Datasmurf Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Holdt på å kyle en X360-spake først i TVen og så ut vinduet natt til i går etter å ha feila å fullføre noen runs i Burnout Paradise. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Blir aldri "sinna" under spilling, om det så er PC, Xbox, Gamecube, Nintendo eller hva jeg enn spiller. Eneste er at jeg kan le litt, eller si "fillern" til meg selv. Når jeg var mindre derimot... Knuste en PS2-kontroller en gang jeg spilte det originale Stuntman til Playstation 2. Vanskeligere spill i samme sjanger til en 11-åring skal du lete lenge etter.. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Holdt på å kyle en X360-spake først i TVen og så ut vinduet natt til i går etter å ha feila å fullføre noen runs i Burnout Paradise. Burnout Paradise kan være ekstremt frustrerende til tider ^^ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg husker mamma spilte SMB og ødela NES-kontrollen min etter å ha kastet den i gulvet når jeg var liten gutt. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det er et hull i veggen på datarommet her i huset og en GC-kontroller har fått klemt det ene håndtaket litt sammen, men kommer ikke på noe annet. Hvis jeg blir irritert sier jeg først ting som "Det skal ikke være mulig!", eller "Kødder du?!". Hvis det skjer mer av det samme, så slipper jeg som regel det jeg holder i hendene oppgitt i gulvet og skrur av konsollen. Det står bedre til enn jeg trodde før jeg leste denne tråden. Kanskje det hadde vært verre hvis jeg spilte mer skytespill. :-P Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvis jeg blir irritert sier jeg først ting som "Det skal ikke være mulig!", eller "Kødder du?!". Hvis det skjer mer av det samme, så slipper jeg som regel det jeg holder i hendene oppgitt i gulvet og skrur av konsollen. Det står bedre til enn jeg trodde før jeg leste denne tråden. Kanskje det hadde vært verre hvis jeg spilte mer skytespill. :-P Kjenner til den Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg ga en kompis av meg et blått øye da laget mitt økte til 2-1 på FM09. Rakte armene i været i en satan så rask bevegelse, ante ikke at han hadde flyttet seg fra sofaen og bort ved siden av meg. :!: Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Jeg husker mamma spilte SMB og ødela NES-kontrollen min etter å ha kastet den i gulvet når jeg var liten gutt. hehe Mamma Rage er bra sjø. Ser for meg ansiktsuttrykket ditt når det skjedde Endret 1. november 2009 av Lumpness Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Holdt på å kyle en X360-spake først i TVen og så ut vinduet natt til i går etter å ha feila å fullføre noen runs i Burnout Paradise. Burnout Paradise kan være ekstremt frustrerende til tider ^^ Indeed. Jeg har ikke følt samme irritasjon siden jeg spilte GH2 til PS2, og før det var det bare irritasjon når jeg faila oppdrag i No One Lives Forever og Project IGI Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Har mange ganger blitt drit forbannet på spill, heldighvis ingen store skader. Men har ødelagt en sixaxis kontroller ved å klemme så hard at skruene ved spissen av håndtaket brak av. Endret 4. november 2009 av Burny Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jeg driver og spiller Call of Juares 2 på Very Hard for tiden. Er ofte at jeg prøver 10-20 ganger på en bane. Det jeg har erfart er at å fortsette å spille til jeg bir sur hjelper meg ikke. Spilling kan sammenlignes med å holde pusten under vann i et basseng. Klarer du ikke ny rekord første gangen, prøver du igjen. Da merker du bare at det går dårligere. Ta deg en pause, gjør noe annet en liten stund. Se gjennom en avis, skriv et innlegg eller to på forum, osv. Hva du gjør har ikke noe å si, så lenge du får roet deg. Da vil du sannsynligvis merke at du klarer den vanskelige på 1-3 forsøk. Kan varmt anbefale en slik en: http://www.amazon.co.uk/Longridge-Grip-II-...l/dp/B001H54J86 Når du blir sur klemmer du den så hardt du kan noen ganger til du har roet deg. Edit: Har aldri ødelagt noe i forbannet tilstand (unntak en Rubiks kube) Edit2: Leif i Edit Endret 7. november 2009 av Liccentorp Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Haha, godt å vite at jeg ikke er den eneste da! Hadde et golfspill på min Sony Ericsson, og da jeg ikke fikk slått ballen rett endte det med at jeg slo handa mi i skjermen helt ukontrollert. Det var morro serru. Var en annen ting og, men det har ikke så mye med spill å gjøre. Jeg var forbanna hvertfall, så skulle jeg smelle igjen døra etter meg, det gikk ikke så bra, fordi jeg hadde handa mi mellom døra og karmen, så jeg fikk litt ganske mye vondt i fingrene etterpå... Ble bare enda mer sinna da! Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Veldig lett å bli sint på elektrisk utstyr. Sjølv har eg ikkje øydelagt noko annet enn mobiltelefonen min. Men eg blir ofte sint. Bare slapp av, og prøv å sitte heilt stille litt. Prøv å smile istaden for å bli sint. Til slutt blir du nok bare halvparten så sint. Det funker for meg:) Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Men det er en ting med folk som blir sint når de gamer, de er som regel pro, aldri sett en noob som blir sint når han spiller og ikke får til. Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Litt mer frisk luft hjelper som regel, gutter Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Litt mer frisk luft hjelper som regel, gutter Det gjør nok ikke det, gutt. Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Når du sier det på den måten, så trekker jeg det tilbake. Du har selvfølgelig helt rett. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Når du sier det på den måten, så trekker jeg det tilbake. Du har selvfølgelig helt rett. Bra du har skjønt det. Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Så saklige vi var nå da. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) I gode gamle dager hadde man skjermer som nesten tålte så mye juling som helst. Har flere ganger vært redd jeg har brukket hånden etter å ha måket til nitten tommer med glass i drittsinne. Ahh, flashback! *kjenner smerten i håndflaten* Får (som oftest) ut mitt raseri i verbal form. Endret 7. november 2009 av loathsome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå