SkoMedHull Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 du var fin zeph:) sykt vakker. Haha, jeg har alltid trodd at det bare var et bilde av en random hottie Så feil kan man ta. On Topic: Jeg synes scrubs alt har tapt seg stort. Det er nesten ikke en eneste morsomhet man ikke kan se komme lenge i forveien. Det har rett og slett blitt litt for repetetivt. Nå skal ikke jeg ødelegge en eventuell nerdeglede her, men har dere sett 'The Big Bang Theory'? Gjør det, og spør deretter om Zeph er dama på bildet Så det er en random hottie? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 så skuffet Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Mente på at jeg hadde sett henne før et sted! Men tilbake til topic: Er det noen andre enn JD, The Janitor og Ted som slutter? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Carla og Jordan. The Janitor kan komme tilbake som gjesteskuespiller. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 huff. alt rakner:( Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Huff å Huff, det går bare neddover nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå