Sitronsaft Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Egentlig en jævlig god idé samebror. Men da forutsetter jo at man har en sånn potetsekk liggende. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 jeg har det, men har hverken nål eller tråd Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Fyrer opp cowboy jeg! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Jeg gikk i dette kostymet her når vi hadde russekro med halloween-tema. "Hvor er willy" Fikk en del morsomme kommentarer, og ganske enkelt og greit kostyme. Endret 31. oktober 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 jeg har det, men har hverken nål eller tråd Hvor får man tak i disse?! Seriøst.. Blir så sur. Vi hadde ingen i huset, og ingen på meny hvor jeg jobber heller. Kanskje jeg finner i innvandrerbutikkene? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 jeg har det, men har hverken nål eller tråd Hvor får man tak i disse?! Seriøst.. Blir så sur. Vi hadde ingen i huset, og ingen på meny hvor jeg jobber heller. Kanskje jeg finner i innvandrerbutikkene? Har Clas Ohlson i Hønefoss Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg kjøpte en pose basmatiris i en innvanrerbutikk, kostet 100kr.. Verdt det da, har jo middag + en maske jeg er ganske fornøyd med Bilde under Lenke til kommentar
MissK Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Bzzzt! Enkelt og greit uten å være helt overkill.. ______________________________________ http://lillestoremeg.blogg.no Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kledde meg ut som roadkill og her er resultatet: håret mitt har framdeles et kraftig rødskjær etter en shitload med falskt blod Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Det ble ikke til at jeg kledde meg ut til festen. Det gikk greit, da ikke alle andre hadde dratt halloweenkostymet så langt heller. Hvis noen spurte meg hva jeg var, sa jeg bare at jeg var skiung som hadde kledd meg ut som askiming. Den eneste kommentaren jeg fikk på det var at jeg skulle hatt styggere klær (jeg hadde på meg ei rutete hverdagsskjorte). De fleste hadde kledd seg ut som noe enkelt, det var bare noen som var ugjenkjennelige. En fyr hadde kledd seg ut som Dracula, en annen hadde kyllingkostyme, og jentene hadde på seg sexy djevelkostymer. En venn av meg hadde kledd seg ut som hore. Han hadde på seg blond parykk, strømper og et lite skjørt med splitt bak. Men strømpene hans revnet, så det ble til at han satt der med ei pute i skrittet resten av kvelden. Han turte ikke å gå hjem alene, i og med at han så ut som et potensielt voldtektsoffer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå