Lumpness Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Anbefaler folk å ordne seg en slik wrestling doll som de bruker på brytetreninger . Kan dere la det gå utover brytedukka hver gang dere taper Skal tåle rimelig hard juling før en eneste søm ryker Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 For min del, roer jeg meg bare ned etter at jeg har ødelagt noe. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Taper jeg når jeg er sulten eller trøtt, eller på en dårlig dag blir jeg sur. Går som oftest ut over sofaen eller gjendstander innenfor en radius av 1 meter. Går som oftest over etter 1 minutt. Om man ikke fortsetter og spille da. Gaming rage er et velkjent fenomen. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Haha, da jeg gamet Warcraft III TFT på det værste så løp jeg på veggen en gang Lenke til kommentar
Crenos Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Husker jeg smelte de gode gamle firkantede snes kontrollerene i bakken... faen så smart av meg.. angrer skikkelig nå. I senere tid har sinnet gått utover et gammelt kjøleskap. Du vet, de som har "myke" vegger på en måte. Blir veldig lett bulker i de. Jeg tak aldri i alt jeg kan når jeg blir pissed, men det kjøpeskapet fikk alt sammen i seg. Finnes ikke et rett punkt på det. Har sikkert dælja til det noen hundre ganger xD Men gøy var det! Å endelig ha noe som tar frustrasjonen skikkelig ved å la meg tømme ut alt sammen Lenke til kommentar
L4z0rh4x00R Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg pleier å sukke tungt når jeg failer, pleier aldri å bli sint av spill:P Det er jeg egentlig ganske glad for Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 var ikke sånn før, men nå de siste 2-3 ukene har jeg bare blitt mer og mer sur av å dø -.- har ikke ødelakt noe, holder som oftest med å slå i pulten en rope litt... Lenke til kommentar
Mr_Decisive Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Flaut å si det, men eneste spillet jeg har fått raseriutbrudd på grunn av, er The Sims 2. Endte med at jeg knuste lysbrytern på kjøkkenet, og måtte smøre matpakke med maglite på skulderen i 1 måned før jeg fikk tak i en ny lysbryter. Hvordan går det ann å få raseriutbrudd av The Sims? lol Haha, nesten alle er autentiske Se filmen hos Youtube Jeg blir ganske sinna - Slår i pulten, klyper/slår meg selv og skriker. Men ikke så ille som de gutta der:P Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) asdf Endret 16. september 2012 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Porto Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ødela nettopp min kjære MX518 mus, som har stått til tjeneste i 3 gode år Blir vel en ny nå snart. Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg drapstruer som regel gjenstander rundt meg, oftest PC-skjermen. Noe som også fungerer er å slå seg selv på innsiden av låret. Da kan man slå hardt og lenge uten at det gjør særlig vondt Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jøje meg, er det virkelig så mange som mister kontrollen og ødelegger ting? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hoho, alltid like gøy å høre om folk som klikker i vinkel . Selv går det mest i ragequit og om det er singleplayerspill lar jeg det ligge, lenge. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg var på LAN for noen dager siden, og vi spilde MW2. Husker ikke gamemode, men vi hold på ganske lenge, og tapte etterhvert. Alle satt helt stille og stirret intenst på skjermet med et blikk fyllt av hat. Ganske festlig å se på Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Husker jeg tok tastaturet og slo ned i pulten engang for noen år tilbake. Lite ante jeg om at mobilen min lå under^^ Er lite med sånt nå lenger, blir dårlig stemning av det syns jeg Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Prøvde meg på MW2 i stad. Gikk så dårlig at det var like før jeg raserte alt rundt meg, men klarte å begrense det til litt aggressiv språkbruk i stedet. Tror jeg må gå over til å spille noe annet en tid fremover, siden hver gang jeg starter med MW2, så går det ca. et kvarter før jeg slår av Xboxen i sinne. Men er bedre det enn at jeg lar det gå utover ting rundt meg eller folk i umiddelbar nærhet Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg kan ikke fatte hvorfor jeg suger neo sinnsykt noen ganger, og eier kraftig andre ganger. Igår fikk jeg flere games men nesten nukes, idag suger jeg noe inn i ræva. Akkurat som om alle vel hvor jeg er, alltid! FAAAAAAAAAAEEEEEENNN!!! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvordan går det ann å få raseriutbrudd av The Sims? lol Hadde holdt på med et hus i over 4 timer uten å lagre. Så klikket pcen og alt ble borte. Selvfølgelig min egen feil, men akkurat der og da føltes det ikke sånn. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 har et tips til dere som blir veldig sure. ha en appelsin vedsiden av deg før du setter deg ned for å spille... om du klarer å beherske deg nok til å spise den, har du nok allerede roet deg nok til at det har gått fint med utstyret ditt.. hvis ikke er den fin å hive i veggen.. den er ikke så dyr å erstatte. ivertfall med meg, så holder det med å holde blodsukkeret oppe. lar jeg være å spise eller drikke noe på en hel times spilløkt er sjansene store for at jeg blir sur om ting ikke går min vei i spilla. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 kan fort bli en del søl med appelsiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå