tigerdip Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hei. Har en Acer Aspire 7520 med Nvidia 8400M G skjermkort som bare viser hvit skjerm med tynne fargede striper når jeg starter den opp. Deretter forsvinner stripene og jeg får psykedeliske lys som fader littfra ene delen av skjermen til den andre. Er det noe å gjøre eller er skjermkortet defekt? Kan det evt. gå som reklamasjon? Endret 22. oktober 2009 av tigerdip Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 En måte å finne ut det på er å koble på en ekstern skjerm, har du samme problem på ekstern skjerm så er det nok skjermkort. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Ekstern skjerm er helt svart. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Hm. Når jeg koblet harddisken til min stasjonære pc ble skjermen svart og når jeg restarter så kommer jeg til xp logoen og så mister skjermen signalet og skjermkortviften går bananas. Safe mode funker men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne feilsøkingen. Restore hjalp ikke. Edit: fjerning av skjermkortdrivere og installering av nye løste problemet på den stasjonære. Endret 24. oktober 2009 av tigerdip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå