simson Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Noen som vet om gode TVer (helst ned mot 6000,men foreslå gjerne noe like over også), som har følgende: Størrelse: 37-42 tommer Viktigste specs: Full HD 100Hz Bruk: - Viktigst: TV (vanlig+fotball) - Litt viktig: Film - Litt viktig: Streaming fra PC. - Minst viktig: Spillegenskaper Har et par gavekort på Elkjøp som jeg gjerne skulle brukt opp, men finner dessverre ingen på nettsidene. Men butikkene ser jo ut til å ha litt annet utvalg enn det som står på nettet... Noen som har tips? Endret 21. oktober 2009 av simson Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg var på elkjøp her om dagen, da jeg skulle se på tv, og så en LG 42LH4000. Den synes jeg du bør ta en tur ned og se på. Det var den tven jeg synes så best ut av de som var innenfor rimelig prisklasse. Jeg hadde tenkt å kjøpe en slik selv, men tror jeg går for 47 tommer utgaven som uheldigvis er 2000 kr dyrere. Jeg tror prisen på elkjøp var 7995,-, så den er vel litt over det du hadde tenkt deg. Den er nok noe billigere på nettet, men da får du jo ikke brukt gavekortene dine. Lenke til kommentar
simson Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg var på elkjøp her om dagen, da jeg skulle se på tv, og så en LG 42LH4000. Den synes jeg du bør ta en tur ned og se på. Det var den tven jeg synes så best ut av de som var innenfor rimelig prisklasse. Jeg hadde tenkt å kjøpe en slik selv, men tror jeg går for 47 tommer utgaven som uheldigvis er 2000 kr dyrere. Jeg tror prisen på elkjøp var 7995,-, så den er vel litt over det du hadde tenkt deg. Den er nok noe billigere på nettet, men da får du jo ikke brukt gavekortene dine. Takk for tips! Liker det jeg har sett av specsen til LH4000. Har ikke sett den på Elkjøp (Carl Berner), men skal ringe Elkjøp for å høre. 7995,- er nok for dyrt, men verdt å høre (og vise til de billigste nettbutikkene til sammenligning). Hadde ikke vært så dumt om de hadde 37" av modellen til en rimeligere pris. Lenke til kommentar
$ig Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hva med Sony 37W5500 til 5899kr? https://prisguiden.no/product.php?produc...9&cat_id=69 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå