indienboy Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Er det noen der ut som vet om noen bra skjermkort til 2000-2500 kr. Jeg vil ha et kort som har tv-ut. Jeg har planer om å koble dvd-spilleren til pc`n til tv`n. Så det må være et kort som er bra på dette. Lenke til kommentar
bglio Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 skal du ha noe som er bra på dvd med tv-ut burde du skaffe deg ati radeon 64 ddr ram. jeg har det selv og det funker kjempebra både på dvd og spilling! løp og kjøp. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 ATI gjør 0-100 km/H på 2,8 sekunder og en toppfart på 356km/h ut vinduet og ned i søpledunken. Kjøp et GeForce2 pro kort til rundt 1500-2000kr Rå YTELSE for lite penger! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Hadde du ikke sagt tv-ut hadde jeg sagt GF3ti200, men siden du skal ha dette så er ATI veien å gå. bglio's alternativ er bra. Spørsmålet er om du ikke vil vente på Radeon8500 som burde komme helt i begynnelsen av november. Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Husk bare å sjekke at tv'en din støtter s-video. Enten gjennom scart eller at den har en egen s-video inngang. Skal du få bra kvalitet, så hold deg unna composite. Lenke til kommentar
roganjosh Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 Anbefaler ATI Radeon 64 DDR VIVO, men for guds skyld IKKE kjøp bulk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hva er vitsen med å svare på slike eldgamle poster med slike meningsløse kommentarer? Når denne posten ble opprinnelig skrevet så viste folk knapt hva skjermkort var Lenke til kommentar
*Gaute* Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Sapphire Radeon 9700, har hørt at de har bra tv ut. Koater 2300kr på komplett Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Max 50x50 i avatar-bildet din dust.. slike som deg ødelegger hele meningen med avatar. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hva er vitsen med å svare på slike eldgamle poster med slike meningsløse kommentarer? Når denne posten ble opprinnelig skrevet så viste folk knapt hva skjermkort var Åjada det visste vi meget gått hva skjermkort er i 2001, Vet ikke eg om vilken som var verst kommentar din eller de andre :wink: Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hva er vitsen med å svare på slike eldgamle poster med slike meningsløse kommentarer? Når denne posten ble opprinnelig skrevet så viste folk knapt hva skjermkort var Åjada det visste vi meget gått hva skjermkort er i 2001, Vet ikke eg om vilken som var verst kommentar din eller de andre :wink: Vel hvis du ser på noen av de første svarene så blir han anbefalt et gf2 pro kort.. disse kostet på slutten av 2001 ca 1500-2000 kr.. Så ser du jo andre som da har funnet posten etter at den har ligget å støve ned og sier: neeei, ikke kjøp gf2 d er gammelt! Kjøp gf4 istedet! :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå