Sk!ppy Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 hei. Jeg trenger penger til paypal, er 14 år og foreldre vil ikke overføre - da de sier jeg må fikse sånnt selv. Er det mulig å sstikke på narvesen og be om å kjøpe paypal kontantkort elns? Takk! Lenke til kommentar
JAH Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Det er ikke helt sånn det funker. Paypal kontoen er knyttet opp mot et kredittkort. Evt kan man overføre penger til sin paypal konto. Når du betaler med Paypal vil penger bli trukket av kontoen din, enten det er saldoen du har på paypal eller via kortet.Visa i mitt tilfelle (som da trekker direkte fa bankkontoen min) Endret 21. oktober 2009 av janaha Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så vidt jeg vet ikke noen mulighet for paypal kontantkort. Muligt det går ann å overføre penger fra en bankkonto til paypal konto, men aldri gjort dette selv. Det eneste jeg fant på sidene deres etter et kort søk er hvordan å gjøre dette fra US. bank account, så ikke sikkert det går fra norge. Selv har jeg linket visakortet mitt mot paypal, så det trekkes direkte vær gang jeg handler via paypal. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 De selger jo sånn "kontant-visakort" på narvesen. Kanskje det er mulig å koble paypalen sin opp mot det. Har ikke testet det selv, men det burde jo gå. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Får nok ikke overført , har sånn visa debit kort - Dvs uten CVV nummer, og ingen nettbank! Får muligens min mor som jobber i bank til å overføre imorgen Hvor finner jeg info som må legges til o.l da? Lenke til kommentar
JAH Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvor finner jeg info som må legges til o.l da? Profile-->Add or edit bank account Etter det er det Add funds Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 "top up my account", der kan du sende penger fra vanlig nettbank. Tar vanligvis rundt 3 dager før de er inne. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Gå til din lokale bank og be dem om å overføre fra ditt visa electron. Husk å si referansenummeret du får av paypal til dem. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Først må jeg finne dette referansenummeret! Skal ikke være lett når du vil ha det. Fant det ifjor engang Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 jeg finner ikke denne koden ! ARR.. kan noen si meg ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Min konto -> Etterfyll -> Send en innenlandsk bankoverføring til PayPal Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 På engelsk, og jeg finner det ikke når jeg oversetter Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 My account -> Top up account Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Der ja Takk! Your Transfer ID = Kid nr? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nei, Transfer ID skal du putte inn om melding / notat, eller noe. Du har to valg, KID og noe annet - den skal inn under det andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå