Gå til innhold

Flere sider av samme sak


L4r5

Anbefalte innlegg

Hei! Det smalt så sykt inatt, og dette var det jeg våknet til... Det er et fjell bak garasjen, så lurer veldig her... Hvordan klarte personen det? Det var ingen i bilen så...

 

Dette er SANT.

post-77292-1256055680_thumb.jpg

 

 

Det smalt noe sinnsykt i natt, og da kviknet jeg til...

Havnet på en garasje frammfor et fjell, så lurer veldig her....

Hvordan greide jeg og sovne bak rattet? Jada, jeg kom meg ut.

 

 

Jeg er bare en stakkars, usklydig garasje. I går natt så ante jeg fred og ingen fare.

Plutselig så smalt det noe sinnsykt. Da jeg kviknet til igjen så lå det en bil oppå meg.

Aner ikke hvordan det gikk med sjåføren.

 

 

Jeg er bare den stakkars og uskyldige lufta. I går natt så ante jeg fred og ingen fare. Plutselig fløy det en varbeil igjennom meg og landa på en garasje. Jeg så den søvnige sjåføren løpe sin vei igjennom meg.

 

 

Jeg er bare det stakkars gresset ved siden av en garasje. I går natt så ante jeg fred og ingen fare. Plutselig så smalt det noe sinnsykt. Da jeg kviknet til igjen hadde en bil kjørt over meg og opp på en garasje. Så løp han på meg etterpå så nå har jeg fotspor :(

 

 

Jeg er bare et stakkars, uskyldig hus. I går natt ante jeg fred og ingen fare. Plustelig så smalt det noe sinnsykt. Da jeg kviknet til igjen hadde en bil hoppa på vennen min, garasjen.

 

 

Synes denne ble ganske morsom jeg.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Og før noen sier noe: Ja den ene posten er min, men resten er andre sine
Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...