L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hei! Det smalt så sykt inatt, og dette var det jeg våknet til... Det er et fjell bak garasjen, så lurer veldig her... Hvordan klarte personen det? Det var ingen i bilen så... Dette er SANT. Det smalt noe sinnsykt i natt, og da kviknet jeg til...Havnet på en garasje frammfor et fjell, så lurer veldig her.... Hvordan greide jeg og sovne bak rattet? Jada, jeg kom meg ut. Jeg er bare en stakkars, usklydig garasje. I går natt så ante jeg fred og ingen fare.Plutselig så smalt det noe sinnsykt. Da jeg kviknet til igjen så lå det en bil oppå meg. Aner ikke hvordan det gikk med sjåføren. Jeg er bare den stakkars og uskyldige lufta. I går natt så ante jeg fred og ingen fare. Plutselig fløy det en varbeil igjennom meg og landa på en garasje. Jeg så den søvnige sjåføren løpe sin vei igjennom meg. Jeg er bare det stakkars gresset ved siden av en garasje. I går natt så ante jeg fred og ingen fare. Plutselig så smalt det noe sinnsykt. Da jeg kviknet til igjen hadde en bil kjørt over meg og opp på en garasje. Så løp han på meg etterpå så nå har jeg fotspor Jeg er bare et stakkars, uskyldig hus. I går natt ante jeg fred og ingen fare. Plustelig så smalt det noe sinnsykt. Da jeg kviknet til igjen hadde en bil hoppa på vennen min, garasjen. Synes denne ble ganske morsom jeg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og før noen sier noe: Ja den ene posten er min, men resten er andre sine Endret 21. oktober 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 tenkte meg denne havna her ja Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det første innlegget og bildet var morsomt, men alle de dumme svarene ødela gulkornet. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nå lo jeg godt Genialt! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hahaha, classic. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Endelig et gullkorn som var morsomt. Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Hehe, dette er en veldig "snill" versjon i forhold til den som er på 4chan: http://4chanarchive.org/brchive/dspl_threa...amp;hide_sage=1 Endret 25. oktober 2009 av -OleChristian- Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hehe Det var egentlig ganske bra, men lo bare av hovedposten og første quoten.. så ble den bare dratt for langt.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Takk takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå