Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvem her har tatt svineinfluensa-vaksinen?

Robocoop

Anbefalte innlegg

Hvilke løgner lever du på hvis du tror at alle vil hverandre vel her i verden? For at noen skal vinne så må andre tape. Det er ikke mulig at alle kan være vinnere.

Hva er det som gjør kjemisk lobotomi så utrolig at det ikke kan være sant?

Det ble utført lobotomi i Norge så sent som i 1974. Er det kanskje en konspirasjonsteori at folk er blitt lobotomert?

Se på alt det hårreisende som ble utført i løpet av forrige århundre. Er det så fantastisk umulig at noe tilsvarende eller verre kan skje i dette århundret?

De som ikke lærer av feilene som ble begått risikerer å gjenta historien. Å ikke bry seg er det samme som å være likegyldig til om verden er et bra sted å være om 20 år, men gjett hvem som kommer til å klage.

Still spørsmål ved verden vi lever i eller godta hva som helst. Tenk selv, still spørsmål, og ikke tro alt som fremstilles i media, i skolebøker og ellers. Det meste er nok i prinsippet reell informasjon, men ting kan bli helt annerledes etter hvordan de vinkles. Samfunnsprogrameringen er ikke hva som har skjedd eller ikke, men hva du tenker og føler om det som har skjedd. Det som er skjedd er skjedd. Det kan ikke endres, men hva majoriteten tenker og føler om det er priceless. Menneskeheten har mulighet til å påvirke det som skal skje videre dersom vi bryr oss om ting som har betydning.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Still spørsmål ved verden vi lever i eller godta hva som helst. Tenk selv, still spørsmål, og ikke tro alt som fremstilles i media.

Ja, her sier du det selv: Vær kritisk og still spørsmål om det som er i media. Tror absolutt dette også gjelder den videoen der. Så sånt tullball som det i videoen er lagt i haugen som heter "svært lite troverdig".

Menneskeheten har mulighet til å påvirke det som skal skje videre dersom vi bryr oss om ting som har betydning.

Nettopp, og derfor bryr man seg ikke om sånt vissvass som det som er fremlagt i den videoen, som er det rene skjære BS. Dette er sånn dommedagsterapi for de som ønsker å finne konspirasjoner i alt som fremstilles, fra reklame om gulrøtter til dommedag i 2012, og at både Elvis og Dr. Mengele vandrer blandt oss enda.

Lenke til kommentar

Jeg gjentar. Tenk på alt som skjedde i forrige århundre. Hvis det var så langt vi hadde kommet på 10000 år, hvorfor skal ting plutselig ha progressert inn til noe godt de siste årene. Det er høyst urealistisk. Elitens tankesett og makfordeling er stort sett den samme.

Videoen sier kun hva som er mulig. Hvis de har lobotomert med alkohol og ved skjæring i hjernen, hvorfor skulle de ikke kunne lobotomere med virus hvis teknologien er der? Dessuten så er mainstream teknologi (det man kan kjøpe) og high end teknologi helt forskjellig. Det som er tilgjengelig av high end teknoligi i dag kan kanskje representativt for mannen i gaten om 50-100 år. Det vil si at den teknologiske virkeligheten som du og jeg lever i ikke er representativt for hva som er mulig i praksis. Dersom du baserer tankene dine på hva du ser, får du hva du ser og feiler.

Alex Jones (mannen i filmen) har langt ifra rett i alt han har sagt de siste 15 årene, men han har vekket milioner av mennesker. Han bryr seg og det er viktigere enn at han er ufeilbarlig.

Jeg respekterer ditt syn og jeg er enig i at enkelte aspekter kan være ute på viddene, men folk må begynne å engasjere seg i de potensiale fremskrittene i verden fremfor å stole på at andre er villig til å gjøre det som er best for fellesskapet.

De som ikke engasjerer seg får godta verden slik den blir. Det går mye ut på at folk stoler for mye på at andre skal gjøre "det rette" fremfor å gjøre noe selv.

Det finnes helt klart folk hvis ypperste drøm er å utrydde 80% av befolkningen, men hvorvidt de kan lykkes med sine drømer er helt umulig å si i dag. Dere avfeier "konspirasjonsteoretikerne" men alt de sier er egentlig at DET FINNES MENNESKER SOM ØNSKER DET BESTE FOR SEG SELV OG DERSOM VI IKKE ENGASJERER OSS SÅ KAN DET BLI TIL DET VERSTE FOR OSS ANDRE.

Det ble masseutryddet mennesker for 70 år siden og verden er virkelig ikke så forandret at de samme tankene ikke eksisterer i dag. TV ble introdusert etter 2. verdenskrig og folk har blitt helt villedet bort fra virkeligheten.

Folk lever i en konstruert virkelighet og bryr seg stort sett om status, penger og populærkultur. TING SOM IKKE BETYR NOE I DEN STORE SAMMENHENGEN.

En lærer jeg hadde sa at vi lærer om historie for at det IKKE skal gjenta seg, men det virker ikke som at folk flest har fått med seg det.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk lever i en konstruert virkelighet og bryr seg stort sett om status, penger og populærkultur. TING SOM IKKE BETYR NOE I DEN STORE SAMMENHENGEN.

Og det er din oppgave å definere hva som "betyr noe" i den store sammenhengen? Virkeligheten er konstruert, uansett hvilken virkelighet du måtte mene å leve i.

Lenke til kommentar

Hehehe...Baltazar94 - du må virkelig leve et forstyrret liv. Sitter du i stua med foliehatten på?

Den videoen er noe av det minst troverdige jeg hittil har sett, og han videoverten var jo virkelig inkarnasjonen på en objektiv person..... :roll:

Vel, du får gjøre som du vil.

Om du er en av dem som er blitt vaksinert og er frisk ennå, så har du vært heldig. Men bivirkningene kan ennå komme, for de kan oppstå lenge etter vaksinering.

Du kan jo også gamble på at du ikke vil oppleve bivirkninger i det hele tatt, dette er svært usannsynlig men kan nok være tilfelle i noen sjeldne tilfeller fordi forskjellige giftstoffer jo ikke virker likt på alle, noen trenger større doser enn andre for å bli syke.

Eksperimenteringen med dette pågår imidlertid for fullt. http://euro-med.dk/?p=9895

Lenke til kommentar

Det betyr litt, men penger er symbolsk og har ingen verdi i seg selv, status er symbolsk for hva du har gjort deg fortjent til og populærkultur er en saufeflokk av udefinerte mennesker som tar hva som blir servert på et sølvfat.

Det er ikke min jobb å definere, men symbolske ting betyr svært lite for menneskehetens utvikling. Du må gjerne mene noe annet for min del.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

"Symbolene" du snakker om er sosiale konstruksjoner som gir mennesker noe, du kan godt klage over at det ikke er "jordnært" nok for deg, men å avfeie det som ubetydeligheter er meningsløst.

Penger, valuta, har vært HELT absolutt avgjørende for den ekstreme utviklingen vi har hatt, så uten den symbolikken ville vi sittet fast i bondesamfunn der vi bytter ris for poteter.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Og det er din oppgave å definere hva som "betyr noe" i den store sammenhengen? Virkeligheten er konstruert, uansett hvilken virkelighet du måtte mene å leve i.

Hvorfor er folk flest så redd for å tenke selv ?

Og hvorfor vil folk flest at politikere og såkalte eksperter skal tenke for dem og definere hva som er viktig ?

Når folk overlater til slike maktmennesker til å definere hva som er riktig, så blir resultatet selvsagt.

For det som er viktig for disse maktmenneskene er mer makt og penger til dem selv.

Og dette blir jo selvfølgelig på bekostning av folket som bevisstløst lar seg utnytte av disse maktmenneskene, fordi de ikke tør å tenke selv mens toler blindt på at disse maktmenneskene skal tenke for dem og definere hva som er viktig.

Lenke til kommentar

Hehehe...Baltazar94 - du må virkelig leve et forstyrret liv. Sitter du i stua med foliehatten på?

Den videoen er noe av det minst troverdige jeg hittil har sett, og han videoverten var jo virkelig inkarnasjonen på en objektiv person..... :roll:

Vel, du får gjøre som du vil.

Om du er en av dem som er blitt vaksinert og er frisk ennå, så har du vært heldig. Men bivirkningene kan ennå komme, for de kan oppstå lenge etter vaksinering.

Du kan jo også gamble på at du ikke vil oppleve bivirkninger i det hele tatt, dette er svært usannsynlig men kan nok være tilfelle i noen sjeldne tilfeller fordi forskjellige giftstoffer jo ikke virker likt på alle, noen trenger større doser enn andre for å bli syke.

Eksperimenteringen med dette pågår imidlertid for fullt. http://euro-med.dk/?p=9895

Så har han vert heldig? Er vell motsatt, er du en av de ekstremt få som har hatt alvorlige bivirkninger så er du uheldig. Jeg kjenner ca. 50 stykker som har blitt vaksinert. Av dem har ingen fått verre plager enn ett par stykker som fikk milde imfluensasymptomer i ett eller to døgn, noe de visste om på forhånd. Lite som tyder på at det er særlig mer utbredt ellers. Men er jo artig å se at massedøden osv ikke slo inn.

Lenke til kommentar

Jeg vil heller bytte ris mot poteter enn at noen skal gjøre profitt på at jeg bruker deres system.

Er symboler viktigere enn en fremtid? Symboler er noe vi klamrer oss til i fravær av noe annet.

Tror fortsatt ikke du skjønner at "symbolene" du snakker om er konstruksjoner på lik linje med alt annet her i verden og at det viktigste av disse symbolene har skapt denne nåtiden og kommer til å definere fremtiden vår.

Lenke til kommentar

Nei, jeg ser faktisk ikke verdi i å delta i et system som andre har rigget. Det er som å være med en dame som har 4 andre menn, men kan få henne etter tur. Det er bare ikke nice.

"Hei, vi har etablert denne tjenesten. Nå kan du betale 4 ganger det tjenesten egentlig er verd for penger du allerede har betalt skatt for og på toppen av det hele skal du betale moms."

Man ønsker et 1:1 forhold med en dame, ikke 5:1.

Det er ubeskrivelig mye bedre med 1:1 trade enn 10:1 kjøp for penger som andre definerer verdien av.

Hvis en servicetekniker har 300kr i timen og en bilmekaniker har 200 kr i timen og firmaene tar henholdsvis 1500 kr og 900 kr så kan de potensielt bytte 1:1, men hvis de kjøper tjenester av firmaene så har 1900 kr forsvunnet og da er ikke skatten tatt med. Penger slik de er i dag er en stygg og unødvendig illusjon av verdi. Penger kan potensielt være greit, men da kan det ikke være så mange "strings attached".

Hvorfor skal hele verden jobbe mye hardere for verdier som forsvinner isteden for å bytte 1:1?

Det er mye dobbeltmoral i verden. Hvis livsledsageren så vidt ser på noen av det motsatte kjønn så er det krise, men det er "helt ok" å bli lurt fra 90% av pengene år inn og ut.

Nei, jeg er ikke imot at vi skal bidra i samfunnet, men det er urimelig at vi skal leve som slaver for etabilisementet og dets embetsmenn.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Jeg respekterer ditt syn og jeg er enig i at enkelte aspekter kan være ute på viddene, men folk må begynne å engasjere seg i de potensiale fremskrittene i verden fremfor å stole på at andre er villig til å gjøre det som er best for fellesskapet.

De som ikke engasjerer seg får godta verden slik den blir. Det går mye ut på at folk stoler for mye på at andre skal gjøre "det rette" fremfor å gjøre noe selv.

Her er jeg 100% enig med deg.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Still spørsmål ved verden vi lever i eller godta hva som helst. Tenk selv, still spørsmål, og ikke tro alt som fremstilles i media.

Ja, her sier du det selv: Vær kritisk og still spørsmål om det som er i media. Tror absolutt dette også gjelder den videoen der. Så sånt tullball som det i videoen er lagt i haugen som heter "svært lite troverdig".

Menneskeheten har mulighet til å påvirke det som skal skje videre dersom vi bryr oss om ting som har betydning.

Nettopp, og derfor bryr man seg ikke om sånt vissvass som det som er fremlagt i den videoen, som er det rene skjære BS. Dette er sånn dommedagsterapi for de som ønsker å finne konspirasjoner i alt som fremstilles, fra reklame om gulrøtter til dommedag i 2012, og at både Elvis og Dr. Mengele vandrer blandt oss enda.

Uansett hva det var, tullprat eller fakta.

Hær er iallfall litt fakta til deg hvis du er sugen_

http://www.nvic.org/CMSTemplates/NVIC/pdf/Influenza-Mandate-Talking-Points-1.pdf

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Tok ikke vaksinen jeg. Helt enig med BadCat at det er totalt unødvendig. Sannsynligheten for å bli smittet er en sak, men å dø av det er jo så forsvinnende liten. En skal være ganske skrøpelig eller sjuk fra før for å dø av det. Eller evt. en annen skjelden grunn.

Skal en si at svineinfluensa er farlig, så er vanlig influensa det også.

Lenke til kommentar

Tok ikke vaksinen jeg. Helt enig med BadCat at det er totalt unødvendig. Sannsynligheten for å bli smittet er en sak, men å dø av det er jo så forsvinnende liten. En skal være ganske skrøpelig eller sjuk fra før for å dø av det. Eller evt. en annen skjelden grunn.

Skal en si at svineinfluensa er farlig, så er vanlig influensa det også.

Ikke tatt den jeg heller, folk har nyst meg i ansiktet uten at jeg har blitt smitta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...