Gå til innhold

Hva er det dummeste noen av vennene dine har gjort mot deg?

€uropa

Anbefalte innlegg

Her skal vi dele historier om hva vennene våre har gjort mot oss, enten det var med onde hensikter eller en dårlig spøk. Det er også interessant å høre om dere fortsatt er venner.

Min beretning:

To i klassen min gjorde noe veldig bedritent mot meg på skolen i går. Det var pause og vi tullet og snakket, som vi pleier. Jeg og en jævlig høy kar diskuterte hvem av oss som hadde vunnet et slagsmål. Han truet med å hive meg ned fra andre etasjen (den er avgrenset med et rekkverk), noe jeg ikke trodde han kom til å gjøre. Han prøvde å løfte meg rett opp, noe som ikke er en sak for ham. Så kom han andre (ikke så høy) og tok tak i overkroppen min, og sammen bar de meg bort til rekkverket og løftet meg over det. Jeg hadde bare en hånd på rekkverket selv, og de holdt meg ut i lufta. Jeg gjorde først motstand, men jeg ga meg fort, da jeg tenkte på hvor dumt det ville være da de kunne miste meg. Så jeg hang der, i armene på to stykker jeg har kjent i litt mer enn to måneder (og ikke stoler så mye på), og så ned på et bordtennisbord som sto fire til fem meter under meg. Jeg var dritredd, jeg ba dem slutte, jeg ynket meg og pep, men de bare lo av meg. Jeg sluttet fort med klynkingen min, for jeg trodde ikke det ville være så populært blant jentene som satt noen meter unna og kanskje fulgte med. Jeg holdt meg rolig, tenkte på hvor vondt det ville gjøre hvis de slapp meg ned på det bordtennisbordet, og stålsatte meg. For meg føltes det veldig lenge. Jeg trodde de til slutt skulle miste meg, men de trakk meg opp igjen og satte meg på gulvet.

Har jeg de kjipeste vennene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaaaåh det hände när jag gick i skolan i Uppsala, ca 30 minuter norr om Stockholm.

Jag var 14 (år gammal). Det fanns 2 bråkmakare som deltog i klassen som var otrevlig att nästan alla. Det var storefri, satt jag i klassrummet och åt baggis med skinka och ost och drack Pucko chokladmjölk, så plötsligt fick jag ett tangentbord slängd i ansiktet och sedan tog han en (vi kallar honom bara för Mons här) resten av baggisen min och lägga ner byxorna säga framför och bakom. Nu kom (vi kallar honom Arne här) Arne bort till mig og drog mig ner i marken. Mons kom och satte sig på toppen av mig och drog ner byxorna och försökte skita på mig. Jag ville inte ha mer baggis efter det. Jag var tvungen att gå till tandläkaren efter skolan eftersom jag hade knackat ut en del av en tand, eftersom jag fick tangentbordet rakt i ansiktet. Det luktade ochså skit av kläderna

Lenke til kommentar
Har jeg de kjipeste vennene?

De slapp deg ikke, i det minste. :thumbup:

@barry: Det er jo bare sjukt!.

Back in the day, når jeg nettop hadde begynt å røyke ble jeg utsatt for en potensielt skadelig morsomhet.

Jeg skulle bomme en røyk av en kompis, som "tilfeldigvis" hadde en ferdigrullet i skuffa si. Glad som jeg var så fyrte jeg opp, bare for å finne ut at lungene var på tur å implodere når jeg trakk ned. Dere gjetter aldri hva som var i stede for tobakk ...

Maursyredynket gress. :scared: ((er det farlig forresten? Det gjorde uansett vondt, så jeg velger å tro det)).

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

En som jeg trodde var kompisen min pulte damen min to dager etter vi slo opp.. var absolutt ikke ferdig med hverandre, så synes det var jævlig dårlig gjort.. Og nei, vi er ikke venner lenger..

Edit: og viss noen lurer på kordan eg fant det ut, så fant jeg det ut en dag når jeg satt hjemme på pcen hans på hans msn og så hva han og ex-damen min hadde snakket om de siste dagene.. det var 3 dager etter de hadde pult..

Endret av Catastrof
Lenke til kommentar
En som jeg trodde var kompisen min pulte damen min to dager etter vi slo opp.. var absolutt ikke ferdig med hverandre, så synes det var jævlig dårlig gjort.. Og nei, vi er ikke venner lenger..

Edit: og viss noen lurer på kordan eg fant det ut, så fant jeg det ut en dag når jeg satt hjemme på pcen hans på hans msn og så hva han og ex-damen min hadde snakket om de siste dagene.. det var 3 dager etter de hadde pult..

Den er veldig veldig kjip!

Lenke til kommentar

Rimelig ille gjort av kompisen det der, men det er strengt tatt ganske ille å snoke i andres samtalelogger også ...

Lenke til kommentar

Ah. Naboen min drev et utspekulert spill der han aktivt gikk inn for å råde meg og min kjæreste til å gå fra hverandre, i hemmelighet, og late som at "begge gjorde det rette". Dette for å like etter at vi faktisk hadde slått opp, be om en blåsejobb av min eks på en fest med kun nære venner, der jeg også var - selv om det var helt opplagt at meg og eksen fortsatt "holdt på". Han fortsetter å klå på henne på tross av utallige avslag, også når jeg og hun har en god stund sammen. Stryker lår og spiller spill, og prøver å skjule dette. Prøver å late som ingenting mens han klår eksen min(som helt klart ikke har fått spilt ut alle følelser enda) opp etter låret, mens hun nervøst griner til meg og ber meg om å få det hele til å gå vekk. "Ikke la han være alene med meg!"

Utrolig slit å alltid måtte rydde opp etter en slik person. Det morsomme er jo at vedkommende ikke vet at jeg er fullt informert om handlingene både mot min eks og andre - for en tufs. Trodde han virkelig at de han har trakkasert så til de grader ikke ville komme til meg med problemene sine?

*Jeg bruker "nabo" konsekvent for å konstantere at han ikke lengre er en venn, for meg*

Endret av cuadro
Lenke til kommentar
henholdsvis i dette tilfelle bør han ikke det siden kammeraten har gjort no verre. hvis du har msn med logg funksjon så ser man jo det siste begge parter skrev til hverandre fra forrige session. kan hende han så når vinduet poppa opp og så nok?

Det kunne jo ikke han vite før han så denne loggen. Men hvis jeg misforstod og han ikke aktivt gikk inn for å lese dette er det selvsagt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...