spetwols Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Haha av kakemot: Hvorfor skal man IKKE være sint på Hitler? Han suger jo baller. Edit: (No offence til de som faktisk suger baller) haha den var litt imba Lo godt av den men mulig jeg er litt trøtt nå.. Sitti og lest de alvorlige kommentarene så kom den der. Mulig det ikke er morsomt og bare lese det nå sånn rett av. Men var litt morsomt i den samenhengen ista. Endret 21. oktober 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja, for den var jo kjempe morsom. :/ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hahahahaha hysterisk morsomt NOT Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg flirte nesten Ble mest opphengt i en ting. Man skal vel sensurere nick i gullkorn? Nå var ikke dette noe spesielt, da.. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 hehe sitti og lest de alvorlige kommentarene så kom den der. Mulig det ikke er morsomt og bare lese det nå sånn rett av. Men var litt morsomt i den samenhengen ista. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 hehe sitti og lest de alvorlige kommentarene så kom den der. Mulig det ikke er morsomt og bare lese det nå sånn rett av. Men var litt morsomt i den samenhengen ista. Jeg tror deg. De dukker opp stadig Lenke til kommentar
Dyst Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Mye dårlig humor ute og går ser jeg.. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Mye dårlig humor ute og går ser jeg.. går? Den sprinter jo Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er meg dere snakker om altså Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Det er meg dere snakker om altså Vet det søta Du gjorde en god jobb, men det kunne godt holdt seg i den tråden der du orginalt postet det Endret 21. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Å angående det å suge baller skal man ikke spøke med for satan det gjør vondt. Fikk vondt helt opp til hjerte. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Gjør det vondt å suge baller? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg vet hvertfall det er vondt å BLI sugd lolol Det er meg dere snakker om altså Vet det søta Du gjorde en god jobb, men det kunne godt holdt seg i den tråden der du orginalt postet det Men kjære, det har jo jeg ikke noe kontroll over! Dette er jo omtrent som om noen skal poste at jeg har kjøpt ny sofa som gullkorn. Da sier alle at jeg suger baller fordi jeg ikke er noe morsom, selv om jeg ikke prøvde å være morsom. Men samme faen, jeg er i et gullkorn og nå skal det feires! WOOO YEYEY Endret 21. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Å angående det å suge baller skal man ikke spøke med for satan det gjør vondt. Fikk vondt helt opp til hjerte. She's doing it wrong. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ahh kverrulant Har ikke prøvd å suge baller. Muligens det og gjør vondt. men å bli sugd der nede gjør i allefall vondt Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Må si jeg lo av tittelen, men mer fordi det er årets underdrivelse. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg trakk ikke på smilebåndet engang.... Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Som vanlig lo jeg mest av innholdet videre i tråden, ikke av gullkornet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 haha den var litt imba Veit du kva imba betyr eller? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) haha den var litt imba Veit du kva imba betyr eller? some think it means something is funny. This should clare things up. Edit: ooops! Har hengt for mye i "the pub" i dag :!: Endret 22. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå