Mr.M Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det hadde vært en fordel å ha funnet den ja, men folk vet ikke blodtypen sin eller om de har noen sykdommer deikke har oppdaget enda, mange røyker eller har røkt så panikken ville vel blitt like stor og man måtte ha vaksinert like mange. Jeg snakket om/mente de som er døde av svineinfluensa. Med andre ord at helsemyndighetene hadde innhentet disse helseopplysningene fra sykehuset/pårørende. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 12 timer senere... Fortsatt i live. Armen er auauau:p greier ikke å rette den ut nå Må vel fjerne den tenker jeg. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har også tatt vaksinen nå, tok den igår. Merker det er litt vondt i armen, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 gått og ventet på bivirkninger du og? Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 gått og ventet på bivirkninger du og? Ja, men har ikke fått noen så langt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Litt smerte har du alltid taklet bra, bruttern;) Men jeg kan få tatt den rundt 3 november, men er så usikker:S Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 tok den for 3 timer siden. Tok vanlig influensa + svineinfluensa vaksine. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg tok den også i går. Oppfordrer alle til å ta vaksinen da den bremser utviklingen av sykdommen og dermed reduserer de samfunnsøkonomiske kostnadene ved et økt antall pasienter på sykehusene. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Tar den sikkert om det blir lett å ta den. Gidder det ikke hvis det innebærer å sitte på det forjævlige legekontoret som er her i nærheten sitt ventekontor i 8 timer. Da blir du jo ihvertfall garantert syk. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 nope, ser ikke behovet for å ta den heller, har hatt ei tante og en kamerat som har tatt den, hvis du ikke er syk av noe fra før av vil du overleve. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nå er antall døde her i landet 13 personer. Litt snodig at ingen hitil har dødd i Danmark (én dansk trailersjåfør har dødd i Norge), enda de nesten er million flere innbyggere De har vel heller ingen planer om masse-vaksinering av hele befolkningen slik som i Norge. Såvidt jeg har fått med meg, har de kun bestillt 3-400 tusen doser til risiko-gruppen. Skulle dette "misforholdet" i antall døde Norge vs. Danmark fortsette i månedene fremover, kan man virkelig begynne å spekulere i årsakssammenhenger? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Danskene drikker mer øl mener jeg å huske. Det er sikkert derfor. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 nope, ser ikke behovet for å ta den heller, har hatt ei tante og en kamerat som har tatt den, hvis du ikke er syk av noe fra før av vil du overleve. En påstand som strider mot observerte fakta. sitat: "Hver tredje H1N1-pasient som havner i respirator, er i utgangspunktet friske og tilhører ingen risikogruppe, viser nye tall." Lenke til kommentar
War Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skulle dette "misforholdet" i antall døde Norge vs. Danmark fortsette i månedene fremover, kan man virkelig begynne å spekulere i årsakssammenhenger? Det er for tidlig å si enda, tallene er for lave. Vent en stund og se om det gjevner seg ut. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Danskene drikker mer øl mener jeg å huske. Det er sikkert derfor. En bayer om dagen er kanskje sunt ja, men seriøst så vil det være iøyenfallende hvis to naboland evt. kan få såvidt forskjellig death-rate i tiden fremover. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Danskene drikker mer øl mener jeg å huske. Det er sikkert derfor. Jo mer livsglede, desto mer motstandsdyktig. Ikke rart nordmenn faller som fluer. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Danskene drikker mer øl mener jeg å huske. Det er sikkert derfor. Jo mer livsglede, desto mer motstandsdyktig. Ikke rart nordmenn faller som fluer. Og se på britene! Jo, denne livsglede-teorien styrkes jo mer man ser på den ... Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hjertet skal nok tåle en liten mengde luft i sprøyta. Jeg har hørt at en pærle med luft skal gå tryggt igjennom systemet. Skal en drepe et menneske med luft i sprøytel, bør en kansje ha en full sprøyte med luft eller mer, etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Merker det er litt vondt i armen, men ikke noe mer Husk at dette ikke er en bivirkning, det må en liten infeksjon til for at vaksinene skal fungere så du skal være glad for at du er litt øm i armen. Da fungerer alt som det skal. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hjertet skal nok tåle en liten mengde luft i sprøyta. Jeg har hørt at en pærle med luft skal gå tryggt igjennom systemet. Skal en drepe et menneske med luft i sprøytel, bør en kansje ha en full sprøyte med luft eller mer, etter det jeg har hørt. Jeg har fått luft igjennom sprøyte, ikke full nei:P Men vil ikke si at det er behagelig. Men om det var luften eller noe annet som gjorde at det ble ubehaglig vet jeg ikke. Endret 28. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå