Nord-Skandinav Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg misforsto kanskje hele saken her grunnet alkoholens effekter. Beklager i så fall. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Bare å lese igjennom på nytt da. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Misforsto det som ble diskutert nå nettopp, har forstått det nå Glimti. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg lo definitivt ikke av gullkornet, jeg smilte for megselv når jeg så emnet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Har lest igjennom hele tråden og forstår egentlig ikke gullkornet. Kansje det kom klarere fram i den originale tråden. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det jeg synes er morsomt, er at folk som henger på Gullkorn delen av forumet er mer optatt av å bevise hvor dårlige gullkornene er, istedenfor å bare glemme de man ikke liker, og heller finne noe morsomt. What he said Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Vel - kan jo være greit for trådstarter å vite at gullkornet er så ræva at trådstarter aldri, aldri, aldri igjen må finne på å legge ut noe lignende. Endret 23. oktober 2009 av kloffsk Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vel - kan jo være greit for trådstarter å vite at gullkornet er så ræva at trådstarter aldri, aldri, aldri igjen må finne på å legge ut noe lignende. What he said. Synes vi kan legge denne tråden død nå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Enig, men hadde vært litt greit å vite poenget før tråden dør. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Enig, men hadde vært litt greit å vite poenget før tråden dør. Han syntes det var morsomt det han sa. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Folk har forskjellig humor tydeligvis... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvorfor skal man IKKE være sint på Hitler?Han suger jo baller. Fy faen, så tørt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kansje han sugde den som skal ha blitt skutt av under Første verdenskrig... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Kansje han sugde den som skal ha blitt skutt av under Første verdenskrig... [Citation needed] Fixed. Endret 23. oktober 2009 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Hvorfor skal man IKKE være sint på Hitler?Han suger jo baller. Fy faen, så tørt. haha lol det var ikke det som var morsomt da. Kansje du må lese alt jeg skrev. Det var kommentaren etter : (No offence til de som faktisk suger baller) Endret 23. oktober 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvorfor skal man IKKE være sint på Hitler?Han suger jo baller. Fy faen, så tørt. haha lol det var ikke det som var morsomt da. Kansje du må lese alt jeg skrev. Det var kommentaren etter : (No offence til de som faktisk suger baller) Så det var en del av gullkornet? I så fall, tørrere enn det jeg først trodde... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kansje han sugde den som skal ha blitt skutt av under Første verdenskrig... [Citation needed] Fixed. Kjempemorsomt... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvorfor har vi denne tråden egentlig? Hver gang noen poster noe her, er det et hav av poster som "Det var ikke morsomt". Da er vel hele greia litt meningsløst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå