Gå til innhold

Raseriutbrudd ved spilling?


golleknupp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Husker jeg smelte de gode gamle firkantede snes kontrollerene i bakken... faen så smart av meg.. angrer skikkelig nå.

 

I senere tid har sinnet gått utover et gammelt kjøleskap. Du vet, de som har "myke" vegger på en måte. Blir veldig lett bulker i de.

Jeg tak aldri i alt jeg kan når jeg blir pissed, men det kjøpeskapet fikk alt sammen i seg. Finnes ikke et rett punkt på det. Har sikkert dælja til det noen hundre ganger xD

Men gøy var det! Å endelig ha noe som tar frustrasjonen skikkelig ved å la meg tømme ut alt sammen :p

Lenke til kommentar
Flaut å si det, men eneste spillet jeg har fått raseriutbrudd på grunn av, er The Sims 2.

 

Endte med at jeg knuste lysbrytern på kjøkkenet, og måtte smøre matpakke med maglite på skulderen i 1 måned før jeg fikk tak i en ny lysbryter.

 

Hvordan går det ann å få raseriutbrudd av The Sims? lol

 

Haha, nesten alle er autentiske :D

 

Se filmen hos Youtube

 

 

Jeg blir ganske sinna - Slår i pulten, klyper/slår meg selv og skriker. Men ikke så ille som de gutta der:P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøvde meg på MW2 i stad. Gikk så dårlig at det var like før jeg raserte alt rundt meg, men klarte å begrense det til litt aggressiv språkbruk i stedet. Tror jeg må gå over til å spille noe annet en tid fremover, siden hver gang jeg starter med MW2, så går det ca. et kvarter før jeg slår av Xboxen i sinne. Men er bedre det enn at jeg lar det gå utover ting rundt meg eller folk i umiddelbar nærhet :)

Lenke til kommentar

har et tips til dere som blir veldig sure. ha en appelsin vedsiden av deg før du setter deg ned for å spille... om du klarer å beherske deg nok til å spise den, har du nok allerede roet deg nok til at det har gått fint med utstyret ditt.. hvis ikke er den fin å hive i veggen.. den er ikke så dyr å erstatte.

 

ivertfall med meg, så holder det med å holde blodsukkeret oppe. lar jeg være å spise eller drikke noe på en hel times spilløkt er sjansene store for at jeg blir sur om ting ikke går min vei i spilla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...