Gjest storproblem Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 hei, jeg har blitt kjent med en mann, som er 30 år gammel. han er ganske kjekk, og suksessrik på jobb. Jeg derimot er 19. Vi møttes på et utested, altså jeg gikk bort til han og vi snakket hele kvelden, vi danset også sammen og når jeg danset med andre stod han og ventet på meg til jeg var ferdig med å danse med de andre, jeg var ikke interessert i han, siden han var så gammel, så jeg bare så han som min bodyguard, ellers hadde jeg ikke danset med andre, om jeg var interessert. vi snakket også om forhold og slikt, altså jeg sa at jeg ikke er interessert i noe ons eller noe kortvarig. og jeg sa at jeg har en del dårlig erfaringer med gutter som bare vil utnytte meg. Vi snakket også om at jeg kunne hatt hvem som helst her i kveld, for en natt, men et forhold vil nok de færreste på utesteder, generelt. Vi danset litt til også ganske dirty. og han fikk navnet mitt på facebook. så i samme natten sendte han mail, rundt 0400 og sa at jeg hadde fått en plass i hjertet hans og at han ville møte meg igjen, på lørdag. jeg skrev tilbake at det var koselig at han added meg, men at jeg ikke kan lørdag. Så gikk det noen dager også sendte jeg mail og lurte på om han kunne på lørdag og det kunne han. vi dro ut på et utested. og han var veldig koselig, han prøvde ikke å kysse meg en gang, og vi snakket ikke om sex heller. vi bare danset og satt oss ned og pratet, siden det var høyt satt vi helt inntil hverandre.og han prøvde ikke å kysse meg. han mente at jeg var veldig moden for alderen min og virker veldig målbevisst. han sa at jeg virker som om jeg er 26 og at jeg imponerer han. jeg løp maraton med 18 og det synes han var helt utrolig, snakket veldig lenge om det. vi snakket om filmer og han ville dra på kino med meg, sa han. så snakket vi om hvor jeg er fra og han ville besøke meg der. han stilte også spørsmål om familien og moren min. så la jeg hodet mitt på skulderen hans og han tok med en gang armen sin rundt meg og når jeg tok bort hodet, tok han bort armen. Så dro vi vær hvor vei hjem og han sendt mail kl 6 på natta om at han hadde sendt meg feil vei ( noe han ikke hadde gjort, men han visste det kanskje ikke) og at han håpet at jeg hadde kommet godt hjem. natta og drøm søtt. sånn så svarte jeg 2 dager senere at jeg synes vi hadde en koselig kveld og at jeg begynner å ha tillit til menn igjen, at det finnes unntak., men jeg stilte ikke noe spørsmål. etter det, to dager siden har jeg ikke hørt noe fra han. jeg vil gjerne treffen han igjen, merker at jeg liker han godt, men skal jeg spørre nå, jeg spurte jo forrige gang også om vi skal møtes. og skal jeg ta kontakt? også lurer jeg på om siden han er så mye eldre, men kjemien stemmer, om han bare vil ligge med meg, og bare spiller? er det noen menn her som ville blitt sammen med ei jente som er 19 år, selv om hun er pen? eller er det bare ute etter en ting? noe annet som jeg ser som problem er at han jobber veldig mye, i gjennomsnitt 12 timer om dagen, og jeg er redd for at det blir for mye for meg, jeg har akkurat startet studiet mitt og har masse tid. tusen takk at dere tok dere tid til å lese dette, og et svar blir jeg veldig glad for:) Lenke til kommentar
No14 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei på deg! Tror kjemi og hvordan dere går sammen har mye mer å si enn alder og aldersforskjell. Prøv å ikke stress sånn og bli bedre kjent med ham så finner du nok ut hva han (og du) vil videre. Virket jo som en sympatisk kar da. Har selv vært i et langvarig forhold med ei jente som var 8 år yngre enn meg, aldersforskjellen var ingen problem. Og ikke si at 30 år er gammelt er du snill! Jeg er selv tjueti år og føler meg som 18. Lykke til! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Aldersforskjell har nada å si, og som han over meg så smart sier så er det kjemien og hvordan dere to har det sammen som teller. Har du lyst til å møte han igjen, så selvfølgelig skal du ta kontakt. Det finnes ingen regler som sier at siden du foreslo forrige møte, så skal han gjøre det neste gang. Det går veldig frem og tilbake, og du vil merke hvis du tar dette videre at det er perioder der du tar all kontakten, og perioder da han tar all kontakten. Altfor mange går til unødvendige konklusjoner om at den andre parten ikke er intressert lenger fordi de ikke har tatt kontakt på 2 dager. Senk skuldrene, ikke tenk for mye, og ta kontakt med han. Det absolutt værste utfallet er at du får svar på det du lurer på, og det er jo ikke så ille? Lykke til Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Alderforskjell bryr ikke meg noe særlig ihvertfall, kjemi og følelser er viktigere. Når det gjelder om han kun er ute etter en ting, så vet jeg med meg selv at jeg ikke hadde orket å brukt flere dager/uker bare for å komme i buksa på ei jente. Men nå er nok jeg ganske langt over snittet snill mot jenter da, men utifra hva du skriver virker det ikke som det er kun det han vil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 30 og 19 er ikke noe å hoppe i taket for. Kjør på. Lenke til kommentar
Gjest Guest_me_* Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 5 år nå og da vi først traff hverandre var jeg 19 og han 28, så det var absolutt ingen problem:D Han var mer forelska i meg i begynnelsen men etterhvert fallt jeg mer og mer for ham:p Folk er jo forskjellige så du kan lese om han spiller eller ikke, antagelig vil jeg tro at han ikke gjør det og er intressert:) Så lenge dere har kjemi, DET er det viktigste! Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Go for it! Vanligvis er jeg litt skeptisk til type 13 og 19-åringer som er forlovet og hele pakka, men slike menn som han du har møtt er verdt det, i allefall ifølge beskrivelsen din. Mye modnere og ansvarsfulle. Hvis du følger deg trygg på han, er det ingenting som er bedre. Men ikke gå for fort frem, husk det! La ham vente, og se om han er tålmodig. Lenke til kommentar
Gjest Guest_angelina_* Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 tusen takk for snille svar! jeg spurte han om hva han skulle i helgen og han svarte at han skulle ut å spise med en kompis på fredag og på lørdag viste han ikke. og du? . Jeg svarte at jeg heller ikke viste hva jeg skulle i kveld (lørdag), får se . han spurte meg ikke om å finne på noe. Han sendte mail i dag og skrev. var bare ute i går kveld. og hvordan var din kveld? også stillte han noen spørsmål ang maraton. skal jeg svare eller skal jeg la han vente. synes egentlig det er litt rart at han ikke spør meg om vi skal møtes snart. det er tross alt en uke siden vi møttes, og på daten kom han med flere antydninger på at han ville, for eksempel dra på kino eller shoppe med meg. jeg mener når jeg skriver mail og spør om hva han gjør de neste dagene? er det jo tydelig at jeg vil møte han eller? ? eller burde jeg ikke ta det som en selvfølge? må jeg bli tydeligere? men siden jeg spurte forrige gang er det jo hans tur nå. guuud, jeg tenker alt for mye:P uerfaren som jeg er Lenke til kommentar
Froskenfrode Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg er selv en mann på 32 og jeg er kjæreste med ei på 45 år,og vi har ingen problemer med det. Hun flytter inn til meg i desember,så kjør på Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 tusen takk for snille svar! jeg spurte han om hva han skulle i helgen og han svarte at han skulle ut å spise med en kompis på fredag og på lørdag viste han ikke. og du? . Jeg svarte at jeg heller ikke viste hva jeg skulle i kveld (lørdag), får se . han spurte meg ikke om å finne på noe. Han sendte mail i dag og skrev. var bare ute i går kveld. og hvordan var din kveld? også stillte han noen spørsmål ang maraton. skal jeg svare eller skal jeg la han vente. synes egentlig det er litt rart at han ikke spør meg om vi skal møtes snart. det er tross alt en uke siden vi møttes, og på daten kom han med flere antydninger på at han ville, for eksempel dra på kino eller shoppe med meg. jeg mener når jeg skriver mail og spør om hva han gjør de neste dagene? er det jo tydelig at jeg vil møte han eller? ? eller burde jeg ikke ta det som en selvfølge? må jeg bli tydeligere? men siden jeg spurte forrige gang er det jo hans tur nå. guuud, jeg tenker alt for mye:P uerfaren som jeg er Bare vær litt mer tydelig, kan ikke skade. Kan hende at han ikke tar hintene eller er litt sjenert(til tross for at han er 30). Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 For å berolige deg ytterligere med aldersforskjellen så kjenner jeg et par der de er nettopp 19 og 30 år. Meget trivelige personer begge to og ser ingen problemer med at de er sammen. Kjør på! Hvordan er opp til deg, har ingen gode tips for øyeblikket Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg tipper at han tenker at han gikk for fort frem på daten, og kanskje skremte deg litt. Han vil ikke være innpåsliten, og venter før han ber deg ut på nytt. Samtidig sender han deg mail for å vise at han er fortsatt interessert, og vil sikkert finne ut om du også viser at du vil treffe ham igjen, eller om du viser en mer kjølig/"det-blir-ikke-noe-mer"-side tilbake. Han vil jo ikke bli avvist! Når han føler tiden er inne, skal du nok se han prater om å treffes igjen Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Vær tydelig! Vær så tydelig du bare klarer. Vi gutta er generelt dårlige til å ta hint, og skjulte beskjeder. Så selv om du tror du er klar og åpen som dagen, så er ikke det nødvendigvis tilfellet. Det du i hvert fall må slutte med er overanalyseringen, og ikke minst det spillet med nå-er-det-hans-tur og la han vente osv. Det kan virke mot sin hensikt. Vær klar og tydelig, og spør han rett ut om dere skal finne på noe. Ingen vits å gå rundt grøten og gjøre det vanskeligere enn det det er. lykke til! Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg var 27 og var sammen med ei på 19. Det gikk ikke så bra etterhvert, men det hadde ikke mye med alderen å gjøre. Saken er at alderen ikke har så mye å si. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 30 og 19 er ikke noe å hoppe i taket for. Kjør på. hva med 15 og 20? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 15 og 20 blir feil. 16 og 20+ er greit. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 slik jeg tenker og. var i en kinkig situasjon. men har egentlig bestemt meg for at a må være 16 for å holde på med jenta. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 du, om du virklig har falt for henne så er alder uviktig. Det finnes umodne 16 åringer og faktisk mer modne 15 åringer. man må se om kjemien stemmer og om dere har det gøy sammen. men om du selv synes hun eller han er får umoden / uerfaren og dere ikke er på samme bølgelengde. kan du i alle fall bruke det som unskyldning Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 sant så sant. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er du 20 og hun 15...watch the parents! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå