pizzafordi Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere? imunforsvaret må også ha noe og gjøre på. syns at stand up komiker george carlin har noen gode poeng. han sier noe slikt som at vi pumper oss fulle med vaksiner og er pissredde for alt, og vasker oss 7 dager i uken og er altfor renslige, til slutt vil det komme et supervirus og drepe hele gjengen av alle oss pinglene som knapt nok har vært syke. satt litt på spissen dette da men. Om det er så mye sannhet i dette vet jeg ikke, men jeg tåler vell og være syk et par dager eller hur? U cant cheat death. Det tror de fleste i denne bloggen. Jeg bare minner om at angående de to døde svenskene, så er det ikke påvist noen sammenheng mellom vaksinen og dødsårsaken. En av de avdøde skal ha vært hjertesyk og hatt svikt i vitale organer, dette er ikke påvist og ha noen sammenheng mellom vaksinen. "Det kan være feberen som kan oppstå etter vaksinen, og at det blir for mye belastning når man allerede er alvorlig syk." Noe som også er en relativt mulig tese. Kildekritikk gutta! edit. Angående kvikksølv er det ikke mere av dette en det du får i deg daglig gjennom maten du spiser. Finnes ingen uskyldige sivile barn i Irak eller Afganistan som har blitt streifet av bomber heller. Who fucking cares. He. wake the fuck upp. Lenke til kommentar
SASv2 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Husk at du har et moralskt ansvar her, blir du smittet pga du ikke tok vaksine og du smitter andre igjen som ikke har fått tilbud så vil jeg si at du drepten om han/hun dør. .. Og hver gang du spiser frokost er det din skyld at noen dør av sult... Lenke til kommentar
War Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Om jeg rappet deres mat ja. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg håper at ingen tar den! Selv er jeg svært så skeptisk til denne. Får alltid dårlige vibber når media pusher ting veldig hardt, uten noen særlig logikk bak det de sier. Men først og fremst er det innholdsfortegnelsen til Pandemrix som definitivt avgjør at jeg ikke kommer til å ta den. Sjekk ut Thiomersal, Squalene og Tween 80. Den første består av nesten 50% kvikksølv, og er brukt som konserveringsmiddel (hmm? -men dette er jo vaksiner som ikke er ment å stå lenge på hyllen så lenge). De to andre er mye linket opp mot problemer med forplantnings-evnen og kan føre til sterilitet hos både mann og kvinne. Kvikksølv på sin side er kjent for å forårsake nevrologiske skader. Innholdet er over 25'000 ganger administrativ norm. Dette vil man at vi skal ta 2 ganger, og man har siktet seg inn spesielt på gravide og unge. Det er ikke rart at mange leger selv ikke vil gi denne til deres barn eller seg selv. Ellers fantastisk mye uvitenhet her inne fra folk som svelger ting rått! Vær ikke så fordømt naive og historieløse folkens. At dette er rettet mot unge og gravide fikk meg til å mistenke --FØR jeg sjekket opp noe som helst-- at dette muligens hadde noe med sterilisering å gjøre. Dette er langt på vei nå bekreftet ut i fra den lesing jeg kommet over rundt Squalene og Tween 80, som jeg også ser brukes i vanlig Pyrisept samt i iskrem. Leger og mange andre stiller seg ofte undrende til at barn i større og større grad lider av hjernaskder som ADHD, autisme og depresjoner. Adre lurer på hvorfor flere og flere menn har svært lav og synkende sæd-celle antall, og at flere og flere i praksis er sterile. Andre lurer på hvorfor hyppigheten av allergier og astma har eksplodert. Å skyte titalls slike vaksiner i barn og unge i den perioden deres nervesystem og immun-forsvar enda er i kraftig utvikling gjør det plutselig ikke så merkelig lenger. Kall meg gjerne en konspirasjonsteoretiker, men sjekk ut innholdet i Pandemrix før du gjør noe så sinnsykt som å la deg bli skutt med dette i kroppen frivillig. Til slutt vil jeg dra det så langt som å si at jeg faktisk ikke tror det er noen svine-influensa i det hele tatt. Men det er nå bare min tro, slik at det er sagt. Link: <a href="http://www.whale.to/vaccine/pandemrix.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.whale.to/vaccine/pandemrix.html</a> Most people arent ready to be unplugged. Get it.hehehehe Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei, jeg har som omtrent alle andre hørt mye om influensaen i media, men media blusser opp ting veldig, så det jeg lurer på er hvor farlig den EGENTLIG er? Hvor mange prosent har egentlig dødd av de som har hatt influensaen? Og det det større kjangse for at ungdommer dør av den? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har lest noen symptomer da, og jeg har nå fått noen av dem, men jeg sier ikke at det er svineinfluensa, kan jo likegodt bare være en forskjølelse. Symptomene mine er leddsmerter, rennende nese, hodesmerte og litt feber. HVIS jeg hadde hatt svineinfluensa, er det stor kjangse for at det kan bli alvorlig for meg? Er det noen som har noen beroligende ord? ;P Håper noen vil gi meg litt fakta og tips til hva jeg kan gjøre. Hilsen litt syk og urolig jente på 17.. x) Ikke ta den, slutt heller å spis svin. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) HVIS jeg hadde hatt svineinfluensa, er det stor kjangse for at det kan bli alvorlig for meg? Er det noen som har noen beroligende ord? ;P Om du er smittet med vanlig forkjølelses-virus eller vanlig influensavirus/svin merker du forskjell på. Folk bruker influensa-ordet ved forkjølelse og har man influensa vet man det, da er det seng og skikkelig syk, ikke vanlig forkjølelse hvor man er oppe hele dagen. Om du er smittet med influensa OG det viser seg å være svin så vil ikke du være mer syk. Sykdomsforløpet vil være helt likt, men noen få mennesker uten at noen vet hvem , når og hvorfor, får lungene fyllt av blod og dør på den måten / dvs dør av svineinfluensa. Det er veldig få, 11-12 i Norge av alle som er smittet hittill. Det hjelper heller ikke å være helt frisk på forhånd , sjansene er de samme. Endret 27. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 mrNilsen: Du er vel selv beviset på at denne generasjon er dummere enn det vi var før, du uttaler deg som om du vet mer enn leger og drar frem ting som ikke har noe med saken å gjør. Slutt å bruk kvikksølv som et argument, står jo ørten ganger her at du får mer kvikksølv i deg om du spiser en laks, prøv heller å lag en konspirasjonsteori om at staten vil drepe befolkningen sin med laks. Det er forskjell på å røyke heroin og skyte heroin. Det samme gjelder kvikksølv. Det er sprøyta som dreper, mens folk som røyker heroinet etter det jeg har blitt fortalt, kan ikke dø av det. Men ikke vet jeg. Men det er sikkert et måtehold inne i bildet der. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvilke mennesker tilhører de såkallte risiko-gruppene? Og, er det de som faktisk har dødd? Synes det svirrer for mye FUD, ene øyeblikket er det unge friske med sterkt immunforsvar som er i faresonen (angivelig fordi immunforsvaret blir "overarbeidet" elns.) neste øyeblikk er det gamle skrøplige. Og tilslutt alle aldersgruppene i mellom.. Skjønner ikke hvorfor det kan være så vanskelig å finne frem fellesnevner (worldwide) på de som har dødd. Eller finns det? Link? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Det er en blanding pga vi diskuterer flere virus. Risikogruppene får vaksine pga en influensa blir ekstra ille for dem pga de er syke fra før. Dvs en diabetiker vil ha problemer med å kontrollere blodsukkeret osv. Ikke pga en diabetiker vil tåle influensaen dårligere. Noen har jo en kronisk sykdom som gir generelt nedsatt immunforsvar og disse vil tåle en influensa dårligere. Det gjelder også vanlig influensa. Det finnes ingen fellesnevner enda, friske folk dør, i alle aldre. Hadde man funnet det kunne man ha forsøkt å vaksinert disse menneskene først. Endret 28. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Gamle er ikke nødvendigvis i faresonen. De som er født før 1950 har stort sett antistoffer i kroppen. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Gamle blir som vanlig influensa, får de den overlever de, men de kan få lungebetennelse etterpå pga generelt nedsatt immunforsvar og ofte dør de av det. Sett meg lei på media og leger som bruker ordene feil. I artiklene kommer det meste feil frem. En biseting en lege sier brukes i en annen sammenheng og blir en overskrift i vg osv. Endret 28. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nå finnes det faktisk naturlig søtningsmiddel som man kunne ha brukt istedenfor det de bruker i lettbrus osv., men de mener det ikke er forsket nok på det.Selv om flere familier bruker det istedenfor sukker. Håper noen som har litt mer greie på dette vet hva jeg mener, er en plante ihvertfall etter det jeg husker. Men jeg har bestemt meg for og ikke ta den vaksinen, ihvertfall frem til jeg får en veldig god grun ntil og ta den. Nei, sykdommene mine er ikke god nok grunn...hvis jeg risikerer og bli verre. det kalles for "stevia" og er delvis ulovlig i Norge for å beskytte sukker industrien. I japan så brukes det i Coca cola og Pepsi max. Alt som sies om Stevia for det ikke brukes på markedet kan annses som løgn. Aspartam er gift, så enkelt er det. Jeg har brukt det mye før og fikk sår i halsen og halsbrann av det. Men ikke av moderate mengder. Det omdannes til formaldehyd ved små mengder så mye bruk av det kan gi utslett på innsiden av kroppen. Det er etsende, So is Cola sies det. Men det er ønskelig å bytte ut det kjemiske pakket med noe naturlig så det iallefall smaker bedre. All protein pulver smaker hevd med syntetisk søtstoff i, etter min mening. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Det finnes ingen fellesnevner enda, friske folk dør, i alle aldre. Vet du det sikkert, eller antar fordi du evt. ikke har sett denslags info ennå? (og hvorfor snakkes det om spesifike "risikogrupper" hvis det jevnt over dauer folk både litt her og der?) Slik jeg ser det, burde det på nåværende tidpunkt, med 10, 20, 30 talls døde innad i mange europeiske land (+ tilsvarende/enda flere USA og resten av verden) være mulig for landenes helsemyndigheter i samarbeid å samle data/sammenligne etter bestemte kriterier som f.eks. * Alder? * Kjønn? * Røyker/ikke-røyker? * Blodtype? * Bruk av bestemte medisiner? * Evt. underliggende kjent sykdom? - skal så deretter ikke så mange tastetrykk til på en pc for å finne en evt. mulig likhet. Endret 28. oktober 2009 av Mekkus Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hver gang noen linker til nyhetspeilet så mister jeg all troverdighet til den brukeren. who gives a fuck Lenke til kommentar
War Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Vet du det sikkert, eller antar fordi du evt. ikke har sett denslags info ennå? Jeg skrev enda, pga de ikke har funnet den. Det hadde vært en fordel å ha funnet den ja, men folk vet ikke blodtypen sin eller om de har noen sykdommer de ikke har oppdaget enda, mange røyker eller har røkt så panikken ville vel blitt like stor og man måtte ha vaksinert like mange. Nå finnes det faktisk naturlig Nå er da ikke naturlig noe bra, like mye som er naturlig farlig. Man spiser da ikke fluesopp pga den er naturlig. Aspartam er to aminosyrer som er satt sammen. Asparaginsyre er en ikke-essensiell aminosyre fra protein samt en essensiell aminosyre kalt fenylalanin som er litt spesiell da den er modifisert med en forbehandling som inkluderer metanol , den får da det nye navnet fenylalanin-1-methyl ester. Satt sammen har man gitt dette stoffet navnet aspartam, og noen mennesker har fra fødselen av føllings sykdom / PKU eller fenylketonuri etter som hvilket ord man vil bruke. Dette er en arvelig betinget stoffskifteforstyrrelse som man tester for etter fødsel. Disse menneskene klarer ikke bryte ned fenylalanin fullstendig og derfor må de holde seg unna det stoffet /aspartam for å ikke få hjerneskade. Grunnen til at de ikke tåler det er pga kroppen ikke produserer enzymet fenylalanin hydroksylase som er det stoffet som omdanner fenylalanin til tyrosin. Da samler stoffet fenylalanin seg i blodet og resten kan man tenke seg. Med bakgrunn i alt dette har media og andre paranoide blannet alle disse begrepene og skapt en skeptis mot aspartam. Ett eksempel som jeg trekker frem ofte er verdens ledende ekspert på søtstoffer drikker cola light med aspartam i pausen, også på møter som handler om andre saker. Ikke som noen reklame, kun observasjon av svigers som er professor i feltet og er på disse møtene. Endret 28. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Tok Vaksinen i går.. 7 timer siden den er satt. Føler meg ganske frisk og rask. Bare noe så grunnjævlig vondt i armen:p Men det overlever vi^^ Bivirkningene er forøvrig ikke så ille som folk skal ha det til. Om du i det hele tatt får dem. Endret 28. oktober 2009 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
War Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Pass på at vaksinemannen/dama setter sprøyta lager et lite vakium for å se om det kommer blod. noen setter rett inn og presser og det er ikke bra om du har nålen midt i en blodåre. Ikke rart enklete får skader av vaksiner, måten den er satt på og ikke nødvendigvis vaksinen i seg selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Tok Vaksinen i går.. 7 timer siden den er satt. Føler meg ganske frisk og rask. Bare noe så grunnjævlig vondt i armen:p Men det overlever vi^^ Bivirningene er forøvrig ikke så ille som folk skal ha det til. Om du i det hele tatt får dem.Hold oss oppdatert da. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Slutter han å svare her inne kan vi bare anta at han har dødd. Svigers satt den på Torsdag, kona i går skal poste det om de dør/får bivirkninger. Legger opp listen igjen om du vil lete og kjenne i kroppen. Hypokonder da du? Endret 28. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 haha er nok dau om noen timer skal du se^^ Men legen min sa at bivirkningene (om jeg fikk noen) ville komme i løpet av kvelden, morgendagen^^ Men blir jo hypokonder av mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå