hereng Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Noen som har noen erfaringer med en fil som heter msnmsgr.exe som føkker opp msn'en?? Glad for svar! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Er ikke det selve app fila til msn da? guruer, rett på meg hvis jeg tar feil... Lenke til kommentar
jorank Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 hos meg heter den msmsgr.exe Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 msnmsgr.exe er selve msn'en, så hvis det er noe galt der så kan det kanskje hjelpe å reinnstalere den. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Kanskje msmsgr er windows messenger, og msnmsgr er MSN messenger? jeg har begge deler på maskina, har ikke giddet å fjerne en av dem... :-? Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Vil tippe problemet kommer av at du nylig har installert DirectX 9.0... Prøv å laste ned den nye, 9.0a... Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvis du ikke bruker messenger kan du fjerne hele greien ved å skrive dette i "Run/Kjør"-boksen: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Msnmsgr er MSN Messenger ja.. Prøv å av installer og installer på nytt. Merket selv problemer når jeg hadde både Windows Messenger og MSN Messenger inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå