Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvem her har tatt svineinfluensa-vaksinen?

Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det av 100.000 syke så dør 26 stk de har kommet frem til?

Synnes ikke det var så ille jeg.

Tenk litt ;)

4.800.000 / 100.000 X 26 =Anslag på 1248 Døde I norge (prognose?).

Tror egentlig vi har vært veldig skånet om vi kun har hatt 26 dødsfall hittil og ca 1.000.000 smittede, det gir en ratio på 2.6 per 100.000 eller 0.00026%.

Lenke til kommentar
Er det ikke over snart da?

Influensaen? Nei den kommer i bølger og den værste har ikke passert.

Den kommer også til å komme igjen neste år.

Dagens AH1N1 Vil trolig ramme langt svakere neste år siden en stor andel av befolkningen nå er vaksinert, oppnår vi 75 - 90% vaksinering er det veldig trolig at dette ikke lenger utvikler seg til en pandemi i norge.

Så får vi se hvor dødelig / farlig neste års Svine / fugle influensa blir og hvor fort vi får de livredende vaksinene på plass da.

Lenke til kommentar

OK, dette blir vel som å banne i kirka men jeg gjør det! Flere enn meg som ikke skal ta vaksinen? Isåfall, hvorfor? Grunnen til at jeg ikke skal ta den er at jeg tror vi kan bli mer syke av vaksinen enn av influensaen. Har lest i svenske aviser at en mann på 29 år ble lam i hele kroppen og fikk vansker med å puste etter at han tok vaksinen. Hans tilstand er nå stabil, men legene vet ennå ikke om han blir normal igjen. Mener også å ha lest at flere personer har dødd etter vaksinen.

Vaksinen inneholder masse svineri som kvikksølv og andre metalliske emner. Dette vil vi jo ikke ha i kroppen. Eller hva?

Vaksinen kan også ha bivirkninger. Noen kjenner ingenting, noen får vondt i armen, noen blir forkjøla, en mann lam i hele kroppen og noen har dødd.

Vaksine? Nei takk

Svineinfluensa? Heller det

Elgjeger :)

Endret av Elgjeger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...