Caveman Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Dell har kommet ut med en ny gaming pc. sjekk ut disse linkene for mer info: http://www.dell.com/us/en/dhs/products/mod...n_dimen_xps.htm http://www.zdnet.co.uk/news/videos/ <-- (nede i skrivende stund) hva syntes dere? komentarer? er dette en real gamingpc? ville du vurdert denne? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Ferdig-PCer er og blir bare tull. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Dill,Dall,Dell ! Kan ikke oppgraderes står det i den lille skriften :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 er jo en gamer pc,finnes ingen tvil om det, men jeg hadde fortsatt foretrukket å bygget den selv. kabinettet var faktisk ganske fett. veldig bra tilbud Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 er jo en gamer pc,finnes ingen tvil om det, men jeg hadde fortsatt foretrukket å bygget den selv. kabinettet var faktisk ganske fett. veldig bra tilbud Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Ferdig-PCer er og blir bare tull. Helt enig, hvis man kan (eller tør) å bygge en pc sjølv (det klarer de fleste med bind for øya) så er det ingen vits å kjøpe en ferdigprodusert pc, de gir deg bare problemer og man kan heller ikke oppgradere dem Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 men hvis du bruker pc byggern på komplett.no så går det vell an å oppgradere.. eller? Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 For begynnere er da ferdig PC ganske lurt. Og Dell er ikke akkurat blant de dummeste merkene, tvert imot. De har rykte på seg for å bruke komponenter av høy kvalitet som fungerer godt med hverandre, og scorer strort sett svært høyt på tester. Om en ikke har godt over middels hardwarepeil er ikke ferdigPC så dumt, iallefall ikke om du ikke allerede har en eldre pc å plukke deler fra. Og som jeg sa kan du gjøre veldig, veldig mye verre ferdigpckjøp en Dell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå