Pepsi Max Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Tok den igår, var hjemme idag pga bivirkninger. Fikk feber, ømme muskler osv og kvalme. Endret 11. desember 2009 av Kalars Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Er det ikke over snart da? Gidder ikke å bli syk pga. jeg må ta de greiene der azz ... hørt at mange har blitt varig svake i vaksinearmen leeeeeeenge etterpå. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Tok den forrige torsdag og våknet fredags morgen med 38,5 i feber, hodepine og kvalme. Lørdagen var det bare vondt i armen, resten var gitt seg. Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hvem har indoktrinert deg med at kroppen din er samfunnets eiendom? Haha, var vel å sette det litt på spissen. Vil heller se på det som at det koster meg 100 kroner å ta vaksinen, og det kan hende jeg redder liv, iallefall noen ifra å ha en kjedelig uke Lenke til kommentar
8qk5xlv3 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det kan også hende du redder liv ved ikke å ta vaksinen, og da sparer du faktisk talt 100 kroner. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg er ikke i risikogruppen eller har noen i den rundt meg. Så jeg har ikke tatt den. Har også hatt svineflu, den var ikke så ille Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Tok vaksinen igår. Absolutt ingen bivirkninger bortsett fra litt smerter i armen. Ellers har jeg hatt det helt strålende. ikke feber, ikke kvalme, ingenting. Trodde jeg skulle bli dårligere jeg. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg også, snorre. HAdde bare vondt i muskelen jeg fikk sprøyta i to dager. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Tok den torsdag ettermiddag. Null bivirkninger, utenom mild verk i muskelen i ca. 1 døgn. Så blir det spennende å se om NWO-eliten kverker meg via kill-switchen sin. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Tok den for en og en halv uke siden. Ble bare litt rar i maven, ikke noe meg, Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hjelper ikke at folk ikke dør som fluer nå, da forandrer bare teoriene seg til at vi alle dør om ett år, så fem, osv. Du kan ikke vinne endiskusjon mot en som dikter opp virkeligheten underveis. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Var det av 100.000 syke så dør 26 stk de har kommet frem til? Synnes ikke det var så ille jeg. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Mener å ha lest 800.000 mulig syke og samme dødstall som du oppgir. Ser ikke helt den store faren, men greit å slippe senga en uke da. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Så bare overskriften på denne. Ikke sett for hvor det gjelder osv. Kanskje dette er 100.000 ekte syke, mens andre kan se på for eks egenmelding/folk som trur dem er syke delt på dødsfall. Endret 13. desember 2009 av War Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Var det av 100.000 syke så dør 26 stk de har kommet frem til?Synnes ikke det var så ille jeg. Tenk litt 4.800.000 / 100.000 X 26 =Anslag på 1248 Døde I norge (prognose?). Tror egentlig vi har vært veldig skånet om vi kun har hatt 26 dødsfall hittil og ca 1.000.000 smittede, det gir en ratio på 2.6 per 100.000 eller 0.00026%. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 tok den og var syk i 1 dag etterpå. hoven i halsen og litt feber... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Samboeren er nå "frisk" igjen etter vaksina. Hadde veldig vondt i armen i 2 døgn, og litt vondt i ca 1½ døgn etter det. Har ellers kun hatt litt hodeverk og antydning til feber (trenger ikke skylde vaskinen, da hun har hatt det slik også noen dager før vaksinen). Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er det ikke over snart da? Influensaen? Nei den kommer i bølger og den værste har ikke passert. Den kommer også til å komme igjen neste år. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er det ikke over snart da? Influensaen? Nei den kommer i bølger og den værste har ikke passert. Den kommer også til å komme igjen neste år. Dagens AH1N1 Vil trolig ramme langt svakere neste år siden en stor andel av befolkningen nå er vaksinert, oppnår vi 75 - 90% vaksinering er det veldig trolig at dette ikke lenger utvikler seg til en pandemi i norge. Så får vi se hvor dødelig / farlig neste års Svine / fugle influensa blir og hvor fort vi får de livredende vaksinene på plass da. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) OK, dette blir vel som å banne i kirka men jeg gjør det! Flere enn meg som ikke skal ta vaksinen? Isåfall, hvorfor? Grunnen til at jeg ikke skal ta den er at jeg tror vi kan bli mer syke av vaksinen enn av influensaen. Har lest i svenske aviser at en mann på 29 år ble lam i hele kroppen og fikk vansker med å puste etter at han tok vaksinen. Hans tilstand er nå stabil, men legene vet ennå ikke om han blir normal igjen. Mener også å ha lest at flere personer har dødd etter vaksinen. Vaksinen inneholder masse svineri som kvikksølv og andre metalliske emner. Dette vil vi jo ikke ha i kroppen. Eller hva? Vaksinen kan også ha bivirkninger. Noen kjenner ingenting, noen får vondt i armen, noen blir forkjøla, en mann lam i hele kroppen og noen har dødd. Vaksine? Nei takk Svineinfluensa? Heller det Elgjeger Endret 15. desember 2009 av Elgjeger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå