mari-jenta Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du må bare si det til henne. Jeg forstår deg veldig godt hvis du har lyst til å bo litt for deg selv eller andre før du flytter inn med henne, uansett om du tror at hun er den rette for deg eller ikke. Tenk hvis dere flytter sammen allerede nå - da kommer du aldri til å oppleve hvordan det er å bo alene hvis forholdet holder. Hvis hun ikke tåler å høre det, og ikke vil være sammen med deg pga det, så er det bare å la henne gå. Du er tross alt bare 20 år; hadde du vært 30 år så hadde saken vært annerledes. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du må bare si det til henne. Jeg forstår deg veldig godt hvis du har lyst til å bo litt for deg selv eller andre før du flytter inn med henne, uansett om du tror at hun er den rette for deg eller ikke. Tenk hvis dere flytter sammen allerede nå - da kommer du aldri til å oppleve hvordan det er å bo alene hvis forholdet holder. Hvis hun ikke tåler å høre det, og ikke vil være sammen med deg pga det, så er det bare å la henne gå. Du er tross alt bare 20 år; hadde du vært 30 år så hadde saken vært annerledes. Så du forstår at han vil flytte fra henne. En ting er å ikke flytte sammen, men nå har de allerede bodd sammen. Der vil han antagelig ha et forklaringsproblem, men for alt vi vet vil hun også bo alene eller sammen med andre. Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Så du forstår at han vil flytte fra henne. En ting er å ikke flytte sammen, men nå har de allerede bodd sammen. Der vil han antagelig ha et forklaringsproblem, men for alt vi vet vil hun også bo alene eller sammen med andre. Ja, kanskje han i løpet av tiden hun har bodd hjemme hos han, har funnet ut at han ikke er klar for å finne seg et eget sted å bo sammen med henne. Det er veldig lettvint når hun bor sammen med han og hans foreldre - det er noe helt annet å ta steget fullt ut og flytte sammen. Jeg forstår han godt hvis han ikke ønsker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå