Malvado Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 War du får nesten lese de kliniske testene jeg linket til tidligere. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Merk at studiene gjøres med nytapped flytende væske. La oss si den hadde fantastisk effekt. Man må få influensaen først så ville den i bestefall ha redusert anntall dager man var syk, men man kan fortsatt plutselig dø i like stor grad som alle andre som får den influensaen. Ikke noe jeg ville ha satet på og det vil ikke hjelpet mot å ikke få influensaen om du først blir utsatt for smitte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har ikke tatt den... Lenke til kommentar
War Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ville du ha tatt polio-vaksinen om du ikke har tatt den og skal til Nigeria? Eller er det akkuratt bare og kun i entall denne unike vaksinen man er imot? Om en lek for hjernen, hva hadde du gjort om du ikke hadde lest om den i media? Regner med at du sto med rompa til værs da BCG kom. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ja, det tror eg hva eg vil om du. Om de kapslene er så fantastiske så kunne vel staten bare delt ut piller da istedefor å sette sprøyter på hele Norges befolkning? Staten er ikke interessert i at folk skal holde seg frisk. Jeg vet at folk flest tror det, men det er nok ikke tilfelle. Noen politikere på lavere nivåer, samt leger og annet helsepersonell tror nok også at "staten" vil oss vel, men det er altså ikke tilfelle. For ledende politikere og toppledere i helsevesenet har helt andre planer. Staten vil kontrollere oss, og ta pengene våre. Men de er ikke interessert i at du skal holde deg frisk. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg trur sykefraværet av folk som trur de har svin og er borte en uke biter staten i ræva. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Brodern fikk Tamiflu, om det virket aner jeg ikke. 2 dager med hosting 2 dager med feber som gikk opp og ned grunnet smertestillende. Og 1 dag med litt hosting + da var han i rimelig god form. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har tatt vaksinen fordi moren min er semi-hypokonder og har tryglet meg hele juleferien. Det gir en liten trygghetsfølelse, men jeg tror jeg skulle klart meg uten. Det er ganske påfallende at samme kveld jeg tok vaksinen fikk jeg influensasymptomer som har vedvart i 3 dager nå. Det kunne jeg godt vært foruten. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/arti...hp?artid=592992 - WHOs influensaplan er en medisinsk skandale Av Francis Lundh 06.01.2010 kl. 19:09 Kilde: VG NETT (VG Nett) Sjefen for Europarådets helsekomité mener vaksinebeslutningene rundt svineinfluensapandemien var påvirket av legemiddelindustrien. Endret 7. januar 2010 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det nye nå er jo "kufeber" da, svine influensa er jo 2009! Ny vaksine, nytt show! For et deilig land! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ku-Influensa vaksinen skal jeg TA!!! Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har mista helt troen på alle disse pandemiene. De roper ulv. Hva skjer når de øser oss opp på slike tulleepedemier som flopper og det en dag kommer en skikkelig jævelinfluensa som stabler lik fortere en Rambo 4. Da har jo folk som meg mista helt troen på disse hysterikerene og kommer mest sannsynelig til å dø. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Trur ikke det, folk er like skeptiske nå som de kommer til å være da. Det er jo bare en fordel om en haug dør. Litt mer rom, mindre sult og mer ressurser. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har tatt vaksinen. Jeg er i risikogruppen og min lege anbefalte meg sterkt å ta den. Lenke til kommentar
Gjest LOL Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Eg begynne å bli rimilig lei av denne svineinfluensan. Alle på far sin side klaget på at eg MÅTTE ta den sprøyta, vist ikke så de at eg kunne bli syk. Syk sier eg? Eg har overlevd influensa 2 gonga på ett år + eg fikk det sommeren etter det året. Vondt i hodet, vondt i halsen, hoste, musklenne verka som bare ja, hm tok 2 ibux og voila mye, mye bedre Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 De som frykter svineinfluensa er jo så langt ute på jordet som det er mulig å komme. Bivirkningene av vaksinen er faktisk verre enn selve sykdommen, og det sier jo forsåvodt sitt. Alle de tomskallene (beklager uttrykket) som stiller seg i kø i flere dager for å bli forgiftet av denne vaksinen kan da ikke ha så bredt kunnskapsnivå hva gjelder dette. De hører på alt spetakkelet om hvor farlig det er, og går etter det. Makan. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Svineinfluensan.. lenge siden jeg hørte noe om den. Ka e status? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ja lurer på hvor det blir av milliondødsfallene og fjernstyringen av mennesker han der hjernedøde Armin fra nyhetsspeilet bablet om. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Lurer på hvor det ble av alt det helvete som skulle skje med dem som tok vaksinen. Var jo nok av dem her inne som spådde det ene og det andrepå den fronten også, uten at det ser ut til å ha slått til. Sølvvann var visst eneste måten. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg tok ikke vaksinen fordi at jeg aldri følte meg noe truet i det hele tatt av denne utrolige influensaen. At man skulle vaksinere hele landet har jeg aldri skjønt poenget med. Greit nok å vaksinere de i risikogruppen. Jeg har en liten følelse av at de som er ansvarlig og som produserer disse vaksinene hadde en liten finger med for at så mange som mulig skulle ta sprøyten. Alt handler tross alt stort sett om penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå