Shar Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 jeg synes det var morsomt Lenke til kommentar
nnys Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Beklager for å virke uhøflig, men hva faen i helvete? Skaff dere humor. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvilken vei mente du det? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Hahahahaha hysterisk morsomt NOT Hva er poenget med å skrive sånt? Hvis du ikke syns det var artig så kan du spare deg får slikt EDIT: Ikke bare til deg, flere av dere også.. Endret 23. mars 2010 av GeneN Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Diskusjonen med hvorvidt dette var morsomt eller ikke er jo nettopp det som har gjort tråden morsom. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg synes det er helt på plass å bli sint på noen som suger balle, så dette var toppstoff synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå