Profanity Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 sitter med en fujitsu siemens D1520 pc her og klarer ikke finne lyddrivere til pc'en. ville tro det bare var finne vanlige ac'97 drivere men da får vi bare bsod. aner ikke hva slags hovedkort det bruker eller noen ting, fikla med det i hele går uten å komme no vei og spør her som siste utvei hwinfo gir denne informasjonen: platform: Socket 478 FC-PGA2 (mPGA478B) chipset : Intel 845GE (Brookdale-GE) + ICH4 vet ikke om det er til no hjelp på forhånd takk for svar:) Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Downloads results for D1520, klikk på xp, og i den lille sirkelen! Lenke til kommentar
Profanity Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 det jeg fant på sida der funka ikke på noen måte. ingen setup filer, bare filer generelt jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er zip-filer, du må pakke dem ut med feks. winrar, høyre klikke fila, og Extract here, da kommer setup fila fram. Det kan være en fordel å sette zip-fila(driveren) i en egen mappe før du pakker den ut. Lenke til kommentar
Profanity Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 pakke ut fila gjorde jeg for lenge sida. det er en mappe der som heter "analog" og 3 mapper under der som heter "asus" "fsc" og "other" og i de mappene igjen ligger det .sys - .inf - .dll og .cat filer, ingen av dem er .exe eller merka setup. analog driver? åssen installerer man det? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Når jeg laster ned denne driveren, og pakker den ut, da får jeg en setup-fil. Lenke til kommentar
Profanity Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 aha! søkte på snr nummeret på pc'en og fant ut at jeg hadde kommet til feil pc:P fant driverne nå med setup og endelig funka det:P tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå