Mariofrans Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hei! Jeg skal løpe 3500 meter i morgen og lurer på hvordan jeg kan forberede meg best mulig. Jeg skal løpe rett etter matpausen (matpause = 10.50-11.30) og lurer på om det kanskje er smart å ikke spise i matpausen, men heller spise i skoletimene før matpausen. Hva burde jeg spise og drikke? Og hvor mye? Og hva burde jeg spise til frokost? Vil ikke ha hold..Er det smart å helle innpå en pose nøtter eller en red bull rett før? En siste ting.. Burde jeg henge på noen som løper ca 30 sekunder raskere enn meg? Jeg løper på ca 13.40. Håper på noen nyttige og kjappe svar Mariofrans Endret 21. oktober 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hei! Jeg skal løpe 3500 meter i morgen og lurer på hvordan jeg kan forberede meg best mulig. Jeg skal løpe rett etter matpausen (matpause = 10.50-11.30) og lurer på om det kanskje er smart å ikke spise i matpausen, men heller spise i skoletimene før matpausen. Hva burde jeg spise og drikke? Og hvor mye? Og hva burde jeg spise til frokost? Vil ikke ha hold..Er det smart å helle innpå en pose nøtter eller en red bull rett før? En siste ting.. Burde jeg henge på noen som løper ca 30 sekunder raskere enn meg? Jeg løper på ca 13.40. Håper på noen nyttige og kjappe svar Mariofrans Drit i å spise noe i spisepausen, da får du bare sting/hold. Spis heller en bra frokost, og hold deg unna melkeprodukter til frokost, det slimer som bare faen. Syns du fint kan henge deg på han jeg, bare du har "guts" til det, og ikke gir opp når kroppen sier den ikke vil mer, som de fleste andre har du sikkert litt å gå på når det gjelder løping til krampa tar deg. Endret 21. oktober 2009 av Slettet+4123456 Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 ikke noe mat mellom 1-2. Time ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 ikke noe mat mellom 1-2. Time ? Ingen mat etter 8.30(siden det virker som du skal løpe rundt 11.30) , men drikk gjerne pittelitt vann litt før du løper. Bare akkurat så du fukter munnen og ikke tørker ut, drikker du for mye får du hold. Lykke til! Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Tiden ble 13,25! Kjempefornøyd Er helt dævv nå.. Da var det bare å starte på leksene.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tiden ble 13,25! Kjempefornøyd Er helt dævv nå.. Da var det bare å starte på leksene.... Grattis med ny pers:)! Lenke til kommentar
olasonn Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hei! Jeg skal løpe 3500 meter i morgen og lurer på hvordan jeg kan forberede meg best mulig. Jeg skal løpe rett etter matpausen (matpause = 10.50-11.30) og lurer på om det kanskje er smart å ikke spise i matpausen, men heller spise i skoletimene før matpausen. Hva burde jeg spise og drikke? Og hvor mye? Og hva burde jeg spise til frokost? Vil ikke ha hold..Er det smart å helle innpå en pose nøtter eller en red bull rett før? En siste ting.. Burde jeg henge på noen som løper ca 30 sekunder raskere enn meg? Jeg løper på ca 13.40. Håper på noen nyttige og kjappe svar Mariofrans Er for sent ute, men kan komme med noen gode råd for fremtidige løp. Spis siste måltid 3 timer før løpet, og noe lett 1 time før. Dette siste kan være en banan, en youghurt o.l. Dette for å sørge for fulle glykogenlagre før løpet, så du holder lengre. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Smart Hva med en Redbull rett før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Smart Hva med en Redbull rett før? Å styrte Redbull rett før idrett vil etter min erfaring bare gjøre deg nummen i kroppen. Lenke til kommentar
Jong-san Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Smart Hva med en Redbull rett før? Å styrte Redbull rett før idrett vil etter min erfaring bare gjøre deg nummen i kroppen. Samt gi deg noe så j***** hold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå