zaltoo Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei. Satt sammen ny pc i sommer med følgende komp: asus p5q se intel q9400 asus engx275 ... Byttet for en stund siden viften på skjermkortet. Har akkurat satt på noen kjøleribber på skjermkortet. Alt gikk bra og det som skulle bare være en liten reperasjon ble alt annet. Når jeg starter maskinen nå får jeg ingen post. Når jeg tar ut skjermkortet og starter, får jeg post om at der ikke er noen vga funnet. Dette kan vel elimenere HK fra problemet? Kan legge til at ingen bilde kommer på skjermen.. Har ikke mulighet til å sette inn et annet grafikkort for å prøve. Håper noen kan gjøre meg klokere på problemet. Kan ikke skjønne at jeg skulle ha klart å kortslutte noe på GK nå. Håpte det skulle være en ledning jeg hadde komt borti, men akk nei. Takker for svar. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Disse kjøleribbene, de har ikke falt av, eller sitter på/kommer borti noe som leder strøm? Kortsluttet/er noe? Satt på ekstra med ribber? Har du kamera for bilde? Trenger skjermkortet strøm? Er evt disse kontaktene i? Lenke til kommentar
zaltoo Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Disse kjøleribbene, de har ikke falt av, eller sitter på/kommer borti noe som leder strøm? Kortsluttet/er noe? Satt på ekstra med ribber? Har du kamera for bilde? Trenger skjermkortet strøm? Er evt disse kontaktene i? hei. er plassert akkurat på samme måte som her, med akkurat samme deler: http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=172447 er det noe måte jeg kan sjekke på om det er hk er gk som er defekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå