Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 åja. men har valgt å ikke kjøre på før hu er 16. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 alder har kanskje lit å si på evn livs erfaringer og vilken sitvasjon man befiner seg i når man dater den eldre mannen. altså, skole og jobb tar tid, de kan komme konflikter mellom dise to tingene med tanke på hvor mye tid og engergi skole og jobb krever av dere.(kanksje også konflikter med tanke på at du ikke hvet hvor krevende en sterk stiling tar og han kanskje ikke vet åssen skolen er/fungerer i dag i forhold til dahan var på din alder. Men uten om de så ser eg ikke noe hindring For alt i alt så har ikke alder så mye å si, de kommer vel mer an på hvor moden du er osv, og mange sier desuten at men modnes saktere en kvinner og de er nettop derfor vi faller for de lit eldre Men de høres ut som om du er moden for alderen, men usiker og redd for å bli utnytet, så du er vel ganske moden men kanskje ikke så sterk. bare gå sakte men sikert frem, og med tanke på at han spurte om familien din så virker han seriøs. Ta deg tid til å bli kjent med ham, snakk med venniner og hold dem opptater, så finner dere nok ut om han er noe å samle på med tiden. Bare ikke la alderen hindre deg, de funker ofte Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 han sendte skikkelig søt mail i dag, han sender veldig sjelden, sånn ca 2 dager mellom svarene, men de er veldig søte alltid. Jeg spurte på mandag om han hadde lyst til å møte meg snart igjen. han svarte i dag at han hadde veldig lyst til å møte meg igjen, og kom med forslag om at vi kunne gå ut å spise en dag. men det kan ta litt tid altså, han er så syk jobbnarkoman. det kommer helt sikkert til å stå mellom oss, i senere tid. Neste ting nå er at jeg aldri har ligget med en gutt. Jeg er ikke jomfru, men med en fyr har jeg aldri ligget. det er ikke at jeg ikke har hatt mulighet til det, men jeg har ikke vært i noe fast forhold de siste årene og ikke villet gjøre det med hvem som helst. i tillegg hadde jeg tidlig et forhold til en gutt som jeg kan si var min store første kjærlighet, og har lidd lenge etter at det var slutt. + at jeg er veldig kravstor når det gjelder gutter. har høye forventinger til meg og til gutter jeg møter. Jeg vil si det til han, men er veldig usikker på når og hvordan. jeg tror ikke jeg kommer til å si det neste gang vi møtes. jeg kommer uansett ikke til å ligge med han i starten... det tenker jeg også blir en utfordring for han. jeg er jo veldig ung, altså det er 11 år mellom også har jeg heller ikke noen seksuell erfaring med gutter. jeg er skikkelig spent på hva han kommer til å si. Jeg tror ikke at han tror at jeg ikke har noen erfaring med gutter, jeg virker ikke sånn i det hele tatt.. håper på gode og hjelpsomme svar! takk.. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hva er det du vil ha svar på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå