golleknupp Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei, jeg er en gutt på 20 år nå, som har spilt data og playstation de siste 10 årene sikkert. Og jeg har siden starten vært veldig hissig under spilling. Det begynte vel da Counter-Strike kom til verden, og nå spiller jeg Call of Duty og Battlefield 2. Hvis jeg blir skutt, eller gjør feil, så blir æ veldig sinna, slår rundt meg, kaster mobiler, mus, tastaturer skjermer rundt om i rommet, skriker å står i, og har kamerater som heller ikke greier å beherske seg ved spilling. Jeg er ikke sånn til vanlig... Så mitt spørsmål er vel om det er flere av "oss" her? og har noen funnet ut en måte å kanskje beherske dette? Det begynner å bli dyrt dette... Senest idag knakk jeg gitaren min på gitar hero, den logitech selger, det er 1500kr i dass. HJELP !!! Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 er det på source eller 1.6 ?? Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Slå i veggen. Funker for meg Lenke til kommentar
golleknupp Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 er det på source eller 1.6 ?? Det skjer helst på 1.6 ja ! der er visse folk forbanna gode hehe ! å da smeller det ! Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 er det på source eller 1.6 ?? Det skjer helst på 1.6 ja ! der er visse folk forbanna gode hehe ! å da smeller det ! ta en pause eller spill andre spill Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Punchingbag! Men det er bare sunt å slippe ut sinne, bare prøv å finne ting som ikke har verdi. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Men det er bare sunt å slippe ut sinne Nå vel. http://www.guardian.co.uk/commentisfree/20...nger-management Endret 21. oktober 2009 av Kadmium Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kan igjenvurderes. Uansett er det herlig å slippe ut sinne. Lenke til kommentar
golleknupp Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Punshingbag er kanskje ikke så dumt gitt ! da får man ikke så vondt i knoklene heller ! kanskje æ skal prøve det Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 ta en er-jeg-syk-i-hue-test? eller spill spill du klarer;) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Skulle sett en kompis, han blir sint! Har ødelagt 2-3 laptopskjermer, flere xbox kontrollere, døren på rommet har fått gjennomgå, og skapene osv! Han blir bra sint Endret 21. oktober 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
golleknupp Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Idag har jeg handlet meg punshingbag ! så får vi se om det hjelper litt på raseriet !! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Får flashbacks til når jeg var liten og ikke klarte mario. Hvis du taper i et spill så gjør noe rolig og avslappende i stedet. Når man blir sinna så blir hjernen forstyrra. Hvis du begynner å daue mye så avslutt til du har roa deg ned før bryter ut i raseri. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg tapte i arena en gang pågrunn av musa connecta og reconnecta... det var i fjor jul og jeg finner fredelest bittesmå plastikk deler rund omkring av en razer mus : > Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kastet fjernkontrollen i tven i forgårs så den gikk i stykker. Men reagerer ikke slik særlig ofte. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 I gode gamle dager hadde man skjermer som nesten tålte så mye juling som helst. Har flere ganger vært redd jeg har brukket hånden etter å ha måket til nitten tommer med glass i drittsinne. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ja, slå og sparke er bare vondt. Derfor jeg kaster ting. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Flaut å si det, men eneste spillet jeg har fått raseriutbrudd på grunn av, er The Sims 2. Endte med at jeg knuste lysbrytern på kjøkkenet, og måtte smøre matpakke med maglite på skulderen i 1 måned før jeg fikk tak i en ny lysbryter. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Jeg har alldri vært noe "ekstrem" når det kommer til raseriutbrudd over spill, bortsett fra den gangen jeg sparka i stykker ei dør på LAN. For meg så hjalp det faktisk å bruke opp den ekstre energien på trening utenom spilling (benkpress er fint ). Endret 23. oktober 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er utrolig digg å få ut sinne når man spiller. Det er derfor jeg har et billig drittastatur som tåler en del. Kan slå på det og kaste det i veggen uten at det tar noen skade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå