite deg ut?

 

Den eneste som har dritet seg ut her, er du. Ikke et eneste argument du har kommet med kunne forsvare dine radikale standpunkt. Alle skjønner at vi står frem for noen utfordringer i forhold til innvadring, men å tegne et bildet der man overproporsjonere problemer ved en hver anledning, er skremselpropaganda. Heldigvis skremmer ikke du meg, og sikkert ikke mange med meg.

 

Jeg skal vedde på at du anser det jeg her som en "hatefull ytring" og at du skulle ønske at jeg ble buret inne for å inneha slike meninger og ett slikt verdensperspektiv jeg har.

 

Absolutt ikke. For meg er du bare en forvirret sjel som har noe uoppgjort i livet, og som legger skylden på alle andre enn på seg selv for at livet ikke ble som du hadde håpet på. Jeg ønsker ingen vondt som ikke gjør meg vondt, og dermed har jeg ingen behov å ønske deg vondt heller. Hypotesen om bytting av rollene fremmet jeg bare fordi det hadde vært den eneste utveien for deg å skjønne hvordan enkelte av disse innvadrere virkelig har det.

 

Stikk å ta svineinfluensavaksinen din du.

 

Nei takk. Det er folk som har mye større behov for den enn det jeg gjør. La nå de som virkelig har behov for den få den, jeg klarer meg sikkert fint uten.

Endret av statsviter
Lenke til kommentar

Tilsier disse internasjonale forpliktelsene du snakker om at vi skal miste vår egenart og at vi skal ta inn flere asylsøkere enn Tyskland og Storbritannia? hvor går grensen?

 

Disse rettighetene til liv som du verdsetter så høyt, hva med nordmenns liv, hva med vår rett til selvstyre? hva med vår rett til å motsette oss denne fremmedinvasjonen og følgene av den? det finnes per dags dato ikke noe politisk alternativ.

 

Det kan godt være at nordmenn som gruppe bruker mere enn innvandrere hva trygd angår pengemessig, men prosentvis så er det nok flere innvandrere på trygd enn det er nordmenn, de trenger oss, vi trenger ikke dem.

 

Jeg har forøvrig aldri utrykt frykt for at norge skal bli muslimsk eller at de "skal ta over"

 

At vi skulle tjene på innvandringen er den størte løgnen som har blitt servert tror jeg, altså, først skal de huses i asylmottak som koster en hel haug å drifte, om asylmottak ikke er tilgjengelig, ja da kan vi likesågodt huse dem i storslåtte leiligheter på skattebetalernes regning som igjen fører til høyere boligpriser for den etniske befolkningen, samtidig så får de barnetrygd slik at de kan leve av ved formere seg innenfor våre grenser, igjen så betaler Ola og Kari, videre så skal de ha norskopplæring som også koster, det seneste vi har kunnet lese om er at de skal gå på kurs for å "omgås norske kvinner", dette ser jeg på som en desperat handlig av myndighetene som ikke vil erkjenne sine feil og mangler, ja, nå skal vi kurse innvandrere i vanlig folkeskikk for å forsøke å få voldtektsstatistikken ned på ett håndterbart nivå og dermed rettferdiggjøre enda mere av denne komplette galskap.

 

Videre så blir det mere kriminalitet som politiet må prioritere.(på en pervers måte så har du faktisk rett i at sysselsettingen øker innenfor dette området og dermed skaper jobber.)

 

Jeg skjønner at jeg må ha nådd frem til nøtta di slik som du bruker ymse nedsettende karakteristikker på meg kontinuerlig.

 

Her hvor jeg bor ble det nettop opprettet en liten haug med asylmottak på steder hvor det tidligere har blitt lovet at det skal pusses opp og lages ungdomsboliger, dette var tydeligvis ikke det virkelige ønsket til myndighetene, det siste som har blitt sagt er at de nå skal utvide disse asylmottakene som i utgangspunket ble svært dårlig motatt, ikke nok med det, i bygdene omkring her har de også blitt påtvunget den samme galskapen og folket er mildt sagt forbannet, t.o.m politikere føler seg overkjørt av UDI i denne sammenhengen.

 

Hva er dine synspunkter på denne så til de grader udemokratiske fremgangsmåten? synes du det er akseptabelt å bli påtvunget et asylmottak i ditt nærmiljø?

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar
Tilsier disse internasjonale forpliktelsene du snakker om at vi skal miste vår egenart og at vi skal ta inn flere asylsøkere enn Tyskland og Storbritannia? hvor går grensen?

 

Norge er per i dag mer attraktivt mål for innvandrere enn Tyskland og Storbritannia. Vi har som sagt lavere arbeidsledighet enn disse to land og vi har bedre levestandard. Mange av innvandrere ønsker heller ikke å reise til land som allerede har mange innvandrere fra før av, slik sett er Norge bedre egnet til integrering for mange. I tillegg lever vi i en periode med mange store konflikter, noe som produserer større mengde av de som trenger beskyttelse. Alle disse variabler gjør at det er stor pågang av innvandrere inn til Norge. Men konfliktsituasjonen i verden endres alltid, og vi kommer til å få perioder der det ikke er så stor pågang.

 

Jeg har ikke sagt at vi skal miste vår egenart, langt i fra, men jeg og du ser på saken annerledes. Jeg har påpekt flere statistikker som viser at alt er ikke så ille som du ønsker å fremstill det, fordi vi har hatt innvadring i 40 år i dette landet og majoriteten av disse innvandrere fremdeles er lydige og integrerte borgere. Du derimot ser på dette som en trussel mot det norske samfunnet til tross for at antallet av innvandrere har holdt seg stabilt på ca. 8-10% av det totale befolkningen. Ikke missforstå, jeg mener også at alle innvandrere skal lære seg språket, finne seg jobb og leve etter de norske normer og verdier, og jeg mener, og kan bevise, at majoriteten av de endrer sine kulturelle koder, normer og verdier over til de norske kulturelle koder, normer og verdier. Selvsagt er det problemer med en del av disse, men det er det med alle samfunn og alle deler av samfunnet. For meg er kriminelle innvandrer bare kriminelle, på lik linje med kriminelle nordmenn. De kriminelle skal straffes på lik linje, uavhengig av hudfargen, religiøs tilhørighet eller etnisitet.

 

I tillegg har jeg nevnt at vi trenger konstruktive løsninger i forhold til hvordan hanskes med de som kommer til Norge uten gyldig grunnlag for opphold. Jeg sitter ikke med svaret her og nå, men det gjør ikke de fleste andre politikere i parlamentet heller.

 

Disse rettighetene til liv som du verdsetter så høyt, hva med nordmenns liv, hva med vår rett til selvstyre? hva med vår rett til å motsette oss denne fremmedinvasjonen og følgene av den? det finnes per dags dato ikke noe politisk alternativ.

 

Jeg har ikke sagt at nordmenn ikke har rett til liv, selvsagt har de det på lik linje med alle andre mennesker. Men null kriminalitet er bare en utopia, vi kommer aldri til å få et samfunn der kriminaliteten er helt borte. Det ligger i menneskets natur, dermed er det umulig å gardere seg mot dette helt. Det vi kan gjøre er å streve med er å redusere antall drap, for nulltoleranse er et urealistisk mål.

 

Men disse innvandrere som begår drap er ustabile og syke mennesker slik som nordmenn som begår drap. De begår ikke drap bare fordi de er innvandrere, men av de samme grunner som de etniske nordmenn gjør, som innebærer flere årsaksforklaringer slik som sjalusi, økonomisk utvinning, personlig oppgjør osv. Tar vi i betrakting at disse innvandrere kommer fra særdeles ustabile forhold i sammenligning med etniske nordmenn så er jeg overrasket at de ikke begår enda flere drap enn de faktisk gjør. Men eneste måten å behandle dette på per i dag er mer resurser til politi slik at vi får flere politimenn og kvinner, samt at vi i tidlig i etableringsfasen klarer gi den nødvendige psykiatri hjelpen til de innvandrere som betraktes som ustabile.

 

Det kan godt være at nordmenn som gruppe bruker mere enn innvandrere hva trygd angår pengemessig, men prosentvis så er det nok flere innvandrere på trygd enn det er nordmenn, de trenger oss, vi trenger ikke dem.

 

Jo da, de trenger oss mer enn vi trenger dem, men gjensidig behov for hverandre er til stede. Men nordmennenes største styrke er dens største svakhet, og det er rikdom. Vi var heldig som lever i et land som geografisk sett har store fordeler i form av en meget viktig resurs – olja. I tillegg har vår geografiske beliggenhet bidratt til rolig historie, vi klarte å holde oss unna de største konflikter i Europa bortsett fra andre verdenskrig, som heller ikke rammet Norge veldig hardt. Slike forutsetninger er først og fremst resultat av tilfeldigheter mer enn dyktighet. Så heldig var ikke mange andre mennesker. Når de da kommer til Norge så står de fremfor mange utfordringer som nordmenn til daglig ikke møter, slik som språk, forståelse av demokratiet, kultur, regler og lover, normer og verdier, osv. I tillegg sliter de med etterdønningen av fæle opplevelser fra hjemmelandet, og mange av de er psykisk ustabile. Dermed er det ikke rart at alle de ikke lykkes med en gang og havner på trygd eller en annen form for velferdsytelser.

 

Jeg har forøvrig aldri utrykt frykt for at norge skal bli muslimsk eller at de "skal ta over"

 

Bra, da har vi avklart det. Min feil. Jeg er bare vant til at alle de som er sterke motstandere av innvadring som regel har disse preferanser.

 

At vi skulle tjene på innvandringen er den størte løgnen som har blitt servert tror jeg, altså, først skal de huses i asylmottak som koster en hel haug å drifte, om asylmottak ikke er tilgjengelig, ja da kan vi likesågodt huse dem i storslåtte leiligheter på skattebetalernes regning som igjen fører til høyere boligpriser for den etniske befolkningen, samtidig så får de barnetrygd slik at de kan leve av ved formere seg innenfor våre grenser, igjen så betaler Ola og Kari,

 

Asylinstituttet er dyrt, men dette får vi tilbake når de kommer seg i full jobb. Det er ikke slik at de er under disse ordninger for alltid. Og ærlig talt, det med barnetrygd var dårlig argument. Er det noen man ikke skal dra i diskursen så er det nettopp barn.

 

videre så skal de ha norskopplæring som også koster, det seneste vi har kunnet lese om er at de skal gå på kurs for å "omgås norske kvinner", dette ser jeg på som en desperat handlig av myndighetene som ikke vil erkjenne sine feil og mangler, ja, nå skal vi kurse innvandrere i vanlig folkeskikk for å forsøke å få voldtektsstatistikken ned på ett håndterbart nivå og dermed rettferdiggjøre enda mere av denne komplette galskap.

 

Altså, du ønsker at de skal integreres og leve etter norske normer og verdier, samt finne seg jobb, men du ønsker ikke å bruke penger på språkopplæring eller sosialisering med andre nordmenn. Merkelig.

 

Jeg skjønner at jeg må ha nådd frem til nøtta di slik som du bruker ymse nedsettende karakteristikker på meg kontinuerlig.

 

Men da slutter vi med det. Hvis du unngår å bruke nedsettende karakteristikker om meg, så skal jeg la å vær å bruke dem om deg.

 

Hva er dine synspunkter på denne så til de grader udemokratiske fremgangsmåten? synes du det er akseptabelt å bli påtvunget et asylmottak i ditt nærmiljø?

 

Jeg har bestandig sagt at integreringsprosessen er sammensatt av tre viktige variabler. Den første er innvandrere selv, den andre er lokalsamfunnet, og den tredje er staten. De to første spiller en primær rolle under integreringsprosessen, den siste spiller en sekundær rolle. Staten skal kun være tilrettelegger under prosessen, hvis denne variabel misslykkes så er det fremdeles god muligheten for at integreringen kan lykkes. Men hvis en av de to andre variabler misslykkes, så misslykkes også integreringen. Det er helt riktig at innvandrere selv sitter med nøkkelen til vellykket integrering, men lokalsamfunnet er like viktig. Hvis disse innvandrere møtes med fordømmer og føler seg ikke velkommen i lokalsamfunnet, da hjelper det lite hvor mye de selv ønsker å bli integrert. Det samme gjelder motsatt vei.

 

Dermed er jeg av den oppfatningen at det ikke skal opprettes asylmottak i kommuner der kommunen selv, og lokalt samfunnet, har presisert at de ikke ønsker asylmottak. Ikke fordi de ikke ønsker det, men fordi integreringen i slike kommuner blir dårlig fordi lokalt samfunnet ikke ønsker å bidra til integreringen. Jeg personlig bor ikke så langt unna et asylmottak og det har aldri plaget meg. De har oppført seg eksemplarisk i mange år. Men dette henger sammen at hele lokalt samfunnet har ytret ønske om å etablere et mottak i kommunen.

Endret av statsviter
Lenke til kommentar
Våkn opp! de er svært overrepresentert i den slags forbrytelser, de er heller ikke mindreårige, men så lenge myndighetene ikke krever identifikasjon så..

Nå husker jeg ikke de eksakte tallene, men det dreier seg om noe slikt som 2 % kriminelle blant etniske nordmenn og 4 % blant innvandrere. Det betyr en dobling, relativt sett. Men det betyr også at det er 96 % som ikke begår kriminalitet, dersom vi ser de tallene på en litt annen måte betyr det at innvandrere er 9,3 % mindre lovlydige enn etniske nordmenn.

 

Statistikk er en morsom bil, avhengig av hvordan du ser på den.. :)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Våkn opp! de er svært overrepresentert i den slags forbrytelser, de er heller ikke mindreårige, men så lenge myndighetene ikke krever identifikasjon så..

Nå husker jeg ikke de eksakte tallene, men det dreier seg om noe slikt som 2 % kriminelle blant etniske nordmenn og 4 % blant innvandrere. Det betyr en dobling, relativt sett. Men det betyr også at det er 96 % som ikke begår kriminalitet, dersom vi ser de tallene på en litt annen måte betyr det at innvandrere er 9,3 % mindre lovlydige enn etniske nordmenn.

 

Statistikk er en morsom bil, avhengig av hvordan du ser på den.. :)

Igjen må det nevnes at de tallelene er ganske ubrukelige. De har store mørketall, fordi de færreste sakene blir oppklart, spesielt innenfor vinningskriminalitet i Oslo. Jeg vet om flere som har utført kriminelle handlinger, uten å ha bli tatt for det. Både nordmenn og innvandre.

 

statsviter: Jeg liker ikke holdningen din om at "innvandrer skal gjøre drittjobbene våres" Da nærmer vi oss et dubai-samfunn, hvor nordmenn er hevet over dårlige jobber, mens innvandrere blir den nye underklassen. I tilegg er det ikke særlig kostnadseffektivt, fordi andre generasjonsinnvandre vil oppføre seg som nordmenn på det feltet. Og når oljepengene tar slutt kommer vi til å få en sikkelig knekk, fordi da må vi gjøre drittjobbene selv.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Og for din kommentar om at Nordmenn på ett eller annet vis skal være hevet over lavtlønnede jobber så må jeg bare le.

 

Ja du ler for du har ingen rasjonelle argumenter igjen. Når en tulling ikke vet hva han skal si så ler han bare. Har du lyst å vaske gulv??? Jeg har ikke lyst å vaske gulv. Jeg vet av masse mennesker som aldri kunne tenke seg å vaske gulv, eller sitte i kassa på Rimi.

 

 

All dette kaoset som oppstår rundt denne helt sinnsykt idiotiske og perverse politikken tjener kun den nye verdensordnings lakeier i dette landet.

 

Ho,ho….her lukter det konspirasjonstroll på langt hold. Da er det ikke rart du ikke har kontakt med virkeligheten.

 

 

 

Vi har aldri begått slike forbrytelser i en slik skala som de driver på med nei, "statsviter"

 

Mener du virkelig at nordmenn, svensker eller dansker ikke voldtar, driver med incest og pedofili??? Vær så snill si at du kødder nå, for hvis du ikke gjør det som må jeg stille spørsmål om du bor på en psykiatrisk institusjon eller på en annen planet.

 

 

Så får du fortsette å hate alle innvandrere. Håper i det minste at hate slår tilbake på deg, og du en dag befinner deg i akkurat den samme situasjon som dem. Bedre straff finnes ikke for sånne som deg.

 

 

Jeg skulle så ønske å kunne teste hypotesen hvordan DU hadde reagert hvis rollene kunne byttes. Skulle gjerne sett og hørt hvordan DU hadde reagert når du har opplevd alt dette og du kommer til et land for å søke ly, og du blir møtt med rasistiske uttalelser og folk som ikke vil ha deg der.
Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar
statsviter: Jeg liker ikke holdningen din om at "innvandrer skal gjøre drittjobbene våres" Da nærmer vi oss et dubai-samfunn, hvor nordmenn er hevet over dårlige jobber, mens innvandrere blir den nye underklassen. I tilegg er det ikke særlig kostnadseffektivt, fordi andre generasjonsinnvandre vil oppføre seg som nordmenn på det feltet. Og når oljepengene tar slutt kommer vi til å få en sikkelig knekk, fordi da må vi gjøre drittjobbene selv.

 

Jeg liker dette kanskje enda mindre enn det du gjør. Jeg sier ikke at dette er noe som jeg foretrekker, det jeg gjør er å påpeke realiteten, og dette er en realitet. De med innvandrer bakgrunn er overrepresentert i forhold til rengjøringsbransjen og lavlønnede jobber generelt. Så jeg vil helst ha meg frabedt at du tilegner meg meninger som jeg ikke har.

Endret av statsviter
Lenke til kommentar
Disse rettighetene til liv som du verdsetter så høyt, hva med nordmenns liv, hva med vår rett til selvstyre? hva med vår rett til å motsette oss denne fremmedinvasjonen og følgene av den? det finnes per dags dato ikke noe politisk alternativ.

Rart det der, jeg trodde FRP var et slikt politisk alternativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...