Toast Is Pimp! Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det kjipeste var at en kompis ikke hjalp meg når en annen "kosa" med meg på en fest. Han slo ikke hardt da, men fyfaen for en dassrull. Fyfaen jeg er enda irritert over det (2år siden). Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 En kompis av meg tegna en tiss i panna mi mens jeg var bakfull. Det var jævelig dårlig gjort. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Beklager, jeg lo hardt av det der. Hva skjedde mens du hadde den tissen i panna? Nå vet jeg hva jeg skal gjøre for å ta igjen på dem som nesten slapp meg ned en etasje. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 En tiss i panna er da bare gøy^^ med mindre det er veldig sterk spritusj og du skal noe viktig dagen etterpå^^ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Det var vel ikke i russetiden? Det er vel litt dumt å komme på muntlig eksamen med en penis i panna fordi du ikke fikk vasket bort tusjen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det eller jobbintervju eller noe annet viktig på jobben^^ Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hitlerbart med sprit-tusj og silvertaping fast til en stol er noe av det jeg har blitt utsatt for på lan Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Fikk en hel boks med Dax i håret. Dette var på LAN. Brukte en hel uke på å få bort alt. Endret 23. oktober 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Fikk en hel boks med Dax i håret. Dette var på LAN. Brukte en hel uke på å få bort alt. Dax er noe dritt, skjønner ikke at jeg brukte det før. Jaja, er vel en grunn til jeg slutta. Det er det seigeste dritten man kan putte i håret! Renati is much more win. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Hitlerbart med sprit-tusj og silvertaping fast til en stol er noe av det jeg har blitt utsatt for på lan Det gjorde jeg og noen i klassen med en på ungdomsskolen. Fornavnet ditt er vel ikke Daniel? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hitlerbart med sprit-tusj og silvertaping fast til en stol er noe av det jeg har blitt utsatt for på lan Det gjorde jeg og noen i klassen med en på ungdomsskolen. Fornavnet ditt er vel ikke Daniel? Nei, er nok ikke det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Vi gjorde noe som kan beregnes som litt slemt mot en kompis av meg på skolen vår. Var vel rundt juletider i år. Begynner med å si at vi gikk i 1. klasse på en internatskole da en andreklassing visste om en morsom lek som gikk ut på at en person (fra nå av x) skulle gjemme seg under senga eller en annen plass i rommet, så skulle en person til (fra nå av y) hentes inn på rommet som ikke ante noen ting. Vi begynte så og fortelle y at x (som lå under sengen uten at y visste det) hadde drevet å baksnakket y veldig mye i det siste, vi kom også da med forskjellige eksempler som x liksom har sagt om han. Til slutt da y er ganske fortvila eller sur kommer x sprettendes ut og da skjønner y at det var en spøk. Ganske risikabel lek, men veldig morro Uansett, etterhvert ble det bare flere og flere inne i rommet da vi gjorde dette flere ganger og det ble litt kjedelig etterhvert. Så vi tenkte vi skulle dra denne leken enda lenger. En av personene som nå satt i rommet og som visste om leken (fra nå av æ) skulle gå ut av rommet, dette var faktisk meg. En ny person(x) legger seg under sengen og en ny intetanende person(y) hentes inn og blir lurt. Etter han ble lurt foreslår alle i rommet at vi denne gangen skal lure æ og at y skal ligge under sengen. Siden æ allerede vet alt hva som kan skje er greia at han skal reagere med å slenge masse dritt og baksnakke tilbake om y, mens y ligger under sengen. Jeg er faktisk ganske god venn med y og han er sånn ca dobbelt så stor som meg så det var litt risky. Men uansett når da de i rommet fortalte meg om at y hadde baksnakket meg, så begynte jeg og fortelle om at jeg egentlig aldri hadde likt han og at det var slitsomt å late som jeg liker han og late som om vitsene hans var morsom. Jeg holdt på med dette i en stund til da plutselig y kommer rasende ut fra under sengen og hiver meg inn i veggen. Selv begynte jeg og le og vi fikk han til å forstå at han nå hadde blitt lurt 2 ganger på rad^^ Han tok det ganske bra etter det og det var utrolig morsomt^^ Y er forresten ENkveim på dette forumet, han har ikke så mange poster, men dere kan sikkert mobbe han via pm ^^, Endret 24. oktober 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Skal jeg sette inn navn istedet? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 XYZ om du nå først skal bruke bokstaver. Æ = jeg på nordlandsdialekt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Vi bor jo tross alt i Norge^^ Tenkte æ ble litt lettere for å unngå og mikse de når man leste det^^ Men nå i ettertid ser jeg problematikken for nordlendingene Endret 24. oktober 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Kitteh Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jeg hadde sovet hos en venninde, med en annen venninde. På morgenen dusjet alle, men de filmet meg mens jeg dusjet. Og sendte det rundt. Jeg har egentlig en del sånne episoder, og jeg blir like overrasket hver gang, over at folk kan være så jævlige. EDIT; Ikke film episoder. 'Folk som er jævlige' episoder. Endret 28. oktober 2009 av Kitteh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå