Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen som vet hvorfor han utfases i de første episodene i sesong 9? Scrubs blir aldri det samme igjen:( R.I.P.</3 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Trodde scrubs var ferdig nå? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 9 sesonger er en god del. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 de skal lage en sesong nr 9 uten zach braff (han er med i de første 6 episodene i utfasingen) og showet skal ta en ny vri. de startet i disse tider tror jeg med sesong 9. håper den nye vrien ikke er dårlig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Han skulle slutte etter sesong 7 og, dette var vel det beste me kunne håpe på. Fleire karakterer som blir utfasa i sesong 9. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) ja, huff:( synd de tar en ny vri uten de beste med:( zeph: er det deg på bildet dit? Endret 21. oktober 2009 av SnikendeChris Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Det blir interessant å sjå kva dei kan skape ut av det. Eg er i utgangspunktet negativ sidan dei vanskeleg kan gjenskape Scrubs 1-8 (eller 1-5, då byrja det gå på nedover). Sesong 7 var jo det det var, tilførte ikkje mykje nytt. Sesong 8 fungerte bra, men dei burde avslutta serien der og heller kome på noko nytt. Scrubs er JD, difor vil aldri sesong 9 bli Scrubs. Det er meg på biletet ja. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 du var fin zeph:) sykt vakker. J.D er scrubs ja. så mange syke dagdrømmer:D Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Scrubs uten JD... Vel.... Det er jo ikke Scrubs Lenke til kommentar
tNy Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Skjønner ikke helt poenget i å fortsette med serien uten JD. Lenke til kommentar
Soreng Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Er vel han jeg tenker for meg når jeg tenker Scrubs så blir virkelig snålt. Kan være en god ting da. Bare mindre sannsynlig. Zeph, hvordan er det å kline med Leonard Hofstadter? Alltid lurt på altså... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvordan er Leonard Hofstadter i senga? Tips, gi han ost neste gang..... Jeg tror Scrubs kan bli brukbart i sesong 9, men ikke på sitt beste. JD forsetter litt, samme gjør også Elliott. Janitor er ferdig. Ted er borte. Men Dr. Cox og Turk er forsatt faste. Og vi får nye hovedkarakterer. Kan bli greit det, bra at serier blir fornyet litt istede for bare vanlig melking med de samme skuspillerne hver bidige sesong. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Zeph heter Penny irl :OOOO Lenke til kommentar
firsom Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan jo faktisk se ut som om sesong 9 begynner 6. januar ifølge imdb for de som er interessert. Blir litt dumt uten Ted og The Janitor, uheldig at ikke Zach fortsetter for fullt og. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 slutter the janitor og? bombe. han hadde vel ingen flere å hakke på Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Er det bare meg altså som ble dritt lei av å se J.D fucke det opp for seg selv om og om og om igjen over 8 sesonger altså? Er glad han er borte så man faktisk kan komme seg litt videre. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) elliot er hot da:D så perfekt dame og JD ødlegger det gang på gang. lurer på om de har holdt på i virkligheten Endret 22. oktober 2009 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg synes serien har tapt seg de siste sesongene, er skeptiske til de nye hovedpersonene Men vi får se hva resultatet blir når sesong 9. kommer Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) du var fin zeph:) sykt vakker. Haha, jeg har alltid trodd at det bare var et bilde av en random hottie Så feil kan man ta. On Topic: Jeg synes scrubs alt har tapt seg stort. Det er nesten ikke en eneste morsomhet man ikke kan se komme lenge i forveien. Det har rett og slett blitt litt for repetetivt. Endret 22. oktober 2009 av SkoMedHull Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 du var fin zeph:) sykt vakker. Haha, jeg har alltid trodd at det bare var et bilde av en random hottie Så feil kan man ta. On Topic: Jeg synes scrubs alt har tapt seg stort. Det er nesten ikke en eneste morsomhet man ikke kan se komme lenge i forveien. Det har rett og slett blitt litt for repetetivt. Nå skal ikke jeg ødelegge en eventuell nerdeglede her, men har dere sett 'The Big Bang Theory'? Gjør det, og spør deretter om Zeph er dama på bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå