JoeyMcFlow Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Men hun vil flytte ut med meg! Jeg er 20 år gammel, og dette er midt andre seriøse forhold. Jeg har hatt noen rundspring før, men de siste fire årene har 3 1/2 av dem vært som "opptatt". Og nå snakker vi om å flytte ut sammen. Jeg vil ikke. Jeg har virkelig ikke lyst. Problemet er bare at jeg er ikke veldig interessert i å miste henne. Hun bor egentlig 2 timer unna, men vi møttes og hun bor nå hos meg hjemme hos foreldrene mine, og det har hun gjort i 4 måneder. Jeg er ikke klar for å binde meg slik som dette så tidlig. Det er ingenting mot henne eller noe, men jeg har fortsatt ting jeg vil gjøre. Jeg skal studere i to år til og vi får evt. se hva som skjer etter det. En kompis har tilbudt seg å flytte ut med meg. Og jeg har kjempelyst til det. Men jeg tør ikke konfrontere henne med dette. Hun er så... vel... dramaqueen, og kommer mest sannsynlig til å gjøre en syk krangel ut av det. Noen som har noen forslag til noe? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Si til henne som det er, skjønner hun ikke situasjonen er hun ikke verdt å ta vare på Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Si til henne som det er, skjønner hun ikke situasjonen er hun ikke verdt å ta vare på Ja, for fucks sake. Det dummeste du gjør er å flytte inn med noen du ikke vil bo med. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du får finne ut om det er henne du vil være sammen med, eller om du skal velge et annet liv da. Lenke til kommentar
Cyrenia Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva er problemet? at du ikke vil bo med henne eller at du ikke vil være sammen med henne??.. Vil du leve singel-livet så er det jo bare å gjøre det slutt.. Det er jo enkelt (dere bor ikke sammen allerede).. Du kan ikke få både i pose og sekk.. så få ut fingern før du gjør det mer komplisert enn det er! Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg skjønner ikke problemet? Kan du ikke bo med dama når du er student? Eller mener du at det blir vanskelig å være utro når dere bor ilag? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Om du virkelig ikke har lyst er det nok det beste å konfrontere henne med det. For det er nok betydelig kjipere å bo sammen om du absolutt ikke har lyst, enn å konfrontere og risikere en krangel. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Eller mener du at det blir vanskelig å være utro når dere bor ilag? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg skjønner ikke problemet? Kan du ikke bo med dama når du er student? Eller mener du at det blir vanskelig å være utro når dere bor ilag? Problemet er vel at han trives med å ha det slik de har det nå, da. Det er jo ikke noen regel som sier at enten bor man sammen, eller så er man ikke kjærester. Mange foretrekker å bo hver for seg av uendelig mange årsaker. Om det har med utroskap å gjøre eller ikke skal jeg ikke si noe om, men i utgangspunktet er det da helt legitimt å ikke ville flytte inn med kjæresten. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg skjønner ikke problemet? Kan du ikke bo med dama når du er student? Eller mener du at det blir vanskelig å være utro når dere bor ilag? Problemet er vel at han trives med å ha det slik de har det nå, da. Det er jo ikke noen regel som sier at enten bor man sammen, eller så er man ikke kjærester. Mange foretrekker å bo hver for seg av uendelig mange årsaker. Om det har med utroskap å gjøre eller ikke skal jeg ikke si noe om, men i utgangspunktet er det da helt legitimt å ikke ville flytte inn med kjæresten. Han sier han fortsatt har ting å gjøre. Hva er det, som ikke kan kombineres med å bo sammen med jenta han har bodd med i 4 mnd? Jeg kunne satt en slump penger på at dette forholdet ikke vil vare lenge. Noen som vil gi meg en odds? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Han sier han fortsatt har ting å gjøre. Hva er det, som ikke kan kombineres med å bo sammen med jenta han har bodd med i 4 mnd? Jeg kunne satt en slump penger på at dette forholdet ikke vil vare lenge. Noen som vil gi meg en odds? Kanskje han har lyst til å leve litt lenger med noen som ikke klager over at dosetet står oppe eller maser om at det er stygt å ha beina på bordet. Skjønner ham godt, jeg. Jeg hadde ikke giddet å flytte inn med en dramaqueen. La oss si han nøler fordi han har behov for å føle seg fri og freidig en stund til, da. I så fall er mitt forslag å pelle seg til helvete ut av forholdet, for både sin egen og kjærestens skyld. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nå skal jeg ikke spekulere om hvorfor du absolutt ikke vil flytte inn med dama di, men du har helt sikkert dine grunner. Men det smarteste vil være å si det til henne akkurat som det er. Hvis du absolutt ikke vil flytte sammen med henne, så må du få sagt det til henne før du ender opp med å bo med henne og ting går dårlig. Få sagt det til henne så fort som mulig. For alt du vet kan det hende hun har oppfattet det slik at dere skal flytte sammen allerede. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg sitter fast på "Flytte ut med" Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Si det til henne! Hvis du skal studere snart, så skal du kanskje flytte med det samme? Hva med å bo sammen henne fram til da (hvis det er snakk om 3-4 mnd.....) Jeg forstår egentlig godt at du ikke vil flytte ut med henne i en alder av 20år.. Det er veldig ungt. Det er absolutt en fordel å bo litt alene, veldig greit med den friheten. Bo sammen med en kompis har jeg ikke prøvd, men det vil vel by på litt av det samme det og. Kanskje en fin middel vei mellom å bo alene og med dama. Hvis det er snakk om andre jenter, så er det bare å slå opp med en gang.. Har du planer om å se hva som finnes, fortjener du ikke dama (uansett hvor dramaqueen, ekkel, stygg, pen, flott, perfekt(...) hu er) Da har du, og hu, det bedre som to single. Har forresten dama økonomi til å bo for seg selv, har du? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Kanskje han har lyst til å leve litt lenger med noen som ikke klager over at dosetet står oppe eller maser om at det er stygt å ha beina på bordet. Skjønner ham godt, jeg. Jeg hadde ikke giddet å flytte inn med en dramaqueen. Da burde han helt klart ha opplyst om det. Nå ser det bare ut som at han åpner for andre jenter, det må han skjønne. Det morsomme her er forresten at de allerede har bodd sammen en stund, og så skal flytte hver til sitt. Endret 22. oktober 2009 av Kloever Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kjing kjing situasjon. I og med at du allerede har bodd sammen med henne i 4 mnd. Er du egentlig så intressert i og være sammen med henne? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du har bodd sammen med henne i fire måneder og det er ett problem å flytte sammen? Sorry as, men det er ikke mye logisk. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hjemme hos mamma de har bodd nå. Hadde ikke vært noe stress hvis det ble slutt. Flytter de sammen, blir det stress når det blir slutt Logisk for min del Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Hjemme hos mamma de har bodd nå. Hadde ikke vært noe stress hvis det ble slutt. Flytter de sammen, blir det stress når det blir slutt Logisk for min del Er vel ikke verre enn å flytte hjem til mor for en periode da? Ikke se så mørkt på ting Endret 22. oktober 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Si det som det er. Om det viser seg at dere vil ulikt og det skaper for stor splid mellom dere, så er antagelig ingen av dere riktige for hverandre akkurat nå på punktet i livet. For meg var det viktig å finne en som ville etablere seg (selv om vi var nødt til å vente ett år før vi flyttet sammen offisielt), og da ville en gutt som deg vært uaktuelt for meg. Det betyr dog ikke at man ikke bare kan være kjærester, men folk vil forskjellige ting, og da får dere heller gå hvert til deres om dere ikke finner ut av det. Endret 22. oktober 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå