dravisher Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er det mulig å lese inn long long int som argument fra kommandolinjen? Jeg vet at man kan bruke f.eks. atol(argv[x]) for å lese inn en long int, men jeg finner ingen tilsvarende funksjon for long long. Takker for hjelp Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg får "error C3861: 'atoll': identifier not found" i Visual Studio 2008. Er det VS 2008 som tuller her, eller kan det være noe annet jeg har gjort feil (f.eks. noe som må inkluderes)? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Takker , _atoi64 gjenkjennes Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg bare skrev inn atoi inn i rtfm.microsoft.com. ^^ Endret 22. oktober 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg bare skrev inn atoi inn i rtfm.microsoft.com. ^^ Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nå må dere slutte å holde liv i ato*-klassen med funksjoner. Det er ikke definert noen form for feilsjekking ved bruk av dem. Bruk strtoll heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå