Lumpness Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg slo tastaturet så hardt i skrivebordet at entertasten løsnet i sammenstøtet å traff meg i øyet. Gjorde helt sykt vondt Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 har en kompis som hadde en glasspult. Han ble forbanna av cs engang og ja. La oss si der var glass i hele rommet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Haha. Har noen kamerater som har kjøpt massevis av 50-kroners tastatur kun for å ha med på LAN Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Haha, slå sundt tastatur Behersk deg heller, blir det billigste uansett:P Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har ikke ødelagt noe. Men blir sinna, ja. Banner osv, men det er vell mer normalt Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) I gode gamle dager hadde man skjermer som nesten tålte så mye juling som helst. Har flere ganger vært redd jeg har brukket hånden etter å ha måket til nitten tommer med glass i drittsinne. Hahaha, ren nostalgi det der. Husker 14" skjermen jeg fikk tak i til 386n min<3 , spillte pinball fantasies og shift-tasten bare takket for seg når jeg hadde klart å holde kula i spill over 2 timer mot en Univers-rekord minst. Det var knokene som tok støyten for å si det sånn:P Hadde en periode når kompisgjengen ofte var på quake-lan og spillte det som nå kalles PCW/COMPO , da sikringene kunne gå fullstendig hvis jeg ble drept av teammates i avgjørende runde. (Jeg gikk bananas og ødela hele området rundt meg, så mine "kamerater" fant ut at i bronsefinalen skulle det samme gjøres) Nå så nøyer jeg med å si " E D MULI?!?" noenlunde høylytt:P Endret 23. oktober 2009 av RoXx Lenke til kommentar
schester Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Slå i veggen. Funker for meg Den slå iveggen greia funker så lenge Rotekotteskapdøra ikkje går i eit med veggen, har knokke fleire plankar på den døra og mor og far er ikkje so alt for glade for det Men ein ting som hjelper kraftigt er å knekke ein playstation 2 kontroll i to bitar så kasta den til helvette inn i veggen. Da har du fått ut raseri for ei stund, men er litt seigt når det var søstra sin kontroll og du må kjøpe ny-.- Endret 25. oktober 2009 av schester Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja, jeg har en storebor (som er helt ekstrem, han klikker og slår drit hardt! Regelrett dårlig taper, blir redd da man leder over han på Fifa og sånt) Samt at jeg selv kan klikke da jeg taper i spill! Litt gøy da Mener det fantes et tastatur som er designet for folk som slår på det Altså at det er like fint hele tiden Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hva med dette? Husker forresten av Amstrad maskina mi fikk gjennomgå en hel del når jeg spilte snake, good old days hehe Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Mye som har gått her i hus også, mest headset,stoler og datapulter. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Drev slik før jeg også, men ble for dyrt å kjøpe nye tastatur og mus hele tiden, så jeg gikk over til å skrike + klemme meg selv i armen til det gjør vondt nok, selvsagt roa meg litt ned da, og setter ned vansklighetsgraden i spill jeg har tendens til å bli hissig i, spiller jo for å ha det moro, så om noen syns jeg er pingle fordi jeg spiller på easy i diverse spill får det så være, de får ha det moro med frustrasjonen sin Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Slå i veggen, det funker bra, kan gjøre litt vondt etter min erfaring Lenke til kommentar
sanktbauer Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Prøv å behersk deg og la det gå utover ting som feks. tastatur. Det kan bli en del billigere da viss du kjøper billige tastaturer som tåler mye. Hadde en periode da jeg klikket konstant når jeg ble skutt greide etter litt konsentrasjon å få dette helt vekk. Er ikke værre bare en konsentrerer seg skikkelig om å ikke klikke. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har brekt et par Guitar Hero-gitarer tidligere, men nå har jeg begynt å heller denge løs på putene i senga. Mye billigere! En kompis slo i stykker mus, tastatur, skjerm OG pult i ett slag. Mus på tastatur, knapp fra tastatur i skjermen, pult knekker pga. kraften i slaget. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har brekt et par Guitar Hero-gitarer tidligere, men nå har jeg begynt å heller denge løs på putene i senga. Mye billigere! En kompis slo i stykker mus, tastatur, skjerm OG pult i ett slag. Mus på tastatur, knapp fra tastatur i skjermen, pult knekker pga. kraften i slaget. Ok... DEN var ekstrem Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ungdom har for lite selvkontroll. Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Slå i veggen. Funker for meg OJ? Har du murvegg? Det vil jeg ha, sånn at jeg ikke trenger å knekke tastaturet neste gang:P Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Haha, nesten alle er autentiske Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hahahahah, kjenner meg jo liitt igjen da . Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Blir småvill selv når jeg spiller. Har alltid vært en hissigpropp når det kommer til alt av spill og sport, helt siden jeg var liten. Før hadde jeg et billigdrit tastatur som jeg ikke brukte lengere som jeg raget på. Bortsett fra det så bruker jeg å ødelegge ting som ikke koster noe, plastkopper, blyanter osv. Funker bra. Endret 30. oktober 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå