SideburnsKongen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 God kveld. Har fått et lite problem, jeg skrur på pc'en, hører liksom at maskinen jobber. Ganske så sikker på at pc'en liksom får logga inn, problemet er at jeg ikke ser noe som helst på skjermen, den står liksom i standby mode. Led-lyset på skjermen bare blinker. Prøvde også med skjermen til fader'n, men samme problemet her. Har skjermkortet mitt ryki? Eller kan det være noe annet? Skal også legge til at skjermen har vært litt tullete før, samme problemet som nå, bare at nå virker det som om det er permanent. Før kunne jeg bare reboote pc'en, så fikk jeg bilde igjen. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har du flere utganger i skjermkortet? Evt flere spor du kan sette kortet i? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 To utganger, testet begge. Har jo en pci-expressport til da, men da må lydkortet ut. Men kan jo prøve, får å se om det fungerer. Stikker ned og sjekker med en gang, takk for forslag. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fungerer det ikke da, og hovedkortet ikke har innebygged skjermkort som du ikke har disabled og du har husket å sette i nok strøm til skjemkortet/psu bra nok så kan det ikke være så mye annet en skjermkortet. Du har jo testet flere skjemer. Du kan da teste skjemkortet i en annen pc, for eks nabo/venn før du må sende det inn/kjøpe ny. Eller motsatt, teste et annet pci-e kort i din pc. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Fungerte ikke i det andre pci-e sporet heller. Regnet med det, men verdt et forsøk. Skal se om jeg får lånt et pci-e kort av en kamerat i morra. Men venter med å kjøpe nytt til jeg veit det er det som er feilen, kjedelig å kjøpe nytt kort, også er det noe helt annet som er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå