Pasient Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) I gode gamle dager hadde man skjermer som nesten tålte så mye juling som helst. Har flere ganger vært redd jeg har brukket hånden etter å ha måket til nitten tommer med glass i drittsinne. LCD skjermer er farlige saker... Jeg har ikke ødelagt så veldig mye. Men jeg blir sint når jeg taper/feiler/dør. Jeg bare kjefter veldig mye på skjermen/kontrolleren/konsollen/tven når jeg taper Jeg husker første gang jeg ødela et tastatur i rent sinne. Need for speed underground, det første spillet. Husker dere de løpene med 6 laps? Like før mål var det en tunnel med søyler i midten. Husker dere at kjangsen for å treffe de søylene økte usannsynelig mye om du leda med 4 sekunder og hadde ledelsen? Jepp. Da vet dere hvordan det tastaturet døde. Nytt tastatur, samme spill, samme løp. Det var tastatur nummer 2. Men ellers har jeg vært snill, selv om det skal sies at den gamle 19" CRT skjermen min har fått seg et par smeller. Kjefte høyt og banne ftw EDIT: Super Mario på SNES. Oh my fucking god. Jeg har det på wiien å spiller det et par ganger med classic kontrolleren. Jeg blir LIKE forbanna hver gang jeg dør. Samme som når jeg var liten. Det finnes ikke det spill i verden som gjør meg så provosert som Mario. Endret 7. november 2009 av Pasient Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Når du sier det på den måten, så trekker jeg det tilbake. Du har selvfølgelig helt rett. Bra du har skjønt det. Vent litt... Svarer du som wow-figuren din nå eller som et vanlig menneske? Vurderer å endre mening igjen. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 vanlig menneske? Altså....... Jeg svarer. Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Blir sjelden sint når jeg spiller nå for tiden, ble det mye når jeg var mindre. Har lært en og annen ting om beherkelse av sinne nå. Men hadde et lite tilbakefall her om dagen, hadde kommet et stykke i et spill, også klikket spillet, og de siste 3 timene mine hadde ikke blir savet, bannet høylytt til skjermen da... hehe Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Blir sjelden sint når jeg spiller nå for tiden, ble det mye når jeg var mindre. Har lært en og annen ting om beherkelse av sinne nå. Men hadde et lite tilbakefall her om dagen, hadde kommet et stykke i et spill, også klikket spillet, og de siste 3 timene mine hadde ikke blir savet, bannet høylytt til skjermen da... hehe Alltid kjipt når det skjer.. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Blir sur og skriker masse stygge ord. Og skriker SON OF A NOOB! [Og andre ord xD], file complainter, sender stygge messages, og tar submit player review på folk. [Xbox 360] Men sparker ikke, slår ikke, kaster ikke. [Heldigvis, men det er deilig å skrike ] Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 I tillegg til å ha ødelagt noen tastatur, en mus og diverse skapdører, kastet jeg mobilen min i gulvet så den knuste en gang jeg så på fotballkamp. Det er ikke bare spill som gjør folk sinte Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Sjelden spill gjør meg så sinna, men er ofte på "LAN" med en kompis som spiller arena (world of warcraft) og kan finne på å kaste skjermen i veggen 3 meter unna Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Ah, kom på en ting til når det gjelder WoW og arena, hehe. Meg og damen spilte det sammen, vi var ikke særlig gode, så det endte opp med ca like mye tap som win. Begge to ble like sure i tryne etter hver tap, forholdet fikk seg et par trøkk der ja. Et par måneder etterpå gikk det greit, da hadde exp pakken kommet ^^. Endret 9. november 2009 av Demonican Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Klarer som regel å beherske meg, blir litt banning i ny og ne. Men det har røket med en 360-kontroll og en fjernkontroll. Det er derimot litt spesiellt å se venner og kjente som til vanlig er snille som lam, bli forvandlet til fandens avkom bare de får mus+tastatur/kontroll i hendene, og helt feil spill. Da har mye rart fått noen ufrivillige flyturer... Lenke til kommentar
Porto Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Enten pleier jeg å slå ganske kraftig i tastaturet, noe som har resultert i at jeg har knust 2 tastatur. Ellers pleier jeg bare finne noe rundt meg som jeg kan kaste kraftig i veggen. Når jeg spiller xbox pleier jeg å slå kontrollen i veggen, Så nå har jeg ødelagt RB og LB på to kontroller. Må virkelig slutte med det der. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ...file complainter, sender stygge messages, og tar submit player review på folk. [Xbox 360] Så om en annen person er bedre enn deg, så gjør du sånt? Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er dama som nerdrager hvis ting går dårlig for henne - hun har skadet seg selv fysisk flere ganger av ren, pur frustrasjon. Det går aldri ut over fysiske objekter, dog. Selv er jeg rimelig rolig og raseri blir kun sluppet ut via banning. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Høres rimelig sykt ut vist hun skader seg selv vist det går dårlig i spill. Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ikke alvorlig, men et par blåmerker har det blitt. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg kan bli dritsur, men ødelegger sjeldent annet en PS2 kontrollere. Litt for glad i musen min og tastaturet mitt Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 I gode gamle dager hadde man skjermer som nesten tålte så mye juling som helst. Har flere ganger vært redd jeg har brukket hånden etter å ha måket til nitten tommer med glass i drittsinne.Husker dere de løpene med 6 laps? Like før mål var det en tunnel med søyler i midten. Husker dere at kjangsen for å treffe de søylene økte usannsynelig mye om du leda med 4 sekunder og hadde ledelsen? Det gjør jeg faktisk. Har nok hatt mange banneanfall over den. Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ritalin? :-) Nja, nei, jeg vet ikke jeg. Aldri hatt det problemet med raseri når jeg spiller. Pleier å ta ting med et smil istedenfor å klikke vinkel, egentlig. Finnes sikkert noe pusteøvelser du kan gjøre, eller få ut energien med å springe rundt huset 10 ganger før du setter deg forran spillet. Du får søke litt rundt på "anger managment" eller noe sånn, kanskje du finner noe fine guider for en sinna gamer. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Hvis jeg blir veldig, VELDIG sur så strammer jeg ALLE musklene i hele kroppen, og brummer for meg selv. ALT+F4 er også en kjent klassiker. Og jeg starter alltid spillet på nytt rett etter jeg har gjort det Endret 16. november 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå