Gå til innhold

Blogg - din mening?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en nyoppstartet blogger av en moteblogg, og er litt usikker på hva folk liker og ikke. Derfor spør jeg dere om en tjeneste; jeg hadde satt stor pris på om noen kunne ha tatt en titt på bloggen min og sagt sin mening om den. Hva jeg kan gjøre bedre osv. Som sagt så er den helt ny, så det er bare kommet et par innlegg. Fint om dere hadde giddet å fulgt med litt fremover også. Det er bare et spørsmål, ikke føl deg tvunget til noe! Men jeg hadde satt STOR pris på om noen hadde giddet å tatt en titt :thumbup:

 

fashionmoral.blogspot.com

 

Jeg kan også ta en titt på andres blogger hvis det er ønskelig:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir litt mye tekst for mitt vedkommende. Om du finner en person på gata du digger stilen til, spør han eller hun om et bilde du kan poste på bloggen. Det å bare se bilder av plagg er litt kjedelig syns jeg. I alle fall om jeg skal hente inspirasjon fra noe. Dessuten kan du se på bildene fra motevisninger og evt. poste disse også. Pass på åndsverksloven i dette tilfellet.

 

Altså, kombiner gjerne litt mindre tekst med flere helhetlige bilder.

 

Slik som dette feks.:

 

paljettbody%20topshop.jpg

 

Nå er jeg av det mannlige kjønn vel og merke, men selv om jeg hadde vært jente/kvinne ville jeg nok ikke fått mye inspirasjon fra dette.

 

Stå på :)

 

Sjekk ut: www.thesartorialist.blogspot.com og www.thestreethearts.com

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Hvis du vil at flere skal lese bloggen din er du nødt til å gjøre noe med designet, og ikke minst teksten.

Designet ditt er alt for kjedelig, og det har faktisk ganske mye å si. Har du et kjedelig design så er sjansen for at de fleste lukker siden din før de engang har begynt å lese stor.

Du burde også gjøre noe med teksten. Lag mer kontrast mellom tittel og brødtekst, og ikke minst de forskjellige innleggene.

 

Det er bare å se på de mest kjente bloggene for inspirasjon.

 

Selve innholdet på bloggen gidder jeg ikke kommentere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...