€uropa Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er invitert på halloweenfest neste fredag. Er det noen andre som skal på fest og kle seg ut? Hva skal man kle seg ut som? Jeg er 16 år og regner med at det kommer til å være andre 16-åringer der. Jeg har akkurat flyttet til byen, så jeg kjenner to folk som jeg vet skal dit. Som ny i byen, vil jeg gjerne gjøre et godt inntrykk på fest. Det er halloweenfest, og dermed forventet at man skal kle seg ut, men jeg vil ikke ta for hardt i og drite meg ut i fullt kostyme. Men samtidig vil jeg ikke være han som ikke gidder å kle seg ut når alle andre gjør det. Dette var en vanskelig problemstilling. Hva skal dere kle dere ut som? Hvor utkledd er det forventet at man skal være? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Kle deg ut som telefonkiosken i reklamen;) Endret 21. oktober 2009 av Olaa Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Skal også på halloweenfest neste uke, men aner ikke hva jeg skal ha på meg Kanskje folk kan komme med tips til oss da ? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er invitert på en Halloweenfest for første gang, med de som jeg skal flytte inn med på fredag. Det vil si at det kommer til å være bare folk jeg ikke kjenner (er ny i byen, og dette er da en omgangskrets jeg ikke har hatt noe med å gjøre tidligere), flesteparten kommer til å være en god del eldre enn meg, og jeg er egentlig litt usikker på hvor langt folk pleier å dra den når det gjelder utkledninga. Jeg har ikke tenkt så mye på hva jeg selv skal gå med, men én ting vet jeg, og det er at jeg skal bruke de nye linsene mine Har to hvite og en rød og en svart, så tror jeg kommer til å ha på meg enten to hvite, eller en rød og en hvit. Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 For all del, styr unna å kle deg ut som brukt bind! Bilde <--- link Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Cricket, sy deg en dress som er halv rød og halv hvit, farg håret på samme måte, og bruk linsene dine Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Cricket, sy deg en dress som er halv rød og halv hvit, farg håret på samme måte, og bruk linsene dine Haha, det kunne kanskje vært noe, ja. Er rimelig god til å sy, så kan sikkert få til en litt sprø kjole eller noe (ja, jeg er jente). Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg vil legge til at jeg aldri har vært noen festløve. Jeg blir bare med på fest fordi en venn i klassen min kjenner verten og vil ha meg med. Vil jeg bli sett på som rar eller uvelkommen? Bør jeg forberede meg å bli kastet på dør når jeg kommer dit og folk skjønner at jeg ikke har fått noen tillatelse av verten? (Jeg føler meg dum bare fordi jeg spør om dette.) Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Inspirasjon! Ta en titt her, så får du kanskje noen ideer. http://www.allfancydress.com/ Lenke til kommentar
Eckological Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Kjøpte meg en orange amerikansk fangedragt jeg. Den funker på både carneval og halloween Berta kjører politidame eBay Endret 21. oktober 2009 av Eckological Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det ville kanskje vært en fordel om vennen din sjekket med verten at det er greit at han tar med seg folk (temmelig kjipt å være vert, og så få dobbelt så mange gjester som planlagt fordi ingen tenker på å spørre før de tar med seg folk). Men så lenge du møter opp med godt humør og en vennlig innstilling, så går det nok helt fint:) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Da stoler jeg på ham, for han har lenge snakket om at han skal få meg med på fest, og da er det vel greit når han sier at jeg kan være med nå. Jeg har ingen ting imot å treffe nye folk, jeg vil bare passe inn på en halloweenfest. Jeg må kle meg ut som noe ganske normalt, og helst til en rimelig pris. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Lomme manne kostyme kan jo være noe? olabukse med hull i lommene og en slitt caps. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tannlege, tror de fleste syns tannleger er skumlere enn hekser Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kle deg ut som avataren din, den er skummel og stilig! Hehe. Finlandshette med påsydd munn. Ellers er døden en klassiker, svart kappe med stor hette og ljå, billig og enkelt. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kler meg ut som han her i år litt geeky, men ser jo noelunde bra ut synest jeg Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kler meg ut som han her i år litt geeky, men ser jo noelunde bra ut synest jeg Haha. Tror jeg skal prøve å skremme unger som banker på kanskje. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 eneste jeg lurer på er om det blir hakket varmt i finlandshette på halloween fest :s Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 For min del ser det i alle fall ut til at jeg går for MacGyver i år Kompis skal på samme fest som Jack Dalton Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nå har jeg funnet ut at jeg vil kle meg ut som Marilyn Manson... Håper bare jeg klarer å få det skikkelig bra :s Passer ikke så veldig godt til det, da (jeg er jente, og bare 160 høy). Noen tips? Burde jeg evt la være? Og hva skal jeg da velge? Jeg har hvit linse og mørkt, skulderlangt hår, men klær og sko trenger jeg tips til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå