Dbsnike Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Var litt uoppmerksom og lot virus få leke litt med maskinen min her. Nå får jeg ikke starta windows i vanlig modus og ting er ekstremt begrenset i safe mode. Jeg har ikke administratorrettigheter og får ikke kjørt noe antivirus. Windows security er slått av og jeg får ikke satt det på igjen. Heller ikke comodo antivirus. Heiv inn spyware doctor, men det insisterer på å oppdatere seg før det vil scanne og det klarer den ikke. Internett funker ellers, men er sykt stress å gjøre noe iogmed at meldingen "windows explorer has stopped working" dukker opp to ganger i minuttet. Prøvde killbox, men det får jeg ikke starta. Heller ikke task mngr. Har kikka på en del virusguider på internett, men jeg klarer ikke å gjennomføre noen av de. Noen som har peiling her? Er det bare å formatere med en gang eller? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har du forsøkt å kjøre Combofix fra sikker modus (se veiledningen), hvis ikke gjør det. Dersom det ikke lar seg gjøre, prøv følgende: Last ned Roguefix.bat, lagre det på skrivebordet. Kjør roguefix.bat fra sikker modus og følg instruksjonen. Prøv deretter å kjøre gjennom veiledningen Lenke til kommentar
Dbsnike Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 GREAT. ser ut som jeg endelig gjør fremskritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå