Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvem her har tatt svineinfluensa-vaksinen?

Robocoop

Anbefalte innlegg

Jeg tok ikke vaksinen fordi at jeg aldri følte meg noe truet i det hele tatt av denne utrolige influensaen

Nå kan du jo snu på det og se på det på en annen måte.

De som ikke tok vaksinen slapp muligens billigere unna pga så mange andre tok den.

Hadde ingen tatt hadde det kanskje sett annerledes ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok ikke vaksina siden dette bare var en "influense", så jeg vil påstå at norge tråkka i salaten med tanke på alt oppstyret. I tillegg ble det lagt altfor lite vekt på sunt kosthold som et alternativ, altså den riktige veien å gå når det kommer til A-L-T.

- Håper nordmenn har lært/vil lære :)

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig fritt valg for alle om de vil ta vaksine eller ikke. Men jeg vil bare gjøre oppmerksom på at vaksiner planlegges brukt i FNs program for depopulation.

Det fins leger høyt oppe i ledelsen i Norge som vet om dette. Men jeg tror ikke at de fleste leger som har kontakt med folket vet dette.

Gro Harlem Brundtland er lege, og hun vet helt sikkert om det, for hun var med og utviklet disse planene.

Eugenics - Depopulation Agenda

http://www.youtube.com/watch?v=aIyLaRzPfhs&feature=related

Bill Gates - Depopulation Through Vaccines

http://www.youtube.com/watch?v=QFGBQl9X0PY

Lenke til kommentar

Poenget er at det ble pushet vaksiner i stor stil for så å bli et vakum der det aldi har blitt nevnt igjen. Da flertallet gjennomskuet at det var en scam trakk etabilisementet seg ut og nevnte ikke saken igjen.

En ting er å kjøpe et produkt du ønsker og på den måte skape en win-win relasjon mellom deg og tilbyder.

Å la seg lure til å kjøpe noe man verken ønsker aller kan ha glede av men som er til stor gevinst for tilbyder, er noe helt annet.

De som ønsker å ta vaksiner i hopetall, spise prossesert mat med tilsetninger, søtestoffer, mat med fyllstoff der kun en liten del av produktet faktisk er ekte vare eller benytte produkter som er laget på avfallsprodukter fra industrien, står fritt til å gjøre det, men respekter vi som ikke ønsker dette.

Man hopper ikke på havet selv om noen sier det.

"Noen bad meg hoppe på sjøen og jeg er for dum til å tenke selv så jeg gjorde som de sa. De vet jo best og jeg må høre på de som har peiling for jeg kan jo ikke tenke selv siden jeg er trent til å hente info fra venstre hjernehalvdel ved å repetere det jeg har fått inndoktrinert gjennom skole og televisjon."

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bill Gates er en selger. Skummelt når slike begynner å snakke om co2 og depopulasjon, geier nok å lure folk med på wholesale.

Måten han snakker på i seg selv røpende.

"Det er tvil om hvor alvorlig situasjonen vil bli, men ingen tvil om at det vil bli meget alvorlig."

Det er verken overbefolkning eller resursmangel i verden, det hele er bare veldig dårlig organisert og manipulert resursmangel for å få riktig inntjening. Enhver vet at hvis markedet overstrømmes så vil prisen gå til bunns.

Det er mye dobbeltsnakk der feks de som er mest opptatt av miljø vil tjene fremtidige milliarder på å holde tilbake ny teknologi slik at de kan tjene store summer på fortsatt salg av gammel og forurensen teknologi.

Industrien forurenser mye mer enn folk, det er feil å gå på folket. Det er veldig ille å engang nevne overbefolkning som problem, det må heller snakkes om resurs- og maktfordelig samt prøve å skape gode holdninger mtp forbruk. Det er ikke så ille om folk matrealiserer det de ønsker mest, men de må skjønne at de kan ikke være to steder eller gjøre to handlinger på en gang og derfor ikke trenger eie alt som kjøpes kan når de ikke har tid til å bruke det uansett.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jeg tok den..

Fikk gratis tilbud på skolen så jeg bare tok den.

Jeg lever nå enda og har ikke hatt noe problemer.. så vet ikke jeg :shrug:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...