Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvem her har tatt svineinfluensa-vaksinen?

Robocoop

Anbefalte innlegg

Det hadde vært en fordel å ha funnet den ja, men folk vet ikke blodtypen sin eller om de har noen sykdommer de

ikke har oppdaget enda, mange røyker eller har røkt så panikken ville vel blitt like stor og man måtte ha vaksinert like mange.

Jeg snakket om/mente de som er døde av svineinfluensa. Med andre ord at helsemyndighetene hadde innhentet disse helseopplysningene fra sykehuset/pårørende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er antall døde her i landet 13 personer. Litt snodig at ingen hitil har dødd i Danmark (én dansk trailersjåfør har dødd i Norge), enda de nesten er million flere innbyggere :hmm:

De har vel heller ingen planer om masse-vaksinering av hele befolkningen slik som i Norge. Såvidt jeg har fått med meg, har de kun bestillt 3-400 tusen doser til risiko-gruppen.

Skulle dette "misforholdet" i antall døde Norge vs. Danmark fortsette i månedene fremover, kan man virkelig begynne å spekulere i årsakssammenhenger? :roll:

Lenke til kommentar
Skulle dette "misforholdet" i antall døde Norge vs. Danmark fortsette i månedene fremover, kan man virkelig begynne å spekulere i årsakssammenhenger?

Det er for tidlig å si enda, tallene er for lave.

Vent en stund og se om det gjevner seg ut.

Lenke til kommentar
Hjertet skal nok tåle en liten mengde luft i sprøyta. Jeg har hørt at en pærle med luft skal gå tryggt igjennom systemet. Skal en drepe et menneske med luft i sprøytel, bør en kansje ha en full sprøyte med luft eller mer, etter det jeg har hørt.

Jeg har fått luft igjennom sprøyte, ikke full nei:P

Men vil ikke si at det er behagelig.

Men om det var luften eller noe annet som gjorde at det ble ubehaglig vet jeg ikke.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...