Gå til innhold

Hva er det dummeste noen av vennene dine har gjort mot deg?

€uropa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi gjorde noe som kan beregnes som litt slemt mot en kompis av meg på skolen vår. Var vel rundt juletider i år. Begynner med å si at vi gikk i 1. klasse på en internatskole da en andreklassing visste om en morsom lek som gikk ut på at en person (fra nå av x) skulle gjemme seg under senga eller en annen plass i rommet, så skulle en person til (fra nå av y) hentes inn på rommet som ikke ante noen ting. Vi begynte så og fortelle y at x (som lå under sengen uten at y visste det) hadde drevet å baksnakket y veldig mye i det siste, vi kom også da med forskjellige eksempler som x liksom har sagt om han. Til slutt da y er ganske fortvila eller sur kommer x sprettendes ut og da skjønner y at det var en spøk. Ganske risikabel lek, men veldig morro :)

Uansett, etterhvert ble det bare flere og flere inne i rommet da vi gjorde dette flere ganger og det ble litt kjedelig etterhvert. Så vi tenkte vi skulle dra denne leken enda lenger. En av personene som nå satt i rommet og som visste om leken (fra nå av æ) skulle gå ut av rommet, dette var faktisk meg. En ny person(x) legger seg under sengen og en ny intetanende person(y) hentes inn og blir lurt.

Etter han ble lurt foreslår alle i rommet at vi denne gangen skal lure æ og at y skal ligge under sengen. Siden æ allerede vet alt hva som kan skje er greia at han skal reagere med å slenge masse dritt og baksnakke tilbake om y, mens y ligger under sengen. Jeg er faktisk ganske god venn med y og han er sånn ca dobbelt så stor som meg så det var litt risky. Men uansett når da de i rommet fortalte meg om at y hadde baksnakket meg, så begynte jeg og fortelle om at jeg egentlig aldri hadde likt han og at det var slitsomt å late som jeg liker han og late som om vitsene hans var morsom. Jeg holdt på med dette i en stund til da plutselig y kommer rasende ut fra under sengen og hiver meg inn i veggen. Selv begynte jeg og le og vi fikk han til å forstå at han nå hadde blitt lurt 2 ganger på rad^^ Han tok det ganske bra etter det og det var utrolig morsomt^^

Y er forresten ENkveim på dette forumet, han har ikke så mange poster, men dere kan sikkert mobbe han via pm ^^,

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar

Jeg hadde sovet hos en venninde, med en annen venninde. På morgenen dusjet alle, men de filmet meg mens jeg dusjet. Og sendte det rundt.

Jeg har egentlig en del sånne episoder, og jeg blir like overrasket hver gang, over at folk kan være så jævlige.

EDIT;

Ikke film episoder. 'Folk som er jævlige' episoder.

Endret av Kitteh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...