haakka Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 jeg her et STORT problem med et logitec cordless desktop. jeg lastet i dag ned de nye driverne og programmvaren til dette. jeg satt meg til å spille cs, og mitt i en fight sluttet tastaturet å funke. plutselig ble HL minimert, og det kom en melding om at tastaturet har koblet seg til kanal 1. dette er veeeldig iriterende. kan noen hjelpe meg med dette???? ps: jeg HAAAATER logitech Lenke til kommentar
Zink Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Virker som programvaren er satt til automatisk oppdatering ( for å sjekke nye versjoner ), eller annet søppel som disse programpakkene skal "hjelpe" brukeren med... Enten sett opp programvaren manuelt, eller slett og legg kun inn minimalt med drivere. ( jeg bruker iTouch, men ingen logitech-drivere ) Lenke til kommentar
haakka Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 HVILKE DRIVERE BRUKER DU DA? Lenke til kommentar
haakka Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 eh....?! hallo kan noen hjelpe meg her?? jag har postet flere ganger om detta men det ingen som hjelper meg jo! det er så kjipt at tastaturet henger seg azz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå