Dicorn Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Heii ^^ Akkurat fått pc'en fra reperasjon, byttet skjermkort og hovedkort. Veldig fornøyd, for nå funker alt som det skal, til og med bedre enn før Men så etter hvert skal da skru av pc'en da, så trykker på start menyen, så den pila neders til høyre (Windows Vista) og så på "avslutt". Pc'en skrur seg av, men så skrur den av på igjen :O Jeg tenkt av jeg kom bortatt "start på nytt" i stedet for "abslutt", så pc'en skrur seg på, jeg trykker på "avslutt" nok en gang og det samme skjer, da begyner jeg og lure litt da, og prøver igjen uten forrandring. Så det ender med at jeg trykker den bryteren bak på pc'en (der det står 0 og 1) og skrur den av på den måten. Så, jeg vil gjerne vite det, hvis det er noen som har en løsning til problemet mitt. Takk Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sjekk at BIOS-verdiene for wake-on-lan, keyboard-on osv. er av. Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 prøv å dra ut alt av ledninger bortsett fra nettkabelen (230v fra veggen) og se om problemet oppstår. Om problemet forsvinner da, prøv det som sofTest foreslår. Hvis heller ikke det løser problemet ditt bør du prøve å flashe bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå