After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ikke morsomt. Trodde det skulle ha noe å si med myten om at Hitler hadde fått skutt av halve pungen under første verdenskrig. Diskusjonen etterpå var heller ikke morsom. Prøv igjen. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Ikke morsomt. Trodde det skulle ha noe å si med myten om at Hitler hadde fått skutt av halve pungen under første verdenskrig. Diskusjonen etterpå var heller ikke morsom. Prøv igjen. hehe trur du har misforstått vist du trur alle har lik humor. Kansje ikke du synes det var morsomt men kan hende andre gjør det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Virker det som noen i tråden synes det så langt? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Virker det som noen i tråden synes det så langt? hehe ja. Vist du gidder og lese hele tråden så ser du det Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Virker det som noen i tråden synes det så langt? hehe ja. Vist du gidder og lese hele tråden så ser du det Pek ut den personen som lo, por favor. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 2ball(s),Lightningwolf og Nord-Skandinav. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) 2ball(s),Lightningwolf og Nord-Skandinav. Sikker: Jeg flirte nesten og Som vanlig lo jeg mest av innholdet videre i tråden, ikke av gullkornet. Nor ler av resultatet av dette elendige gullkornet, ikke gullkornet. Og 2ball flirer NESTEN. Endret 22. oktober 2009 av Mondania Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det jeg synes er morsomt, er at folk som henger på Gullkorn delen av forumet er mer optatt av å bevise hvor dårlige gullkornene er, istedenfor å bare glemme de man ikke liker, og heller finne noe morsomt. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) les vidre da. Glimti sier det senere. Og det glimti klaga over var : Ikke morsomt. Trodde det skulle ha noe å si med myten om at Hitler hadde fått skutt av halve pungen under første verdenskrig. Diskusjonen etterpå var heller ikke morsom. Prøv igjen. Ok Nord-Skandinav sa : Som vanlig lo jeg mest av innholdet videre i tråden, ikke av gullkornet. så va sier du nå ? Endret 22. oktober 2009 av spetwols Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Skal innrømme at jeg flirte litt nå. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Skal innrømme at jeg flirte litt nå. skreiv feil navn xD Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Gullkornet sugde, ta meg ut av debatten, nå vet dere hva jeg mente. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Gullkornet sugde, ta meg ut av debatten, nå vet dere hva jeg mente. hehe nei. Du sa : Som vanlig lo jeg mest av innholdet videre i tråden. Og det er det vi diskuterer. At det ikke var morsomt. og det sa du selv at du synes. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Skal innrømme at jeg flirte litt nå. skreiv feil navn xD Var ikke det jeg tenkte på, men den lille "diskusjonen" deres. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Når jeg lo mer av innholdet sier det litt om gullkornet. En setning fikk meg til å dra på smilebåndet i debatten, og det var et eller annet om en som hadde blit sugd på ballene, og at det gjorde fryktelig vondt. Resten var dødt. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Der sa du det. En setning fikk meg til å dra på smilebåndet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Men det hadde jo ingenting med selve gullkornet å gjøre. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Det jeg synes er morsomt, er at folk som henger på Gullkorn delen av forumet er mer optatt av å bevise hvor dårlige gullkornene er, istedenfor å bare glemme de man ikke liker, og heller finne noe morsomt. Beskylder du meg for å henge på gullkorn delen?! trekk det tilbake straks! Jeg trykker på siste 24 timer og ser at det der virket intressant Eidt: Vi burde legge denne død, nå.. Endret 22. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Eidt: Vi burde legge denne død, nå.. Nå som den endelig begynner å bli morsom!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå